Розширена анотація українською мовою
У статті розглядаються питання сегментації ринку з урахуванням екологічних факторів, які припускають його розбивку на певні екологічні сфери, що враховують екологічні нестатки й потреби.
Ключові слова: маркетинг, сегментація, екологічні обмеження, конкурентоспроможність, екологічні товари.
Цитувати як: Sadchenko, O. (2011). Methodical bases of market segmentation with ecological limitations . Marketing and Management of Innovations, 1, 225-232. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-25
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Sadchenko O.V. Integruyucha rol ekologichnogo marketingu v regionalnomu vidtvorenni i stalomu rozvitku // Regionalna ekonomika – 2001 – no4 – S.123-131.
- Sadchenko E.V. Institucionalnye aspekty realizacii ekologicheskogo marketinga // Naukovi praci Doneckogo Nacionalnogo tehnichnogo universitetu. Seriya: Ekonomichna. Vipusk 89-2. – Doneck: DonNTU, 2005.
- Sadchenko O.V. Ekologichni faktori i principi segmentaciyi rinku // Visnik socialno-ekonomichnih doslidzhen. Vip. 17. – Odesa: ODEU, 2004. – S. 261-265.
- Sadchenko E.V. Rol i mesto ekologicheskogo regulirovaniya biznesa v sisteme ekonomiko-ekologicheskih otnosheniy // Trudy Odesskogo politehnicheskogo universiteta: Nauchnyy i proizvodstvenno-prakticheskiy sbornik po tehnicheskim i estestvennym naukam. Specvypusk: v 3-h t. – Odessa: OPU, 2004. – T. 2 – S. 286-289.
- Sadchenko E.V. Ohrana okruzhayushchey sredy i ekologicheskiy audit na predpriyatii // Suchasni problemi gumanizaciyi ta garmonizaciyi upravlinnya. Materiali 4-yi Mizhnarodnoyi mizhdisciplinarnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi 3-9 listopada 2003 r., m. Harkiv. – Harkiv: Ukrayinska asociaciya <>, Harkivskiy nacionalniy universitet imeni V.N. Karazina. – 2003. – T.7. – S. 305-306.
- Sadchenko E.V. Partnerstvo chastnogo i obshchestvennogo sektorov ekologicheskogo biznesa v kontekste mezhdunarodnoy ekonomicheskoy integracii Ukrainy // Ekonomicheskie innovacii. Vypusk 14. Ekonomicheskoe razvitie regionov v kontekste mezhdunarodnoy integracii (ekonomicheskie interesy, konkurentnye pozicii, strategicheskie orientiry). – Odessa: IPREEI NAN Ukrainy, 2003. – S. 182-190.
- Sadchenko E.V. Principy i koncepcii ekologicheskogo marketinga: monografiya. – Odessa: Astroprint, 2002. – 400 s.