Зміст |
Автори:
Сагер Людмила Юріївна
Сторінки: 128-136
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-15
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Статтю присвячено питанням щодо застосування комунікацій з позиції управління процесами інформаційної та міжособистісної взаємодії на внутрішньому рівні підприємства. Досліджено основні теоретичні аспекти внутрішніх комунікацій у системі управління підприємством як складової його ефективного функціонування: уточнено сутність поняття «комунікація»; узагальнено переваги та недоліки основних засобів внутрішніх комунікацій і цілі їх формування на підприємстві; систематизовано бар’єри на шляху ефективного комунікаційного процесу.
Ключові слова: комунікація, цілі, переваги, недоліки, бар’єри, принципи.
Цитувати як: Sager, L. (2011). Analysis of theoretical basics of internal communications as a necessary condition effective management of enterprise. Marketing and Management of Innovations, 1, 128-136. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-15
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Plotnikov M.V. Effektivnye kommunikacii v organizacii [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.elitarium.ru/2008/11/26/kommunikacii_ organizacija.html
- Pochepcov G.G. Teoriya kommunikacii / G.G. Pochepcov. – M. : Reflbuk ; K. : <>, 2001. – 656 s.
- Berleson B. Kommunikaciya – eto… [Elektronniy resurs] / B. Berleson, G. Steyner. – Rezhim dostupu : http://www.com-management.narod.ru/
- Filosofskiy slovar / pod red. I.T. Frolova. – 4-e izd. – M. : Politizdat, 1981. – 445 s.
- Filosofska enciklopediya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://dic.academic.ru/dic.nsf/dic_new_philosophy/605/
- Petruk N.K. Organizaciya yak suspilniy fenomen: zasadi socialno-filosofskogo analizu [Elektronniy resurs] / N.K. Petruk. – K. : Centr duhovnoyi kulturi , -2004. – no 43. – Rezhim dostupu : http://www.filosof.com.ua/Jornel/M_43/Petruk.htm
- Reva V.E. Kommunikacionnyy menedzhment : uch.-metod. posob. / V.E. Reva. – Penza : Izd. PGU, 2003. – 161 s.
- Curul O.A. Menedzhment u derzhavnih organizaciyah : navch. posib. / O.A. Curul. – K. : KNEU, 2002. – 142 s.
- Nikolaeva Zh.V. Osnovy teorii kommunikacii : uch.-metod. posob. / Zh.V. Nikolaeva. – Ulan-Ude : VSGTU, 2004. – 274 c.
- Bielyakov O.O. Rol zasobiv masovoyi komunikaciyi u formuvanni ekologichnoyi politiki [Elektronniy resurs] / O.O. Bielyakov. – Rezhim dostupu : http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=book.index&book=28
- Burceva T.A. Upravlenie marketingom : ucheb. posob. / T.A. Burceva, V.S. Sizov, O.A. Cen. – M. : <>, 2005. – 271 s.
- Rizun V.V. Teoriya masovoyi komunikaciyi [Elektronniy resurs] / V.V. Rizun. – Rezhim dostupu : http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=book.index&book=1
- Milner B.Z. Teoriya organizacii [Elektronniy resurs] / B.Z. Milner. – M. : Izd-vo <>, 2003. – 480 s. – Rezhim dostupu : http://www.com-management.narod.ru/.
- Hmil F.I. Menedzhment / F.I. Hmil. – K. : Vishcha shkola, 1995. – 351 s.
- Leyhif Dzh.M. Bizness-kommunikacii / Dzh.M. Leyhif, Dzh.M. Penrouz. – SPb. : Piter, 2001. – 688 s.
- Primak T.O. Marketingovi komunikaciyi v sistemi upravlinnya rinkovoyu diyalnistyu pidpriiemstva : avtoref. dis. na zdobuttya nauk. stup. doktora ekon. nauk : spec. 08.06.01 <> / T.O. Primak. – K., 2004. – 26 s.
- Girchenko T.D. Marketing : navchalniy posibnik / T.D. Girchenko, O.V. Dubovik. – K. : <>, Centr navchalnoyi literaturi, 2007. – 255 s.
- Yalovega N.I. Principi zastosuvannya osnovnih komunikaciynih instrumentiv u diyalnosti pidpriiemstv spozhivchoyi kooperaciyi [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.rusnauka.com/19_NNM_2007/Economics/23199.doc.htm.
- Grigoreva N.N. Kommunikacionnyy menedzhment: uchebnyy kurs (uchebno-metodicheskiy kompleks) [Elektronniy resurs] / N.N. Grigoreva. – M. : Centr distancionnyh obrazovatelnyh tehnologiy MIEMP, 2010. – Rezhim dostupu : http://e-college.ru/xbooks/xbook157/book/index/.
- Skuratovskaya N.S. Investicii v kulturu: vliyanie korporativnoy kultury na finansovye pokazateli kompanii / N.S. Skuratovskaya // Motivaciya i oplata truda . – 2007. – no1.- S. 56-64.
- Surkov S.A. Barery v marketingovyh kommunikaciyah [Elektronniy resurs] / S.A. Surkov. – Rezhim dostupu : http://grebennikon.ru/article-MzVU.html.
- Sadekov A.A. Mehanizmy ekologo-ekonomicheskogo upravleniya predpriyatiem: monografiya / A.A. Sadekov. – X. : Inzhek, 2004.
- Osnovi vnutrishnoyi komunikaciyi [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu : http://www.ukrainepublicdialogue.org/?page_id=159&langswitch_lang=uk.
- Savickaya G.V. Analiz hozyaystvennoy deyatelnosti predpriyatiya : ucheb. posob. dlya stud. vuzov / G.V. Savickaya. – 4-e izd., pererab. i dop. – Minsk : Novoe znanie, 2000. – 688 s.
- Shevcova A.I. Sistema pokazateley i metodika ocenki sostoyaniya energeticheskoy bezopasnosti: nauch.-tehn. otchet / pod red. A.I. Shevcova. – Dnepropetrovsk, 1999. – 78 s.
|