Зміст |
Автори:
Мілютіна Юлія Сергіївна
Сторінки: 367-374
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-43
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено можливість застосування математичної моделі Френка М. Басса для оцінки міри та часу сприйняття споживачами інноваційного туристичного продукту. Наведено авторську класифікацію цільових споживачів інноваційних турпродуктів. Обґрунтовано необхідність адаптації моделі Френка М. Басса до потреб туристичного ринку шляхом введення коефіцієнта, який би відображав специфіку персонального продажу.
Ключові слова: дифузія інновацій, інноваційний туристичний продукт, модель Френка М. Басса, суперлідери, лідери, послідовники лідерів, коефіцієнт техніки продажу.
Цитувати як: Miliutuna, Ju. (2012). Methodical basis of innovative tourism products markets options determination . Marketing and Management of Innovations, 4, 367-374. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.4-43
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Rogers E.M. Diffusion of Innovations / E.M. Rogers. – 4th edn. – New York : The Free Press. 1995. – 165 r.
- Bass Frank M. Diffusion Model estimation using adaptive nonlinear least squares / F. Bass // Multiple Generation Algorithm NL2SOL, Working Paper, Bass Economics. – Glenmoor Court, Frisco, Texas, 2004. – 214 r.
- Mahajan V. Innovation diffusions and new product growth models in marketing / V. Mahajan, E. Muller // Journal of Marketing. – 1979. – Vol. 43 (Fall). – R. 55-68.
- Illyashenko S.M. Marketing innovaciy i innovaciyi v marketingu : monografiya / za red. d.e.n., prof. S.M Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2008. – 615 s.
- Shulgina L.M. Marketing pidpriiemstv turistichnogo biznesu : monografiya / L.M. Shulgina – K. : Kiyiv. nac. torg.-ekon. un-t, 2005. – 597 s.
- Investiciyno-innovaciyna diyalnist : monografiya [teoriya, praktika, dosvid] / [N.P. Denisenko, L.I. Mihaylova, I.M. Grishchenko, A.P. Grechan ta in.] / Sumi : Universitetska kniga. – 2008. – 1050 c.
- Bezruchko B.P. Matematicheskoe modelirovanie i haoticheskie vremennye ryady / B.P. Bezruchko, D.A Smirnov. – Saratov : GosUNC <>, 2005. – 347 s.
- Samarskiy A.A. Matematicheskoe modelirovanie : [idei, metody, primery] / A.A. Samarskiy, A.P. Mihaylov. – 2-e izd., ispr. – M. : Fizmatlit, 2001. – 341 s.
- Elektronna biblioteka naukovih prac ta statey: elektronni resursi v ekonomichniy nauci, marketingu ta menedzhmentu [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://marketopedia.ru/77-diffuziya-innovacij-diffusion-of-innovation.
- Morgunova V.R. Innovacionnyy mehanizm upravleniya vzaimootnosheniyami so steykholderami krupnyh predpriyatiy : avtoref. dis. na soiskanie uch. stepeni kand. ekon. nauk : 08.00.05 <> / V.R. Morgunova. – Vladimir, 2009. – 25 s.
- Kotler Filip. Menedzhment marketing / F. Kotler, G. Armstrong. – 9-e izdanie. – M. : Vilyams, 2003. – 1200 s.
- Melnichenko S.V. Informaciyni tehnologiyi v turizmi: teoriya, metodologiya, praktika : monografiya / S.V. Melnichenko. – K. : Kiyiv. nac. tor.-ekon. un-t, 2007. – 493 s.
|