Зміст |
Автори:
Хемалошині Васудеван, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2767-8044 Університет Тун Абдул Разак, Малайзія
Сторінки: 56-65
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2022.3-05
Отримано: 30.08.2022
Прийнято: 20.09.2022
Опубліковано: 30.09.2022
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті проаналізовано специфіку управління та ефективного лідерства в компаніях. Автором наголошено на необхідності забезпечення ефективного лідерства у будь-якій галузі для підвищення мотивації та продуктивності співробітників, а також зростання доходу організації. Ефективне лідерство сприяє зростанню лояльності співробітників організації, що своєю чергою знижує рівень плинності кадрів. У статті зазначено, що неетична поведінка керівників, яким бракує драйву, впевненості, передбачливості та навичок спілкування має негативний вплив на результативність діяльності організації. Метою статті є концептуалізація факторів ефективного лідерства в ІТ секторі долини Кланг з метою підвищення ефективності управління компаніями. Зазначено, що до ІТ-сектору Малайзії залучено близько 225 тисяч працівників. У ході дослідження автором сформовано та перевірено низку гіпотез. Автором висунуто припущення, що такі риси як етичність, мотивація, надійність, передбачливість та навички спілкування сприяють формуванню лідерських навичок та сприяють кар’єрному росту. За результатами дослідження підтверджено всі висунуті гіпотези дослідження. Для досягнення поставленої мети проведено фундаментальний аналіз, в основі якого лежать описовий аналіз, аналіз надійності та валідності, які було застосовано для визначення надійності досліджуваних параметрів. За результатами дослідження встановлено, що етика, мотивація, довіра, передбачливість та навички спілкування є головними елементами ефективного лідерства. Результати дослідження мають практичне значення для організацій та галузей економіки. Враховуючи отримані результати, автором визначено низку рекомендацій щодо підвищення рівня ефективного лідерства співробітників з метою досягнення цілей організації, а також покращення відношення та поведінки менеджменту компанії. У роботі наголошено на необхідності дотримання чітких етичних принципів для забезпечення ефективності лідерства в ІТ-секторі. Встановлено, що передбачливість є ключовим елементом нової стратегії лідерства, що дозволить підвищити ефективність управління компанією.
Ключові слова: етика, комунікативні навички, мотивація, надійність, передбачливість, ІТ сектор.
Класифікація JEL: L29, J50, M12, M15.
Цитувати як: Vasudevan, H (2022). Management and Leadership in the Klang Valley IT Sector: Conceptual Approach Marketing and Management of Innovations, 3, 56-65. https://doi.org/10.21272/mmi.2022.3-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Atthirawong, W., Bunnoiko, K., & Panprung, W. (2021). Identifying factors influencing visionary leadership: An empirical evidence from Thai Manufacturing Industry. International Journal of Organizational Leadership, 10(1), 39-53. [Google Scholar] [CrossRef]
- Asgari, A., Silong, A. D., Ahmad, A., & Samah, B. A. (2008). The relationship between transformational leadership behaviors, organizational justice, leader-member exchange, perceived organizational support, trust in management and organizational citizenship behaviors. European Journal of Scientific Research, 23(2), 227–242. [Google Scholar]
- Bake, M. (2019). The importance of leadership and employee retention. Radiologic Technology, 90(3), 279-281. [Google Scholar]
- Bakiev, E. (2013). The influence of interpersonal trust and organizational commitment on perceived organizational performance. Journal of Applied Economics and Business Research, 3(3), 166-180. [Google Scholar]
- Banks, S. (2012). Ethics and values in social work (4th ed.). Basingstoke: Palgrave Macmillan. [Google Scholar]
- Banks, S., & Gallagher, A. (2009). Ethics in professional life: Virtues for health and social care. Basingstoke: Palgrave Macmillan [Google Scholar]
- Bartsch, S., Weber, E., Büttgen, M., & Huber, A. (2020). Leadership matters in crisis-induced digital transformation: how to lead service employees effectively during the COVID-19 pandemic. Journal of Service Management, 32(1), 71-85. [Google Scholar]
- Bass, B. M. (1985). Leadership: Good, better, best. Organizational dynamics, 13(3), 26-40. [Google Scholar]
- Bigliardi, B., Dormio, A. I., Galati, F., & Schiuma, G. (2012). The impact of organizational culture on the job satisfaction of knowledge workers. Vine, 42(1), 36-51. [Google Scholar] [CrossRef]
