Розширена анотація українською мовою
У статті виділено учасників маркетингового каналу розподілу продукції. Виокремлено окремі варіанти проведення стимулювання посередників виробником. Запропоновано етапи процесу стимулювання посередників у маркетинговому каналі. Визначено методи проведення стимулювання в маркетингових каналах традиційної та інноваційної продукції.
Ключові слова: маркетинговий канал, учасник маркетингового каналу, мотивація, стимулювання, метод стимулювання.
Цитувати як: Syhyda, L. (2012). Stimulation of marketing channels of innovations participants as the way of increasing its management efficiency. Marketing and Management of Innovations, 3, 31-38. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Butenko N.V. Osnovi marketingu : pidruchnik [Elektronniy resurs] / N.V. Butenko. – K. : Atika, 2008. – 300 s. – Rezhim dostupu: http://books.efaculty.kiev.ua/mrk/3/t7/2.htm.
- Kipyukov C.I. Motivaciya i upravlenie loyalnostyu uchastnikov marketingovogo kanala [Elektronniy resurs] / Cergey Igorevich Kipyukov. – Rezhim dostupu: http://www.elitarium.ru/2011/05/10/lojalnost_marketing.html.
- Kotler F. Osnovy marketinga / F. Kotler. – M. : Vilyams, 2000. – 468 s.
- Marketing S. I. : navchalniy posibnik [Elektronniy resurs] / [S.I. Chebotar, Ya.S. Larina, O.P. Luciy ta in.]. – Kiyiv : Nash chas, 2007. – 504 c. – Rezhim dostupu: http://www.info-library.com.ua/books-book-177.html.
- Nikiforova S.V. Upravlenie loyalnostyu biznes-partnerov v rynochnyh setyah / S.V. Nikiforova, I.N. Dzyumenko. – SPb. : Izd-vo SPbGUEF. – 2007. – 176 s.
- Pavlenko A.F. Marketing [Elektronniy resurs] / A.F. Pavlenko, A.V. Voychak. – K. : KNEU, 2003. – 246 s. – Rezhim dostupu: http://books.br.com.ua/themes/55/78.
- Pilipchuk V.P. Pobudova sistemi prodazhu na principah garmonizaciyi [Elektronniy resurs] / V.P. Pilipchuk, O.V. Dannikov, O.P. Savich // Vcheni zapiski : zb. nauk. prac. – K. : KNEU, 2010. – Vip. 12. – S. 139-145. – Rezhim dostupu: http://ir.kneu.kiev.ua:8080/bitstream/ 2010/633/1/Pylypchuk.pdf.
- Prokopenko O.V. Teoriya motivaciyi : konspekt lekciy / O.V. Prokopenko. – Sumi : SumDU, 2006. – 171 s.
- Shklyaieva G.O. Marketingove upravlinnya zbutom na pidpriiemstvi [Elektronniy resurs] / G.O. Shklyaieva // Staliy rozvitok ekonomiki. – 2011. – no 11. – S. 241-243. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/Portal/soc_gum/sre/2011_7/241.pdf.
- Channel motivation: Lesson 28 [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.slideshare.net/birubiru/lecture-28-channel-motivation.
- Davoren Julie. The Importance of Motivation to Distribution Channel Members [Elektronniy resurs] / Julie Davoren. – Rezhim dostupu: http://smallbusiness.chron.com/importance-motivation-distribution-channel-members-14227.html.
- Jobber D. Principles and Practice of Marketing / D. Jobber. – 3 ed. – London : McGraw-Hill, 2001.
- Osman Linda. International distribution channels – from the perspective of exporting companies / Linda Osman, Malin Westgerd // Master’s thesis. – Lulea University of Technology, 2008. – 85 r.