Розширена анотація українською мовою
Узагальнено теоретико-методичні засади дослідження маркетингових інновацій. Установлено, що впровадження маркетингових інновацій є доцільним, зокрема, у періоди економічної нестабільності, коли підприємства особливо гостро відчувають ресурсні обмеження. Виявлені закономірності впровадження маркетингових інновацій підприємствами країн ЄС дозволили підтвердити припущення про комплементарний характер технологічних та маркетингових інновацій.
Ключові слова: маркетингові інновації, організаційні інновації, технологічні інновації, дослідження та розробки, маркетинговий метод.
Цитувати як: Taranenko, I. (2012). Mаrketing innovations: theoretical and methodical foundations and experience of implementation at EU countries. Marketing and Management of Innovations, 4, 58-65. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-06
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Oslo Manual: Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data. – 3rd Edition : OECD. – 2006. – 112 r.
- Shumpeter Y. Teoriya ekonomicheskogo razvitiya / Y. Shumpeter. – M. : Progress, 1982.
- Reketty G. The regularities of innovation – a marketing perspective / G. Reketty // Acta Oeconomica. – 2003. – 53 (1). – P. 45-59.
- Levitt T. Innovation in Marketing: New Perspectives for Profits and Growth. New York / T. Levitt // McGraw Hill. – 1962. – 253 p.
- Moore G.A. Darwin and the demon: innovating within established enterprises / G.A. Moore // Harvard Busines Review. – 2004. – 82 (7/8). – P. 86-92.
- Chen Y. Marketing Innovation. / Y. Chen //Journal of Economics & Management Strategy – March, 2006. – Vol. 15, Issue 1. – P. 101-123.
- Illyashenko S.M. Teoretiko-metodichni zasadi tovarnoyi innovaciynoyi politiki pidpriiemstva / S.M. Illyashenko // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no 2. – S. 13-26.
- Eminova N.E. Marketingovye innovacii – effektivnyy put povysheniya konkurentosposobnosti tovarov na rynke / N.E. Eminova // Rossiyskoe predprinimatelstvo. – 2010. – no 8. – Vyp. 1(164). – S. 51-54.
- Jaruzelski B. Profits Down, Spending Steady: The Global Innovation 1000 / B. Jaruzelski, K. Dehoff // Strategy + Business. – Winter 2009. – Issue 57. – 14 p.
- Jaruzelski B. Why Culture Is Key: The Global Innovation 1000 / B. Jaruzelski, J. Loehr, R. Holman // Strategy + Business. – Winter 2011. – Issue 65. – 18 p.
- The EU 2010 Industrial R&D Investment Scoreboard [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://iri.jrc.es/research/scoreboard_2010.htm.
- Vlachaki E. Marketing Innovation Measurement [Elektronniy resurs] / E. Vlachaki. – Rezhim dostupu: http://www.aitdspace.gr/xmlui/bitstream/handle/123456789/279/vlachaki_thesis.pdf? sequence=1.
- Marketing Innovation and R&D Capabilities – More Than One Way to Innovation Success? [Elektronniy resurs] / M. Bhargava, R. Chatterjee, C. Grimple, W. Sofka. – Rezhim dostupu: http://iri.jrc.ec.europa.eu/concord-2011/papers/Bhargava_Mukesh.pdf.
- Oficiyniy portal Ievropeyskoyi Komisiyi: Eurostat [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://epp.eurostat.ec.europa.eu/portal/page/portal/statistics/search_database.
- Naukova ta innovaciyna diyalnist v Ukrayini. Statistichniy zbirnik // Derzhavniy komitet statistiki Ukrayini. – K. : DP <>, 2010.
- The Impact of the Economic Crisis on Innovation. Analysis based on the Innobarometer 2009 survey – December 2009 [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: www.proinno-europe.eu/…/EIS_2009_Impact_of_financial_crisis_on_ innovation.pdf.