|
Том 2 Випуск 1, 2011 опубліковано 30 Березня, 2011 Козьменко Сергій Миколайович, Васильєва Тетяна Анатоліївна, Лєонов Сергій Вячеславович Маркетинг банківських інновацій Сторінки: 13-28 Ілляшенко Наталія Сергіївна, Росохата Анна Сергіївна Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку Сторінки: 29-35 Махнуша Світлана Михайлівна, Косолап Наталія Євгеніївна Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв’язку Сторінки: 36-44 Примак Тетяна Олександрівна Стилі в оформленні рекламних звернень: Україна 2006-2010 рр. Сторінки: 45-54 Біловодська Олена Анатоліївна, Сигида Любов Олексіївна Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону Сторінки: 55-66 Міцура Олена Олексіївна, Хоменко Лілія Миколаївна, Геодемографічна сегментація як інструмент вирішення соціальних проблем (на прикладі м. Сум) Сторінки: 67-75 Турило Анатолій Михайлович, Зінченко Олена Антонівна, Вчерашня Інна Сергіївна Сторінки: 82-85 Яковлєв Анатолій Іванович, Косарева Ірина Павлівна Можливості кредитування промислових інновацій Сторінки: 86-92 Божкова Вікторія Вікторівна Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств Сторінки: 93-97 Власюк Юлія Олександрівна Особливості інноваційної діяльності сервісних організацій Сторінки: 98-102 Грищенко Вадим Федорович, Чернова Маргарита Сергіївна Сторінки: 103-112 Товажнянський Вячеслав Леонідович, Перерва Петро Григорович Інноваційні технології в антикризовому розвитку машинобудівних підприємств Сторінки: 113-119 Грищенко Олена Федорівна Інноваційне рішення – ключовий фактор забезпечення сталого розвитку сучасного підприємства Сторінки: 120-127 Сагер Людмила Юріївна Сторінки: 128-136 Дикань Володимир Леонідович, Кірдіна Олена Григорівна Система інтегрованого управління інвестиційно-інноваційним розвитком залізничного транспорту Сторінки: 137-144 Ілляшенко Сергій Миколайович Сторінки: 145-154 Кузьмін Олег Євгенович, Мельник Ольга Григорівна Діагностика потенціалу підприємства Сторінки: 155-166 Прокопенко Ольга Володимирівна Мотиваційний механізм інноваційного розвитку:складові та стан його ринкової структури Сторінки: 167-175 Тєлєтов Олександр Сергійович Маркетингове забезпечення кластеризації економіки на регіональному рівні Сторінки: 176-184 Мельник Юлія Миколаївна, Савченко Олена Сергіївна Проблеми застосування збалансованої системи показників на вітчизняних підприємствах Сторінки: 192-203 Сапьолкін Євгеній Петрович, Мятнікова Єкатерина Анатоліївна Формування системи фінансового забезпечення інноваційного розвитку економіки Республіки Білорусь Сторінки: 204-211 Мішенін Євген Васильович, Пізняк Тетяна Іванівна Сторінки: 212-224 Садченко Олена Василівна Методичні основи сегментації ринку з урахуванням екологічних обмежень Сторінки: 225-232 Касьяненко Тетяна Вячеславівна Науково-методичні засади управління екологічно спрямованим інноваційним розвитком на різних рівнях Сторінки: 233-239 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua