Зміст |
Автори:
Божкова Вікторія Вікторівна, Рябченко Ірина Михайлівна
Сторінки: 74-80
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування маркетингового ціноутворення. Систематизовано методи маркетингового ціноутворення. Надано пропозиції щодо удосконалення процесу ціноутворення для вітчизняних промислових підприємств.
Ключові слова: ціна, ціноутворення, методи ціноутворення.
Цитувати як: Bozhkova V. & Ryabchenko, I. (2012). Systematization of marketing pricing methods . Marketing and Management of Innovations, 4, 74-80. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Zheltyakova I.A. Ceny i cenoobrazovanie. Kratkiy kurs : uchebnoe posobie / I.A. Zheltyakova, G.A. Mahovikova, N.Yu. Puzynya. – SPb. : Piter, 1999. – 112 s.
- Pavlenko A.F. Marketing : pidruchnik / A.F. Pavlenko, A.V. Voychak. – K. : KNEU, 2003. – 246 s.
- Borodkina N.O. Marketing : navch. posibnik / N.O.Borodkina. – K. : Kondor, 2007. – 362 s.
- Marketing: bakalavrskiy kurs : pidruchnik / za zag. red. d-ra ekon. nauk, prof.S.M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2009. – 1134 s.
- Litvinenko Ya.V. Marketingova cinova politika : navch. posib. / Ya.V. Litvinenko. – K. : Znannya, 2010. – 294 s.
- Tormos Yu.G. Cini ta cinova politika : navch. posibnik / Yu.G. Tormos. – K. : KNEU, 2001. – 122 s.
- Oklander M.A. Marketingova cinova politika : navch. posib. / M.A. Oklander, O.P. Chukurna. – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2012. – 240 s.
- Kotler F. Osnovy marketinga: perevod s angliyskogo V.B. Bobrova. – M. : Progress, 1991. – 645 s.
- Lipchuk V.V. Marketing: osnovi teoriyi ta praktiki : navch. posib. / V.V. Lipchuk, A.P. Dudyak, S.Ya. Bugil. – Lviv : Noviy svit-2000; Magnoliya plyus, 2003. – 288 s.
- Koriniev V.L. Marketingova cinova politika: navch. posib. / V.L. Koriniev, M.H. Koreckiy, O.I. Daciy. – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2007. – 200 s.
- Dugina S.I. Marketingova cinova politika : navch. posib / S.I.Dugina. – K. : KNEU, 2005. – 393 s.
- Naumov V.V. Cenoobrazovanie : uchebnyy kurs (uchebno-metodicheskiy kompleks) [Elektronniy resurs] / V.V. Naumov. – M. : MIEMP, 2010. – Rezhim dostupu: http://www.e-college.ru/xbooks/xbook098/book/index/index.html.
|