|
Том 2 Випуск 2, 2011 опубліковано 30 Червня, 2011 Ілляшенко Сергій Миколайович Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства Сторінки: 13-26 Лабурцева Олена Іванівна Інноваційні підходи до управління цінами в рамках товарного асортименту Сторінки: 27-36 Ониськів Віталій Олегович Сторінки: 37-47 Забарна Елеонора Миколаївна, Папковська Олена Едуардівна Аналіз кластерного підходу як системи управління маркетингом регіону Сторінки: 48-52 Тєлєтов Олександр Сергійович, Провозін Микола Васильович Рекламна діяльність вищого навчального закладу Сторінки: 53-64 Шульгіна Людмила Михайлівна, Мельничук Віра Миколаївна Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару» Сторінки: 74-80 Божкова Вікторія Вікторівна, Олійник Інна Володимирівна Аналіз ефективності промо-акцій Сторінки: 81-87 Литовченко Ірина Львівна Дослідження інтернет-середовища України для маркетингової діяльності промислових підприємств Сторінки: 88-94 Махнуша Світлана Михайлівна, Косолап Наталія Євгенівна Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда Сторінки: 95-104 Андрушкевич Зінаїда Миколаївна Сторінки: 105-113 Бойко Ольга Вікторівна, Іваницька Марія Ярославівна Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств Сторінки: 119-123 Кобушко Ігор Миколайович, Гусейнова Еліна Ільгар кизи Шляхи покращення фінансування інноваційного розвитку в Україні з використанням міжнародного досвіду Сторінки: 124-130 Розумна Наталя В’ячеславівна Сторінки: 131-138 Суміна Ольга Миколаївна, Ткачук Юрій Якович Розвиток ринку технологічних інновацій в Україні у процесі інтернаціоналізації науки і технології Сторінки: 139-144 Швець Юрій Юрійович Генезис теорії менеджменту якості в умовах інноваційного економічного розвитку Сторінки: 145-149 Кочубей Родіон Володимирович Визначні особливості сучасних мережевих підприємницьких структур Сторінки: 150-156 Любич Борис Борисович Сторінки: 157-163 Михайлова Любов Іванівна, Слабоспицька Оксана Юріївна Оцінка динаміки вектор-структури експорту продукції машинобудування вітчизняними підприємствами Сторінки: 164-171 Яковлєв Анатолій Іванович, Косенко Олександра Петрівна Економічна сутність та методичні основи визначення рівня потенціалу виробничої системи Сторінки: 172-178 Башук Тетяна Олександрівна, Жолудєва Анастасія Миколаївна Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві Сторінки: 179-184 Маслак Ольга Іванівна, Мовчан Ілона Валеріївна Модель механізму забезпечення стратегічної стійкості машинобудівного підприємства Сторінки: 185-189 Міщенко Сергій Петрович Концептуальні аспекти економічної безпеки підприємств у ринковій економіці Сторінки: 190-195 Пересадько Галина Олександрівна, Козолуп Ігор Федорович, Лапіна Юлія Григорівна Сторінки: 196-205 Погорелов Юрій Сергійович Організаційний супровід застосування способів розвитку підприємства Сторінки: 206-213 Мужилівський Михайло Дмитрович Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність кредитних спілок Сторінки: 214-220 Харічков Сергій Костянтинович, Дишловий Ігор Миколайович, Нездоймінов Сергій Георгійович Регіональна парадигма цільової програми розвитку рекреації та туризму Сторінки: 221-230 Грищенко Вадим Федорович, Коваленко Леонора Юріївна Сторінки: 231-237 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua