Зміст |
Автори: Сторінки: 67-75 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-06
Розширена анотація українською мовою Стаття присвячена вирішенню соціальних проблем за допомогою геодемографічної сегментації. Розглянуто чинники групування споживачів. Проведено дослідження з метою визначення рівня поінформованості населення про інфекційні хвороби. Розроблено рекомендації щодо вирішення поставленої проблеми з урахуванням геодемографічних особливостей регіонів. Ключові слова: геодемографія, сегментування, соціальний маркетинг, опитування, соціальна реклама. Цитувати як: Mitsura O. & Khomenko, L. (2011). Geodemografic segmentation as instrument of social problems decision (on an example Sumy). Marketing and Management of Innovations, 1, 67-75. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-06 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua