Розширена анотація українською мовою
У статті запропоновано методичний підхід до здійснення деталізації маркетингових стратегій (а саме: їх інноваційних і комунікаційних субстратегій) з метою формалізації процесу їх вибору суб’єктами господарювання.
Ключові слова: стратегія, комунікації, інновації, маркетинг, деталізація, модель, методичні підходи.
Цитувати як: VBozhkova, V. (2011). Methodical approaches to specification of marketing strategies of industrial enterprises. Marketing and Management of Innovations, 1, 93-97. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ortynskaya V.V. Strategicheskoe planirovanie marketinga / V. V. Ortynskaya // Marketing v Ukrayini. – 2005. – no 3. – S.18-21.
- Marketingovyy menedzhment : ucheb. posob. / pod obshch. red. M.I. Belyavceva i V.N. Vorobeva. – Doneck : DonNU, 2004. – 545 s.
- Reshetnikova I.L. Formuvannya marketingovoyi strategiyi pidpriiemstva : avtoref. dis … na zdobuttya nauk. stupenya d-ra ekon. nauk : 08.06.02 <> / I.L. Reshetnikova. – Kiyiv, 1999. – 34 s.
- Gaydaenko T.A. Marketingovoe upravlenie. Polnyy kurs MBA. Principy upravlencheskih resheniy i rossiyskaya praktika / T.A. Gaydaenko – M. : Izd-vo Eksmo, 2005. – 480 s.
- Ostashkov A.V. Marketing : uchebn. posob. / A.V. Ostashkov – PENZA, 2005. – 303 s.
- Romanov A.A. Marketingovye kommunikacii / A.A. Romanov, A. V. Panko. – M. : Eksmo, 2006. – 432 s. – (Pricelnyy marketing).
- Garkavenko S.S. Marketing : pidruch. / S.S. Garkavenko – K. : Libra, 2002. – 712 s.
- Luk’yanec T.I. Marketingova politika komunikaciy : navch. posibn. / T.I. Luk’yanec – 2-ge vid., dop. i pererob. – K. : KNEU, 2003. – 524 s.
- Primak T.O. Marketingovi komunikaciyi : navch. posib. / T.O. Primak – K. : Elga, Nika-Centr, 2003. – 280 s.