- Bishop, R. C., & Boyle, K. J. (2019). Reliability and validity in nonmarket valuation. Environmental and Resource Economics, 72(2), 559-582. [Google Scholar] [CrossRef]
- Bisman, C. (2014). Social work: Value-guided practice for a global society. New York: Columbia University press. [Google Scholar]
- Brown, M. E., & Trevino, L. K. (2006). Ethical leadership: A review and future directions. The Leadership Quarterly, 17, 595-616. [Google Scholar] [CrossRef]
- Brown, M. E., Trevino, L. K. & Harrison, D. (2005). Ethical leadership: A social learning perspective for construct development and testing. Organisational Behaviour and Human Decision Processes, 97, 117-134. [Google Scholar] [CrossRef]
- Caldwell, C. & Hayes, L. A. (2007). Leadership, trustworthiness, and the mediating lens. Journal of Management Development, 26(3), 261-281. [Google Scholar] [CrossRef]
- Ciulla, J. B. (1995). Leadership ethics: Mapping the territory. Business ethics quarterly, 5(1), 5-28. [Google Scholar] [CrossRef]
- Ciulla, J. B. (2020). Ethics and effectiveness: The nature of good leadership. In The search for ethics in leadership, business, and beyond (pp. 3-32). Springer, Cham. [Google Scholar] [CrossRef]
- Galli, B. J. (2021). The Relationship and Impact of Communication on Leadership: A Research Note. International Journal of Applied Management Sciences and Engineering, 8(1), 1-11. [Google Scholar] [CrossRef]
- Castro, M. C. B., Periñán, M. D. M. V., & Bueno, J. C. C. (2016). How boards’ internal and external social capital interact to affect firm performance. Strategic Organization, 14(1), 6-31. [Google Scholar] [CrossRef]
- Choi, W. S., Kang, S. W., & Choi, S. B. (2021). Innovative behavior in the workplace: An empirical study of moderated mediation model of self-efficacy, perceived organizational support, and leader–member exchange. Behavioral Sciences, 11(12), 182. [[Google Scholar] [CrossRef]
- Cripe, K. M., & Burleigh, C. (2022). Examining leadership skills, behaviors, and effective communication for virtual IT project managers. Team Performance Management: An International Journal, 28(3/4), 223-237. [Google Scholar] [CrossRef]
- Cooper, D. R. & Schindler, P. S. (2018). Business Research Methods. 13th ed. Irwin: McGraw Hill Education. [Google Scholar]
- Dhammika, K. A. S. (2016). Visionary leadership and organizational commitment: the mediating effect of leader member exchange (LMX). Wayamba Journal of Management, 4(1), 1-10. [Google Scholar]
- Ellemers, N., & de Gilder, D. (2022). The power of ethical climates. In The Moral Organization (pp. 285-327). Springer, Cham. [Google Scholar] [CrossRef]
- Engelbrecht, A. S., Heine, G., & Mahembe, B. (2017). Integrity, ethical leadership, trust and work engagement. Leadership & Organization Development Journal, 38(3), 368-379. [Google Scholar] [CrossRef]
- Erzberger, C., & Prein, G. (1997). Triangulation: Validity and empirically-based hypothesis construction. Quality and quantity, 31(2), 141-154. [Google Scholar] [CrossRef]
- Fernet, C. (2013). The role of work motivation in psychological health. Canadian Psychology/Psychologie Canadienne, 54(1), 72. [Google Scholar]
- García-Morales, V. J., Jiménez-Barrionuevo, M. M., & Gutiérrez-Gutiérrez, L. (2012). Transformational leadership influence on organizational performance through organizational learning and innovation. Journal of business research, 65(7), 1040-1050. [Google Scholar] [CrossRef]
- Gill, R. (2014). Spirituality at work and the leadership challenge (Keynote 3). Journal for the Study of Spirituality, 4(2), 136-148. [Google Scholar] [CrossRef]
- Grego-Planer, D. (2022). The relationship between benevolent leadership and affective commitment from an employee perspective. Plos one, 17(3), e0264142. [Google Scholar] [CrossRef]
- Good, V., Hughes, D. E., Kirca, A. H., & McGrath, S. (2022). A self-determination theory-based meta-analysis on the differential effects of intrinsic and extrinsic motivation on salesperson performance. Journal of the Academy of Marketing Science, 50(3), 586-614. [Google Scholar] [CrossRef]
- Hinton, P. R., Brownlow, C., McMurray, I., & Cozens, B. (2004). SPSS explained, East Sussex, England, Routledge Inc. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kappmeier, M., Guenoun, B., & Fahey, K. H. (2021). Conceptualizing trust between groups: An empirical validation of the five-dimensional intergroup trust model. Peace and Conflict: Journal of Peace Psychology, 27(1), 90. [Google Scholar]
- Kapur, R. (2018). Study of Organizational Behaviour in Education. [Google Scholar]
