|
Том 13 Випуск 3, 2022 опубліковано 30 вересня, 2022 Збислав Добровольський, Лукаш Сулковський, Петер Адамишин Інноваційна екосистема: роль аудиту у контексті ощадливого управління Сторінки: 9-20 Айсель Курназ Пʼятифакторна модель особистості та передумови здійснення панічних покупок Сторінки: 21-33 Волкан Полат Переваги споживачів від шерингу потокового відео: створення додаткової цінності Сторінки: 34-43 Шарефа Алі, Самахер Хасан, Гада Талат Альхотейл Сторінки: 44-55 Хемалошині Васудеван Менеджмент та лідерство в ІТ секторі долини Кланг: концептуальний підхід Сторінки: 56-65 Дебошрі Барман, Судін Баг Сторінки: 66-77 Олена Чигрин, Александра Кужур, Олег Олефіренко, Ян Юзік Зелений бренд як новий патерн енергоефективного споживання Сторінки: 78-87 Регіна Вецкалне, Яна Ус, Нерінга Герулайтієн Оцінка рівня обізнаності у питаннях сталого розвитку: на прикладі Узбекистану Сторінки: 88-102 Зузана Біркнерова, Давид Мішко, Івана Ондрійова, Анна Томкова, Володимир Чема, Барбара Ніколь Чігарська Ідентифікація сенсорної репрезентативної системи у нейролінгвістичному програмуванні Сторінки: 114-124 Анжела Кузнєцова, Інна Тютюник, Юлія Панімаш, Жомборі Жолт, Пауль Жолт Сторінки: 125-138 Агне Шимеліте, Мануела Тваронавічене Інноваційна політика прямих іноземних інвестицій: на прикладі Латвії Сторінки: 139-148 Ельчин Ейвазов, Нарміна Балабейова, Айтадж Гаджієва, Муслума Асланова, Халіда Мурадова Роль інноваційних детермінант у забезпеченні економічної безпеки держави Сторінки: 149-158 Ярослав Свєтлік, Ігор Лаштувка Сторінки: 159-171 Ярослав Ехн, Андреа Хорватова, Ярослав Холомек Управління добробутом країни під час кризи: соціальні фактори Сторінки: 172-181 Надія Артюхова, Ян Крмела, Владимира Крмелова, Дастан Оспанов Маркетинг знань: мікс n(P, C, S, V)? Сторінки: 182-189 Чітра Крішнан, Нараїні Агарвал, Шивам Гупта Фактори зміни поведінки споживачів на ринку парфумерних товарів Сторінки: 190-199 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua