Зміст |
Автори: Сторінки: 111-119 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-11
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто поняття конфліктів, що виникають у творчому колективі та під час роботи рекламодавців з рекламними агенціями, проведено аналіз природи виникнення конфліктів, їхня класифікація та методи подолання. На основі даних методів розроблено рекомендації щодо подолання конфліктів у творчому середовищі та при співпраці рекламодавців із рекламними агенціями. Ключові слова: конфлікти, творчий колектив, управління конфліктами, рекламні агенції. Цитувати як: Bashuk T. & Khyzhnyak, M. (2012). Managements of different types of conflicts in creative collective. Marketing and Management of Innovations, 3, 111-119. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-11 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua