|
Том 3 Випуск 3, 2012 опубліковано 30 Вересяня, 2012 Божкова Вікторія Вікторівна, Тимохіна Яна Олександрівна Сторінки: 13-20 Ібрагімов Ернест Енверович Моделювання виведення нового товару на ринок у системі корпоративного управління підприємством Сторінки: 21-30 Сигида Любов Олексіївна Сторінки: 31-38 Тєлєтов Олександр Сергійович, Суміна Ольга Миколаївна, Косолап Наталія Євгенівна Сторінки: 39-47 Дима Олександр Олексійович Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою «Маркетинг послуг» Сторінки: 48-62 Ілляшенко Наталія Сергіївна, Савченко Ольга Сергіївна SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу Сторінки: 63-74 Шведун Вікторія Олександрівна Обґрунтування та створення інноваційної стратегії управління маркетинговою діяльністю підприємства Сторінки: 75-83 Крепак Анна Сергіївна Сторінки: 84-91 Кузьмін Олег Євгенович, Чушак-Голобородько Анна Михайлівна Сторінки: 99-110 Башук Тетяна Олександрівна, Хижняк Марина Олексіївна Управління різними типами конфліктів у креативному колективі Сторінки: 111-119 Калініченко Людмила Леонідівна Фактори забезпечення інтегрального інтелекту колективу підприємств Сторінки: 120-127 Шипуліна Юлія Сергіївна Сучасні підходи до інтенсифікації інноваційного розвитку промислових підприємств: теоретичний огляд Сторінки: 128-140 Кендюхов Олександр Володимирович, Ягельська Катерина Юріївна Економічний підхід до вивчення часу Сторінки: 141-148 Яшева Галина Артемівна Формування стратегії державно-приватного партнерства в інноваційному розвитку Республіки Білорусь Сторінки: 163-180 Бурденко Ірина Миколаївна Сторінки: 181-190 Пластун Олексій Леонідович, Дудкін Олександр Валентинович Сторінки: 191-198 Якименко Наталія Василівна Сторінки: 206-211 Побережна Наталія Миколаївна Ефективність використання виробничого потенціалу: теоретичний та практичний аспекти Сторінки: 212-220 Александров Іван Олександрович, Кравець Олена Олегівна Методологія оцінки якості навколишнього середовища України Сторінки: 221-228 Ілляшенко Сергій Миколайович Сторінки: 229-241 Біловодська Олена Анатоліївна, Мельник Юлія Миколаївна Оцінка маркетингової привабливості регіону згідно з концепцією сталого розвитку Сторінки: 242-256 Канєва Марія Олександрівна Росія та Інтернет в концепції стійкого людського розвитку Сторінки: 257-264 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua