Розширена анотація українською мовою
У статті визначено специфіку банківських інновацій, проаналізовано рівень їх впровадження в Україні, обґрунтовано загальні тенденції у розвитку маркетингу банківських інновацій та запропоновано науково-методичний підхід до оцінки його ефективності.
Ключові слова: банківські інновації, маркетинг інновацій, ефективність маркетингу, банківська система.
Цитувати як: Kozmenko, S., Vasileva T. & Leonov, S. (2011). Marketing of bank innovations. Marketing and Management of Innovations, 1, 13-28. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Oficiyniy sayt Publichnogo akcionernogo tovaristva Komerciyniy bank <> [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : www.privatbank.ua/.
- Era bankovskih innovaciy // Bankovskaya praktika za rubezhom. – 2006. – no 7. – S. 58-68.
- Oficiyniy sayt Publichnogo akcionernogo tovaristva Komerciyniy bank “Hreshchatik” [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://xcitybank.com.ua/.
- Lakosnik E. Bankovskie innovacii na razvivayushchihsya rynkah / E. Lakosnik // Bankovskaya praktika za rubezhom. – 2006. – no7. – S. 63.
- World Signia [Electronic resource] : stattya / internet-portal <>. – Regime of access : http://www.worldsignia.com.ua/about_card/.
- Sistema elektronnoy sdachi Privatbanka “Bez monet” priznana zhurnalom The Banker luchshey bankovskoy innovaciey 2010 goda [Elektronniy resurs] / Oficialnyy sayt banka Ukrainy. – Rezhim dostupu : http://bank-ua.com/news/32096/.
- Maslova Natalya Oleksandrivna. Pidvishchennya efektivnosti marketingovih komunikaciy komerciynogo banku: dis…. kand. ekon. nauk: 08.06.01 / Kiyivskiy nacionalniy torgovelno- ekonomichniy un-t. – K., 2005. – 27 s.
- Assel G. Marketing: principy i strategiya : ucheb. dlya vuzov / G. Assel. – M. : INFRA- M., 1999. -804 s.
- Lenskold Dzh. Rentabelnost investiciy v marketing. Metody povysheniya pribylnosti marketingovyh kompaniy / Dzh. Lenskold ; per.s angl.; pod red. V.B. Kolchanova i M.A. Karlika. – SPb. : Piter, 2005. – 272 s.
- Zubchenko L. A. Novye tendencii v razvitii bankovskogo marketinga [Tekst] / L.A. Zubchenko // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2003. – no3. – S. 7-11.
- Smotrich Zh. Issledovanie roli marketinga v ukrainskoy kompanii [Tekst] / Zh. Smotrich // Marketingovye issledovaniya v Ukraine. – 2007. – no5 (24). – S. 26-33.