Зміст |
Автори:
Крепак Анна Сергіївна
Сторінки: 84-91
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-08
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті запропоновано методичні рекомендації обґрунтування мінімально необхідної кількості рекламних площин в адресній програмі результативної зовнішньої рекламної кампанії підприємства торгівлі.
Ключові слова: зовнішня рекламна кампанія, адресна програма, охоплення цільової аудиторії, частота контакту, коефіцієнт щільності рекламних конструкцій.
Цитувати як: Krepak, A. (2012). Methodical foundation of trade enterprises’ outdoor advertising campaign places number’s substantiation. Marketing and Management of Innovations, 3, 84-91. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aselkan Z.I. Razvitie i regulirovanie lokalnogo rynka naruzhnoy reklamy v prostranstve krupneyshego goroda : dis. … kand. ekon. nauk : 08.00.05 / Azelkan Zoya Ivanovna. – Ekaterinburg : Ur. gos. ekonom. un-t, 2008. – 184 s.
- Veselov S.V. Marketing v reklame. Kompleks marketinga v reklamnoy deyatelnosti / S.V. Veselov. – M. : Izdatelstvo Mezhdunarodnogo instituta reklamy, 2003. – Ch. II. – 376 s.
- Gribkov D. Prakticheskoe mediaplanirovanie / D. Gribkov // Outdoormedia. – 2000. – no 10. – S. 10-11.
- Eroshchenkova N.E. Naruzhnaya reklama kak element kommunikativnoy sredy megapolisa : dis. … kand. sociol. nauk : 22.00.04 / Eroshchenkova Natalya Evgenevna. – M. : Mosk. gos. un-t im. M.V. Lomonosova, 2005. – 134 s.
- Katernyuk A.V. Sovremennye reklamnye tehnologii: kommercheskaya reklama / A.V. Katernyuk. – Rostov n/D : Feniks, 2001. – 320 s.
- Knorre K. Naruzhnaya reklama / K. Knorre. – M. : Berator-Press, 2002. – 192 s.
- Kutlaliev A. Effektivnost reklamy / A. Kutlaliev, A. Popov. – M. : Izd-vo Eksmo, 2005. – 416 s.
- Mazaraki A.A. Torgova reklama: teoriya ta praktika upravlinnya : monografiya / A.A. Mazaraki, V.V. Ortinska, T.V. Dubovik. – Kiyiv : Kiyiv. nac. torg.- ekon. un-t, 2009. – 188 s.
- Mozer K. Psihologiya marketinga i reklamy / K. Mozer; [per. s nem. N.A. Bondar]. – X. : Izd-vo Gumanitarnyy Centr, 2004. – 380 s.
- Morgun O.M. Vizualnaya kultura neverbalnyh kommunikaciy v sovremennoy naruzhnoy reklame : dis. … kand. kulturologii : 24.00.01 / Morgun Oleg Mihaylovich. – Krasnodar : Krasnodar. gos. un-t kultury i iskusstv, 2010. – 271 s.
- Nazaykin A. Mediaplanirovanie na 100 % / A. Nazaykin. – [2-e izd., pererab. i dop.]. – M. : Alpina Biznes Buks, 2007. – 460 s.
- Romat E.V. Reklama v sisteme marketinga / E.V. Romat. – K. : Studcentr, 2008. – 608 s.
- Rossister Dzh. R. Reklama i prodvizhenie tovarov / Dzh. R. Rossister, L. Persi; [per. s angl. pod. red. L.A. Volkovoy]. – SPb : Piter, 2001. – 656 s.
- Sissors Dzh. Z. Reklamnoe media-planirovanie / Dzh. Z. Sissors, R.B. Beron. – [6-e izd.]. – SPb. : Piter, 2004. – 416 s.
|