Зміст |
Автори: Сторінки: 45-54 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-04
Розширена анотація українською мовою У статті наведені результати дослідження використання різних стилів в оформленні рекламних звернень, що подавалися вітчизняними і зарубіжними компаніями на українських рекламоносіях у 2006-2010 рр. Ключові слова: рекламне звернення, креатив, стиль, рекламоносій. Цитувати як: Prymak, T. (2011). Styles in design of advertising appeals: Ukraine 2006-2010. Marketing and Management of Innovations, 1, 45-54. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-04 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua