Зміст |
Автори:
Коломицева Анна Олегівна, канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри економічної кібернетики ДВНЗ «Донецький національний технічний університет» Головань Людмила Олександрівна, асистент кафедри економічної кібернетики ДВНЗ «Донецький національний технічний університет»
Сторінки: 168-174
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-15
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто теоретичні основи дослідження конкурентоспроможності підприємств на ринках, а також необхідність розроблення науково-методичного підходу до оцінки та діагностики конкурентоспроможності підприємств, що ґрунтується на врахуванні динамічних характеристик і ознак конкурентоспроможності, а також можливості прогнозування змін, що відбуваються в умовах взаємодії та інтеграції ринків і підприємств.
Ключові слова: конкуренція, конкурентоспроможність, діагностика, управління конкурентоспроможністю, конкурентна динаміка.
Цитувати як: Kolomytseva A. & Golovan, L. (2013). Rating competitive dynamics under the influence of innovation. Marketing and Management of Innovations, 2, 168-174. https://doi.org/10.21272/mmi.2013.2-15
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Azoev G.L. Konkurenciya: analiz, strategiya i praktika. – M. : Centr ekonomiki i marketinga, 1996. – 208 s.
- Ansoff I. Novaya korporativnaya strategiya; per. s angl. / I. Ansoff, E.Dzh. Makdonnell. – SPb. : Piter Kom, 1999. – 416 s.
- Balabanova L.V. Upravlenie konkurentosposobnostyu predpriyatiya na osnove marketinga / L.V. Balabanova, A.V. Krivenko. – Doneck : DonGUET im. M. Tugan-Baranovskogo, 2004. – 147 s.
- Voronkova A.E. Strategicheskoe upravlenie konkurentosposobnym potencialom predpriyatiya: diagnostika i organizaciya: monografiya /A.E. Voronkova. – Lugansk : VNU, 2000. – 315 s.
- Gorbatov V.M. Konkurentosposobnost i cikly razvitiya integrirovannyh struktur biznesa : monografiya / V.M. Gorbatov. – H.: ID <>, 2006. – 592 s.
- Ivanov Yu.B. Konkurentosposobnost predpriyatiya: ocenka, diagnostika, strategiya : monografiya / Yu.B. Ivanov, A.N. Tishchenko, N.A. Drobitko, O.S. Abramova. – Harkov: Izd. HNEU, 2004. – 256 s.
- Konkurentospromozhnist ekonomiki Ukrayini: mozhlivosti, perevagi, kompetenciyi : monografiya / M-vo osviti i nauki Ukrayini; O.B. Chernega; nauk. red. O.B. Chernega. – Doneck : Vid-vo <> (Donecke viddilennya), 2010. – 591 s.
- Kotler F. Marketing menedzhment / F. Kotler; per. s angl. – SPb. : Piter, 2005. – 464 s.
- Porter M. Konkurenciya; per. s angl. – M. : Izdatelskiy dom <>, 2005. – 608 s.
- Ponomarenko V.S. Mehanizm upravleniya predpriyatiem: strategicheskiy aspekt / V.S. Ponomarenko. – Harkov : HGEU, 2002. – 252 s.
- Teoretichni osnovi konkurentnoyi strategiyi pidpriiemstva : monografiya / Harkivskiy nacionalniy ekonomichniy universitet; za zag. red. d-ra ekon. nauk, profesora Yu.B. Ivanova, d-ra ekon. nauk, profesora O.M Tishchenka. – H. : VD <>, 2006. – 384 s.
- Fathutdinov R.A. Upravlenie konkurentosposobnostyu organizacii / R.A. Fathutdinov. – M. : Market-DS, 2008. – 412 s.
- Chernega O.B. Innovaciyna komponenta konkurentospromozhnosti ekonomiki Ukrayini / O.B. Chernega, V.S. Bilozubenko, I.S. Bondarenko. – Doneck, 2010. – 327 s.
- Yudanov A.Yu. Konkurenciya: teoriya i praktika. – 2-e izd. / A.Yu. Yudanov. – M. : Gnom-Press, 1998. – 310 s.
|