Зміст |
Автори:
Квятковська Любов Абрамівна
Сторінки: 98-104
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-12
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті надається схема базових елементів формування маркетингової стратегії підприємства та визначаються показники, які можуть бути застосовані при оцінці ефективності її реалізації в межах загальновідомих моделей.
Ключові слова: маркетинг, маркетингова стратегія, сегментація ринку, ціна, якість продукції, прибуток, конкурентоспроможність підприємства.
Цитувати як: Kvyatkovska, L. (2011). Mechanism of estimation of marketing strategy. Marketing and Management of Innovations, 42, 98-104. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-12
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Illyashenko S.M. Marketingova tovarna politika promislovogo pidpriiemstva: upravlinnya strategiyami diversifikaciyi : monografiya / S.M. Illyashenko, G.O. Peresadko; za zag. red. d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi : VTD <>, 2009. – 328 s.
- Lamben Zh. Menedzhment, orientirovannyy na rynok. Strategicheskiy i operacionnyy marketing / Zhan-Zhak Lamben. – SPb : Piter, 2007. – 800 s.
- Kotler F. Osnovy marketinga / F Kotler.- SPb., Piter, 2003. – 1056 s.
- Kotler F. Marketing v tretem tysyacheletii: kak sozdat, zavoevat i uderzhat rynok : per. s angl. V.A. Goldicha i A.I. Oganesovoy; nauchn. red. i avt. vstup. st. B.A. Solovev / F. Kotler. – M. : OOO <>, 2000. -272 s.
- Mak-Donald M. Strategicheskoe planirovanie marketinga / M. Mak-Donald. – SPb : Piter, 2000. – 320 s.
- Porter M. Konkurentnoe preimushchestvo: kak dostich vysokogo rezultata i obespechit ego ustoychivost / M. Porter. – M. : Alpina Biznes Buks, 2005. – 715 s.
- Porter M. Mezhdunarodnaya konkurenciya: konkurentnye preimushchestva stran: per. s angl. / M.Porter. – M. : Ekonomika, 2003. – 580 s.
- Sudnik V. Ocenka effektivnosti marketingovoy deyatelnosti predpriyatiya / V. Sudnik // Spravochnik ekonomista.- 2004. – no8. – S. 34-41.
- Fathutdinov R.A. Konkurentosposobnost organizacii v usloviyah krizisa: ekonomika, marketing, menedzhment / R.A. Fathutdinov. – M.: Izdatelsko-knigotorgovyy centr <>, 2002. – 892 s.
- Shershnova Z.Ie. Strategichne upravlinnya: pidruch. / Z.E. Shershnova. – [2-ge vid., pererob. i dop.]. – K. : KNEU, 2004. – 699 s.
- Yacenko R.N. Modeli ocenki, analiza i prognozirovaniya polozheniya predpriyatiya na rynke / R.N. Yacenko // Biznes Inform.- 2008.- no 3.- S. 25 – 30.
|