- Kwiotkowska, A., Wolniak, R., Gajdzik, B., & Gębczyńska, M. (2022). Configurational Paths of Leadership Competency Shortages and 4.0 Leadership Effectiveness: An fs/QCA Study. Sustainability, 14(5), 2795. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kleynhans, D. J., Heyns, M. M., & Stander, M. W. (2021). Authentic leadership and follower trust in the leader: The effect of precariousness. SA Journal of Industrial Psychology, 47(1), 1-10. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kmieciak, R. (2020). Trust, knowledge sharing, and innovative work behavior: Empirical evidence from Poland. European Journal of Innovation Management, 24(5), 1832-1859. [Google Scholar] [CrossRef]
- Ko, C., Ma, J., Bartnik, R., Haney, M. H., & Kang, M. (2018). Ethical leadership: An integrative review and future research agenda. Ethics & Behavior, 28(2), 104-132. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kumar, A. (2020). Information technology industry. Journal of Management Science, Operations & Strategies, 1(1), 12-15. [Google Scholar]
- La Guardia, J. G., & Patrick, H. (2008). Self-determination theory as a fundamental theory of close relationships. Canadian Psychology/Psychologie canadienne, 49(3), 201. [Google Scholar]
- Legault, L., Green-Demers, I., Grant, P., & Chung, J. (2007). On the self-regulation of implicit and explicit prejudice: A self-determination theory perspective. Personality and Social Psychology Bulletin, 33(5), 732-749. [Google Scholar] [CrossRef]
- Liao, H., & Rupp, D. E. (2005). The impact of justice climate and justice orientation on work outcomes: a cross-level multifoci framework. Journal of Applied psychology, 90(2), 242. [Google Scholar]
- Littlejohn, R. G. (1983). Variational principles of guiding centre motion. Journal of Plasma Physics, 29(1), 111-125. Mediterranean Journal of Social Sciences. 5. 175-182. [Google Scholar] [CrossRef]
- Madhusudan, C., & Panneerselvam, R. (2022). Can the Theory of Disruptive Innovation Be Considered Complete? IEEE Engineering Management Review, 50(1), 155-167. [Google Scholar] [CrossRef]
- Naile, I., & Selesho, J. M. (2014). The role of leadership in employee motivation. Mediterranean Journal of Social Sciences, 5(3), 175. [Google Scholar] [CrossRef]
- Nanus, B. (1992). Visionary Leadership: Creating a Compelling Sense of Direction for Your Organization. Jossey-Bass Inc., 350 Sansome Street, San Francisco, CA 94104-1310. [Google Scholar]
- Neubert, M. J., Carlson, D. S., Kacmar, K. M., Roberts, J. A., & Chonko, L. B. (2009). The virtuous influence of ethical leadership behavior: Evidence from the field. Journal of Business Ethics, 90, 157–170. [Google Scholar] [CrossRef]
- Olutoye, A. A., & Asikhia, O. (2022). The effect of leadership and organisational behaviour on performance–A systematic literature review. International Academic Journal of Human Resource and Business Administration, 4(1), 165-183.[Google Scholar]
- Papouli, E. (2019). Aristotle’s virtue ethics as a conceptual framework for the study and practice of social work in modern times. European Journal of Social Work, 22(6), 921-934. [Google Scholar] [CrossRef]
- Pelletier, L. G., Fortier, M. S., Vallerand, R. J., & Briere, N. M. (2001). Associations among perceived autonomy support, forms of self-regulation, and persistence: A prospective study. Motivation and emotion, 25(4), 279-306. [Google Scholar] [CrossRef]
- Rahayuningsih, I. (2019). The positive impact of organizational trust: A systematic review. Journal of Educational, Health, Community Psychology, 2088-3129. [Google Scholar]
- Reed, G. L. (2019). Leadership Strategies for Improving Employee Engagement in the Information Technology Industry (Doctoral dissertation, Walden University). [Google Scholar]
- Reeve, J., & Lee, W. (2014). Students’ classroom engagement produces longitudinal changes in classroom motivation. Journal of educational psychology, 106(2), 527. [Google Scholar]
- Robinson, J. (2009). Triandis theory of interpersonal behaviour in understanding software privace behaviour in the South African context. Masters degree, University of the Witwatersrand. [Google Scholar]
- Roman, T. E., Cleary, S., & McIntyre, D. (2017). Exploring the functioning of decision space: a review of the available health systems literature. International Journal of Health Policy and Management, 6(7), 365. [Google Scholar] [CrossRef]
- Ruben, B. D., De Lisi, R., & Gigliotti, R. A. (2021). A guide for leaders in higher education: Concepts, competencies, and tools. Stylus Publishing, LLC. [Google Scholar]
