Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Політика цифрового архівування та збереження

Видавець та Редколегія розглядають цифрове архівування та збереження як комплексний набір процесів і заходів, спрямованих на захист цифрової інформації та забезпечення її доступності протягом тривалого періоду. Головна мета цього підходу полягає в тому, щоб забезпечити читачам постійний та необмежений доступ до усієї цифрової інформації журналу.

Архівування веб-сайту

Видавець та Редколегія використовують єдиний хмарний сервер для зберігання даних, на якому розміщено весь цифровий контент журналу у форматах XML та PDF. Цей сервер доступний цілодобово, і будь-які неполадки вирішуються протягом 24-36 годин.

Захист авторських прав Сумського державного університету 

Сайт та його контент є власністю видавництва. Всі авторські права захищені відповідно до чинного законодавства. Використання матеріалів сайту можливе тільки з дозволу видавництва. Будь-які модифікації контенту розцінюються як порушення авторських прав видавництва. Відвідуючи сайт, користувачам заборонено використовувати сторонні пристрої або програми, які можуть змінити контент сайту.

Копіювання, розповсюдження та відтворення контенту сайту дозволяється тільки з дозволу видавництва. Запит на дозвіл отримується через mmi@fem.sumdu.edu.ua.

Реферування/індексування

Журнал індексується Web of Science (ESCI), Index Copernicus Journals Master List, Google Scholar, WorldCat і т. д.

Самоархівування

Політика самоархівування журналу “Marketing and Management of Innovations” надає авторам можливість завантажувати препринт своєї статті (перед рецензуванням та редагуванням) на будь-яку електронну платформу. При цьому важливо, щоб автори у тексті препринту зазначили назву журналу – “Marketing and Management of Innovations” – та його видавця, Sumy State University. Зазначення повинно мати наступний формат: “This is a preprint of a paper submitted to the journal Marketing and Management of Innovations, the publisher of which is Sumy State University.”

Крім того, автори можуть завантажити postprint статті, які пройшли рецензування та були прийнятий для публікації, але ще не пройшли редагування, форматування та коректуру. Файли можуть бути розміщені для некомерційних цілей на особистих сторінках авторів або в репозиторіях. У такому випадку автори повинні включити в текст postprint інформацію про видавця та назву журналу “Marketing and Management of Innovations“, зазначивши: “This is a published version of the paper from the Marketing and Management of Innovations journal, published by Sumy State University. The article is available at http://dx.doi.org/[DOI of the article].”

Опублікована версія статті з відкритим доступом

Автори мають право завантажувати опубліковану статтю (остаточно відредаговану та відформатовану версію після рецензування) до будь-якого інституційного репозитарію або до інших баз. Єдина умова – згадування про видавця та журнал в тексті роботи: “This is a published version of the paper from the Marketing and Management of Innovations journal, published by Sumy State University. The article is available at http://dx.doi.org/[DOI of the article].” Comprehensive details on self-archiving are provided on the journal’s website.

Незалежні та локальний архіви

Редколегія зобов’язана забезпечувати неперервне видання журналу “Marketing and Management of Innovations” протягом тривалого періоду. У той же час, у випадку виникнення різних ситуацій, таких як призупинення видавничої діяльності, припинення існування журналу, передача його прав іншому видавцю чи організації, недоступність архіву статей на веб-сайті журналу, технічні проблеми інформаційної платформи тощо, читачі зможуть отримати доступ до текстів статей через локальний електронний інституційний репозитарій Сумського державного університету (eSSUIR) та незалежні архіви, зокрема Національна бібліотека України імені ВернадськогоSHERPA/RoMEOPortico.

eSSUIR (Електронний інституційний репозитарій Сумського державного університету) служить цифровим архівом Сумського державного університету. Розташований на сервері університету, він гарантує постійний та надійний доступ до наукових досліджень, проведених викладачами та студентами Сумського державного університету. Крім того, він надає доступ до контенту наукових журналів, співзасновником та видавцем яких є Сумський державний університет.

Згідно з результатами зимової версії Transparent Ranking by Webometrics 2023, eSSUIR займає лідируючи позиції серед інституційних репозитаріїв в Україні, з вражаючим числом 61,700 документів, індексованих Google Scholar. На світовому рівні він посідає 27-е місце серед 3,922 інституційних репозитаріїв та 38-е місце серед 4,048 репозитаріїв у всьому світі. Це свідчить про значний внесок репозитарію в науковий ландшафт та широке охоплення його індексованого контенту.

Репозитарій Національної бібліотеки України імені Вернадського (НБУВ) є безкоштовним електронним архівом, який систематично організовує та зберігає цифрові копії різних типів документів, включаючи наукові, довідкові, освітні та методичні матеріали. Репозитарії НБУВ  є частиною загального електронного інформаційного ресурсу Національної бібліотеки України імені Вернадського як провідного державного культурно-освітнього і наукового закладу України. В репозитарії НБУВ всі статті журналу доступні в електронному вигляді.

Sherpa Romeo – це онлайн-платформа, яка підтримує політику відкритого доступу видавців та журналів з усього світу. Кожне зареєстроване видавництво або журнал, що включений до Romeo, ретельно перевіряється та аналізується командою спеціалістів. Вони надають короткі відомості про дозволи на самоархівування та умови авторських прав для кожного окремого журналу, де це можливо. Інформація, яку надає цей сервіс, спрямована на задоволення потреб наукової спільноти.

Portico – незалежний архів, призначений для збереження та забезпечення доступу до електронних журналів, електронних книг та цифрових колекцій. Ця ініціатива призначена забезпечити доступність та використання збереженого в Portico контенту для дослідників, учених, студентів та інших осіб у майбутньому. У випадку надзвичайних ситуацій або неочікуваних ситуацій, Portico відіграє ключову роль у забезпеченні цілісності та доступності наукових статей. Усі статті, опубліковані в журналі “Marketing and Management of Innovations“, зберігаються в Portico на випадок різних надзвичайних ситуацій:

  • Сумський державний університет припиняє публікацію статей;
  • Резервні файли Сумського державного університету більше не доступні на інших веб-ресурсах;
  • Веб-сайт Сумського державного університету не працює протягом певного періоду часу.

Сервіс електронного архівування «The Portico E-Journal Preservation Service» надає доступ до всіх збережених статей. Крім того, всі версії рукописів (препринти, postprint, опубліковані статті) зберігаються в архіві сайту Сумського державного університету.

Журнал представлений в таких агрегаторах контенту: