Зміст |
Автори:
Бєлякова Оксана Володимирівна
Сторінки: 268-272
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-36
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Розглянуто ключові фактори конкурентного успіху при розробленні стратегії екологічного маркетингу; досліджено значення впровадження екологічних інновацій у діяльність підприємств для забезпечення стійкого розвитку; подано перелік екологічних інновацій та труднощі, які виникають на етапі їх розроблення.
Ключові слова: екологічний маркетинг, екологічні інновації, екологізація, екологічний ринок, екологічний менеджмент, екологічна ефективність.
Цитувати як: Belyakova, O. (2011). Ecological innovations are a way of market development ecologically clean commodities. Marketing and Management of Innovations, 42, 268-272. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-36
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Andrieieva N.N. Ekologicheskie innovacii i investicii: sushchnost, sistemologiya, specifika vzaimodeystviya i upravleniya / N.N. Andrieieva, E.N. Martynyuk // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. – 2011. – no 2. – T. 2. – S. 207.
- Bezrukov V. Ocenka innovacionnoy deyatelnosti promyshlennyh predpriyatiy / V. Bezrukov, G. Ostapkovich // Ekonomist. – 2001. – no 5. – S. 37-41.
- Bozhkova V.V. Osoblivosti faktornoyi ocinki ekologichnih rizikiv innovaciynih proektiv / V.V. Bozhkova // Ekonomika : problemi teoriyi ta praktiki. – Dnipropetrovsk : DNU, 2001. – Vip. 117. – S. 184-198.
- Bozhkova V.V. Chinniki riziku prosuvannya na rinku ekologichnoyi produkciyi regionalnih tovarovirobnikiv / V.V. Bozhkova // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki, ekonomika prirodokoristuvannya, ekonomika pidpriiemstva ta organizaciya virobnictva. – Sumi : Vid-vo SumDU. – 2000. – Vip. 2. – S. 88-92.
- Domina T.A. Ekologiya, prirodokoristuvannya, ohorona navkolishnogo seredovishcha. / T.A. Domina. – M. : Aspekt Press, 1997. – S. 45.
- Dolzhanskiy I.Z. Organizaciya procesu formuvannya ta rozvitku rinku ekologichno chistih tovariv. / I.Z. Dolzhanskiy, O.V. Bielyakova / Doneck : SPD Kupriyanov V.S., 2009. – 235 s.
- Illyashenko S.M. Menedzhment ekologichnih innovaciy / S.M. Illyashenko, O.V.Prokopenko. – Sumi : Vid-vo SumDU, 2003. – 266 s.
- Pahomova N.V. Strahovanie ekologicheskih riskov : otechestvennyy i zarubezhnyy opyt / N.V. Pahomova. – Vestnik Sankt-Peterburgskogo universiteta. Ser. Ekonomika. – 1996. – Vyp. 1. – S. 19-26.
- Pahomova N.V. Innovacii ekologicheski-ustoychivogo razvitiya: situaciya v Rossii v kontekste mezhdunarodnogo opyta / N.V. Pahomova, O.I. Sergienko // Problemy sovremennoy ekonomiki. – 2004. – no1. – S. 89-96.
- Prokopenko O.V. Ekologizaciya innovaciynoyi diyalnosti: motivaciyniy pidhid / O.V. Prokopenko . – Sumi : VTD <>, 2008. – S. 33.
- Rodionov O.V. Osoblivosti ekologichnogo menedzhmentu v zhittievomu cikli virobiv pidpriiemstv / O.V. Rodionov // Ekonomika. Menedzhment. Pidpriiemnictvo. – 2006. – Vip. 15. – S. 178-185.
|