Зміст |
Автори:
Шталь Тетяна Валеріївна, Тищенко Оксана Олегівна
Сторінки: 97-104
Мова: Російська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-11
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто проблематику використання концепції соціально орієнтованого маркетингу, проблеми забезпечення соціальної відповідальності бізнес-структур і забезпечення конкурентоспроможності як критерію ефективності соціально орієнтованих маркетингових програм. Автор не тільки ставить завдання встановити відповідність між зазначеними категоріями, але й виявити критерій ефективності соціально орієнтованих маркетингових рішень.
Ключові слова: соціальний маркетинг, соціальна відповідальність бізнесу, фактори відповідальності бізнесу, ефективність, стратегії розвитку, конкурентоспроможність підприємства.
Цитувати як: Shtal T. & Tyshchenko, O. (2012). Social marketing and social responsibility of the business: intercoupling and results. Marketing and Management of Innovations, 4, 97-104. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Akimov D.I. Socialno-otvetstvennyy marketing i korporativnaya otvetstvennost biznesa v Ukraine: podhody k issledovaniyu problemy / D.I. Akimov // Metodologiya, teoriya ta praktika sociologichnogo analizu suchasnogo suspilstva. – 2008. – S. 220-225.
- Bulah I.V. Ponyattya socialno-vidpovidalnogo marketingu / I.V. Bulah, G.A. Kakunina, O.O. Chernih // Visnik HNU. – Seriya: Ekonomichni nauki. – 2010. – T. 4, no 5. – S. 67-69.
- Golodec B.M. Sovremennaya koncepciya socialnogo marketinga [Elektronnyy resurs] / B.M. Golodec // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2001. – no 6. – S. 1. – Rezhim dostupa: http://www.mavriz.ru/articles/ 2001/6/321. html.
- Gordin V.E. Socialnaya politika i socialnyy marketing / V.E. Gordin. – SPb., 2003. – 156 s.
- Didkivska K.V. Aktualizaciya roli socialno-etichnogo marketingu v suchasnih umovah gospodaryuvannya / K.V. Didkivska // Aktualni problemi ekonomiki. – 2009. – no 9 (99). – S. 102-107.
- Dubovik T.V. Socialno-etichniy marketing pidpriiemstv / T.V. Dubovik, I.O. Buchacka // Derzhava ta regioni. – Seriya: Ekonomika ta pidpriiemnictvo. – 2011. – no 3. – S. 131-135.
- Zhavoronkova D.V. Upravlinnya socialno-vidpovidalnim biznesom: naukovo-praktichni aspekti // Mehanizmi upravlinnya rozvitkom socialno-ekonomichnih sistem / [za zag. red. O.V. Martyakovoyi]. – Doneck : DVNZ <>, 2010. – S. 642-651.
- Zaharova S. Krizis industrializma i koncepciya socialnogo marketinga / S. Zaharova // Sociologicheskie issledovaniya. – 1995. – no 5 – S. 34-38.
- Zelenko O.O. Socialno-vidpovidalniy marketing yak nevid’iemna skladova socialnoyi vidpovidalnosti biznesu / O.O. Zelenko // Ekonomichniy prostir. – 2008. – no 19. – S. 118-123.
- Novichkov A.V. Socialnaya otvetstvennost biznesa v sisteme rynochnyh otnosheniy / A.V. Novichkov, A.A. Sarafannikov. – M. : Izdatelsko-torgovaya korporaciya <>, 2012. – 305 s.
- Orlov P.A. Vliyanie kachestva gosudarstvennogo regulirovaniya ekonomiki na konkurentosposobnost produkcii i stanovlenie socialno otvetstvennogo marketinga / P.A. Orlov // Biznes-inform. – 2009. – no 4 (3). – S. 4-10.
- Ruban V.V. Rozvitok socialno-vidpovidalnogo marketingu v Ukrayini / V.V. Ruban // Innovaciyna ekonomika. – 2012. – Vip. 6. – no 32. – S. 187-190.
- Sofiienko A.V. Socialna vidpovidalnist biznesu: rozuminnya ta suchasni tendenciyi / A.V. Sofiienko // Ekonomichni innovaciyi. – Vipusk 47: Problemi ta suchasni zrushennya v realnomu sektori ekonomiki. Zbirnik naukovih prac. – Odesa : Institut problem rinku ta ekonomiko-ekologichnih doslidzhen NAN Ukrayini, 2012. – S. 297-302.
- Yuzik L.O. Pidhodi shchodo ocinki KSV na pokazniki diyalnosti pidpriiemstva / L.O. Yuzik // Visnik Doneckogo nacionalnogo universitetu ekonomiki i torgivli imeni Mihayla Tugan-Baranovskogo. – Seriya <>. – 2010. – no 3. – S. 158-165.
- Yuzik L.O. Konkurentospromozhnist pidpriiemstva na zasadah socialno-oriientovanogo marketingu [Elektronnyy resurs] / L.O. Yuzik. – Rezhim dostupa: http://nbuv.gov.ua/e-journals/eui/2009_2/09ylosom.pdf.
- Shapochka E. Strategii socialnoy otvetstvennosti v marketinge kompaniy [Elektronnyy resurs] / E. Shapochka // iTeam portal. Tehnologii korporativnogo upravleniya. – Rezhim dostupa: http://www.iteam.ru/publications/marketing/section_23/article_2467/.
- Kotler P. Marketing-Management: Analyse, Planung und Kontrolle / P. Kotler. – Stuttgart, 1982. – 386 r.
- Kotler P. Marketing-management: analysis, planning, and control / P. Kotler. – London, 1980. – 406 r.
- Teta A. Gesellschaftsorientiertes Sozialmarketing: ein Loesungkonzept fuer das Drogenproblem / A. Teta. – Bern, Stuttgart, Wien, 1994. – 270 p.
|