- Rupp, D. E., & Cropanzano, R. (2002). The mediating effects of social exchange relationships in predicting workplace outcomes from multifoci organizational justice. Organizational behavior and human decision processes, 89(1), 925-946. [Google Scholar] [CrossRef]
- Russell, B. (2013). History of western philosophy: Collectors edition. Routledge. [Google Scholar] [CrossRef]
- Russell, K. L., & Bray, S. R. (2010). Promoting self-determined motivation for exercise in cardiac rehabilitation: the role of autonomy support. Rehabilitation Psychology, 55(1), 74. [Google Scholar]
- Ryan, M. (2020). In AI we trust: ethics, artificial intelligence, and reliability. Science and Engineering Ethics, 26(5), 2749-2767. [Google Scholar] [CrossRef]
- Samimi, M., Cortes, A. F., Anderson, M. H., & Herrmann, P. (2020). What is strategic leadership? Developing a framework for future research. The Leadership Quarterly, 101353. [Google Scholar] [CrossRef]
- Sashkin, M. (1986). True vision in leadership. Training & Development Journal. [Google Scholar]
- Schilling, M. A. (2018). The cognitive foundations of visionary strategy. Strategy Science, 3(1), 335-342. [Google Scholar] [CrossRef]
- Seligman, A. B. (2021). The problem of trust. In The Problem of Trust. Princeton University Press. [Google Scholar] [CrossRef]
- Sharkie, R. (2009). Trust in leadership is vital for employee performance. Management research news, 32(5), 491-498. [Google Scholar] [CrossRef]
- Soenens, B., Neyrinck, B., Vansteenkiste, M., Dezutter, J., Hutsebaut, D., & Duriez, B. (2012). How do perceptions of God as autonomy supportive or controlling relate to individuals’ social-cognitive processing of religious contents? The role of motives for religious behavior. International Journal for the Psychology of Religion, 22(1), 10-30. [Google Scholar] [CrossRef]
- Spector, P. E. (2021). Industrial and organizational psychology: Research and practice. John Wiley & Sons. [Google Scholar]
- Straub, D., Boudreau, M.-C., & Gefen, D. (2004). Validation guidelines for IS positivist research. Communications of the Association for Information Systems, 13, 380-427. [Google Scholar] [CrossRef]
- Strom, D. L., Sears, K. L., & Kelly, K. M. (2014). Work engagement: The roles of organizational justice and leadership style in predicting engagement among employees. Journal of Leadership and Organizational Studies, 21(1), 71–82. [Google Scholar] [CrossRef]
- Tam, N. V., Watanabe, T., & Hai, N. L. (2022). Importance of Autonomous Motivation in Construction Labor Productivity Improvement in Vietnam: A Self-Determination Theory Perspective. Buildings, 12(6), 763. [Google Scholar] [CrossRef]
- Till, A., McKimm, J., &Swanwick, T. (2020). The importance of leadership development in medical curricula: a UK perspective (stars are aligning). Journal of healthcare leadership, 12, 19. [Google Scholar] [CrossRef]
- Tims, M., Bakker, A. B., & Xanthopoulou, D. (2011). Do transformational leaders enhance their followers’ daily work engagement?. The leadership quarterly, 22(1), 121-131. [Google Scholar] [CrossRef]
- Truss, C., Shantz, A., Soane, E., Alfes, K., & Delbridge, R. (2013). Employee engagement, organisational performance and individual well-being: exploring the evidence, developing the theory. The international journal of human resource management, 24(14), 2657-2669. [Google Scholar] [CrossRef]
- Qian, T. Y., Wang, J. J., Zhang, J. J., & Hulland, J. (2022). Fulfilling the basic psychological needs of esports fans: A self-determination theory approach. Communication & sport, 10(2), 216-240. [Google Scholar] [CrossRef]
- Varma, C. (2018). Importance of employee motivation & job satisfaction for organizational performance. International Journal of Social Science & Interdisciplinary Research, 6(2), 1-11. [Google Scholar]
- Vasudevan, H., & Liang, HN. (2022). Authentic leadership and company performance in Catering Industry. Journal of Positive School Psychology, 6(5), 6692-6706. [Google Scholar]
- Verma, D. (2013). Communication: A necessary leadership skill. Management Guru: Journal of Management Research, 2, 95-101. [Google Scholar]
- Whitley Jr, B. E., & Kite, M. E. (2012). Principles of research in behavioral science. Routledge. [Google Scholar] [CrossRef]
- Zhu, W., Chew, I. K., & Spangler, W. D. (2005). CEO transformational leadership and organizational outcomes: The mediating role of human–capital-enhancing human resource management. The leadership quarterly, 16(1), 39-52. [Google Scholar] [CrossRef]
- Zohrabi, M. (2013). Mixed method research: Instruments, validity, reliability and reporting findings. Theory and practice in language studies, 3(2), 254. [Google Scholar]
|