|
Том 3 Випуск 4, 2012 опубліковано 30 Грудня, 2012 Чухрай Наталія Іванівна, Беспалюк Христина Мирославівна Установлення оптимальної ціни на новий товар Сторінки: 23-33 Біловодська Олена Анатоліївна, Михайленко Дар’я Олександрівна Маркетингове дослідження впливу інновацій в упаковці на свідомість споживачів Сторінки: 34-42 Калиниченко Максим Петрович Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Сторінки: 43-50 Потрашкова Людмила Володимирівна Модель попиту на продукцію підприємства, що враховує фактор споживчих очікувань Сторінки: 51-57 Тараненко Ірина Всеволодівна Маркетингові інновації: теоретико-методичні засади та досвід упровадження в країнах ЄС Сторінки: 58-65 Сагер Людмила Юріївна Науково-методичні аспекти управління комунікаціями на промисловому підприємстві Сторінки: 66-73 Божкова Вікторія Вікторівна, Рябченко Ірина Михайлівна Систематизація методів маркетингового ціноутворення Сторінки: 74-80 Дубницький Володимир Іванович, Даніліна Наталія Володимирівна, Луніна Вікторія Юріївна Сторінки: 81-90 Решетнікова Ірина Леонідівна Етичний маркетинг як концепція маркетингової діяльності Сторінки: 91-96 Шталь Тетяна Валеріївна, Тищенко Оксана Олегівна Соціальний маркетинг і соціальна відповідальність бізнесу: взаємозв’язки й результати Сторінки: 97-104 Шубін Олександр Олександрович, Кривоніс Аліна Олександрівна Особливості формування та просування дитячого бренда Сторінки: 105-111 Локтєв Едуард Михайлович, Гаркуша Дмитро Володимирович Раціоналізація структури роздрібної торговельної мережі будівельних матеріалів у містах Сторінки: 112-120 Міцура Олена Олексіївна, Хижняк Марина Олексіївна Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи Сторінки: 121-129 Смірнова Олена Олександрівна Планування маркетингової діяльності в страховій компанії Сторінки: 130-135 Дайновський Юрій Анатолійович Особливості оцінювання економічної ефективності прийомів управління і маркетингу Сторінки: 143-153 Карпенко Наталія Володимирівна Методологічні засади цільової ринкової орієнтації підприємства Сторінки: 154-160 Гліненко Лариса Костянтинівна Методологічний підхід до оцінки еволюційного ризику інноваційних проектів Сторінки: 161-168 Глущенко Олександр Олександрович, Вороніна Роксолана Михайлівна Інноваційний підхід до ідентифікації банківських клієнтів підвищеного ризику (на прикладі PEPs) Сторінки: 169-178 Мехович Сергій Анатолійович, Захарченков Олексій Сергійович Концептуальна основа проведення технологічного реінжинірингу на машинобудівних підприємствах Сторінки: 179-185 Хандій Олена Олексіївна Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації Сторінки: 186-192 Богів Ярина Святославівна, Мирощенко Наталія Юріївна, Паук Оксана Євгенівна Сторінки: 193-202 Дяченко Тетяна Анатоліївна Сторінки: 203-208 Крикуненко Дмитро Олександрович Управління процесом формування креативності персоналу як фактора інноваційного розвитку підприємства Сторінки: 209-216 Толмачьов Олег Леонідович Гармонизация управления малым бизнесом: клиентоориентированный подход Сторінки: 217-229 Перерва Петро Григорович, Романчик Тетяна Володимирівна Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства Сторінки: 230-235 Полозов Андрій Анатолійович Інноваційне удосконалення підрахунку рейтингу в освіті: від університету до студента Сторінки: 236-246 Тєлєтов Олександр Сергійович, Провозін Микола Васильович Перспективи розвитку стратегічного партнерства промислових підприємств Сторінки: 247-254 Фролов Сергій Михайлович, Махнуша Світлана Михайлівна, Олійник Віктор Михайлович Управління інноваційним розвитком прикордонної території на основі оцінки її бюджетного потенціалу Сторінки: 255-269 Дунська Алла Рашидівна Сторінки: 270-279 Івашова Надія Василівна Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством Сторінки: 280-288 Калюжна Наталія Геннадіївна Сторінки: 289-298 Князь Святослав Володимирович, Георгіаді Неллі Георгіївна, Коломієць Олексій Леонідович Процесно-збалансований метод розвитку евристичних функцій підприємства Сторінки: 299-307 Куценко Тетяна Миколаївна Сторінки: 308-317 Шатава Юлія Львівна, Карпіщенко Марина Юріївна Механізм розроблення бренда території Сторінки: 324-329 Мархайчук Марія Михайлівна Аналіз методик оцінювання інвестиційної привабливості в контексті інноваційного розвитку підприємств Сторінки: 330-336 Прокопенко Ольга Володимирівна, Школа Вікторія Юріївна Управління еколого-економічною безпекою підприємства на засадах екомаркетингу Сторінки: 337-346 Школа Ігор Миколайович, Бабінська Ольга Володимирівна Вуглецевий ринок як інструмент реалізації стратегії сталого низьковуглецевого розвитку Сторінки: 347-353 Івасевич-Орловська Анна Сталий розвиток як основа регіонального розвитку цінних природних територій Сторінки: 354-359 Овєчкіна Олена Андріївна, Маслош Ольга Володимирівна Сторінки: 360-366 Мілютіна Юлія Сергіївна Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів Сторінки: 367-374 Польовська Віра Тарасівна Сторінки: 375-383 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua