Зміст |
Автори:
Ніязі Гюмюш, ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8737-3114 Університет Абанта Іззета Байсала, Туреччина Ебру Онурлубаш, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2341-0788 Університет Тракія, Туреччина
Сторінки: 1-11
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2023.1-01
Отримано: 11.09.2022
Прийнято: 01.03.2023
Опубліковано: 31.03.2023
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Згідно з прогнозами, чисельність мусульманського населення у 2030 році становитиме 2,2 мільярда осіб, тоді як наразі – 1,6 мільярда осіб. Авторами відмічено, що халяльна косметика викликає особливий інтерес серед мусульман через відсутність тестувань продукції на тваринах, що символізує їх безпечність для тваринного світу. З огляду на це, населення мусульман є потенціально привабливим сегментом на ринку халяльної косметики. З огляду на низку факторів, халяльна продукція має попит не лише серед мусульманських споживачів. Відповідно до прогнозів експертів очікується, що світовий ринок халяльної косметики досягне близько 54 мільярдів доларів у 2024 році, що активує зусилля брендів і компаній на ринку халяльної косметики. Бренди та компанії, які усвідомлюють потенціал розвитку ринку халяльної косметики, намагаються завоювати більшу частку на ринку. Однак, перед брендами постає низка труднощів у мотивуванні споживачів купувати халяльну косметику через складність та динамічність споживчої поведінки. З огляду на це, компаніям важливо розуміти фактори впливу на попит халяльної косметики серед мусульманських споживачів, що дозволить розробити ефективні маркетингові стратегії. Авторами відмічено, що покоління Z, яке постійно взаємодіє зі світом завдяки цифровим технологіям та постійно стежить за розробками в кожній галузі, є найбільш привабливою цільовою групою для брендів. Зокрема, бреди розглядають покоління Z серед мусульманського населення Туреччини як потенційний ринок для зростання та масштабування. Бренди мають розуміти фактори, які впливають на поведінку покоління Z щодо споживання халяльної косметики. Таким чином, метою дослідження є визначення факторів, які впливають на споживання халяльної косметики серед покоління Z. Для досягнення поставленої мети проведено онлайн-опитування 550 респондентів, які проживають у Стамбулі (Туреччина). Дослідження проведено у період з листопада по грудень 2021 року. За результатами дослідження встановлено, що характеристики продукту, соціальний вплив та рівень інноваційності споживачів мають статистично значущий вплив на споживання халяльної косметики серед покоління Z, тоді як релігійність не має впливу на сприйняття халяльної косметики.
Ключові слова: покоління Z, халяльна косметика, споживчі переваги, Туреччина.
Класифікація JEL: M31, L66, P46.
Цитувати як: Gumus, N., & Onurlubas, E (2023). Investigation of Factors Affecting Generation Z’s Halal Cosmetics Adoption Marketing and Management of Innovations, 1, 1-11. https://doi.org/10.21272/mmi.2023.1-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Abd Rahman, A., Asrarhaghighi, E,. & Ab Rahman, S. (2015). Consumers and halal cosmetic products: knowledge, religiosity, attitude and intention, Journal of Islamic Marketing, 6(1), 148-163. [Google Scholar] [CrossRef]
- Alhedhaif, S., Lele, U., & Kaifi, BA. (2016). Brand Loyalty and Factors Affecting Cosmetics Buying Behaviour of Saudi Female Consumers, Journal of Business Studies. 7(3), 24-38. [Google Scholar]
- Alserhan, B. A. (2010) On Islamic branding: brands as good deeds, Journal of Islamic Marketing, 1(2), 101-106. [Google Scholar] [CrossRef]
- Azam, M. S. E. & Abdullah, M. A. (2020). Global halal industry: realities and opportunities, International Journal of Islamic Business Ethics, 5(1), 47-59. [Google Scholar]
- Aziz, S., Husin, M.M., Hussin, N., & Afaq, Z. (2019). Factors that influence individuals’ intentions to purchase family takaful mediating role of perceived trust, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 31 (1), 81-107. [Google Scholar] [CrossRef]
- Aoun, I.,& Tournois, L. (2015),Building holistic brands: an exploratory study of Halal cosmetics, Journal of Islamic Marketing, 6(1), 109-132.Retrieved from [Link]
- Ayob, A., Awadh, AI., Jafri J., Jamshed, S., Ahmad HM., & Hadi, H. (2016). The enlightenment from Malaysian consumers’ perspective toward cosmetic products. J Pharm Bioallied Sci. 8(3), 229-34. Retrieved from [Link]
- Baldwin, M. (2018). 13 Things Marketers Need To Know About Generation Z’. [Google Scholar]
- Choi, YH., Kim SE., & Lee KH. (2022). Changes in consumers’ awareness and interest in cosmetic products during the pandemic. Fash Text. 9(1), 2-19. Retrieved from [Link]
- Covina. (2020). Global Halal Cosmetics Market is estimated to be US$ 86.2 Billion by 2029 with a CAGR of 12.9% during the Forecast Period – PMI. Retrieved from [Link]
- Databridge. (2021). Global Halal Cosmetics Market – Industry Trends and Forecast to 2028. Retrieved from [Link]
- Deloitte. (2021). Gen Z Skincare Report: Brand CXPower™ in the Now Consumer Era. Retrieved from [Link]
- Duygulu, S. (2018). The Effect of New Media Technologies on the Communication of the K-Generation with their Parents. TRT Academy, 3 (6), 632-652. [Google Scholar]
- Farlina, N., Shafii, Z., & Shahwan, S.(2015). Awareness And Perceptıon Of Muslım Consumers On Halal Cosmetıcs And Personal Care Products, International Journal of Business, Economics and Management, 2(1), 1-14. Retrieved from [Link]
- FDA. (2012). USA Food, Drug & Cosmetic Act. Retrieved from [Link]
- George, D., & Mallery, P. (2003). SPSS for Windows Step by Step: A Simple Guide and Reference 11.0 Update, Pearson Education, Inc, United States of America. [Google Scholar]
- Goh, E., & Lee, C. (2018). A workforce to be reckoned with: The emerging pivotal Generation Z hospitality workforce. International Journal of Hospitality Management, 73, 20–28. [Google Scholar] [CrossRef]
- Gumus, N. (2020). Investigation of Generation Z Consumers’ Purchasing Decision Making Styles, Journal of Yasar University, 15(58), 381-396. [Google Scholar] [CrossRef]
- Hajipour, B., Gharache, M., Reza, H., & Mohammadian, F. (2015). Raising Halal Cosmetic Awareness among the respective Consumers, International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 5(7), 338-349. Retrieved from [Link]
- Handriana, T., Yulianti, P., Kurniawati, M., Arina, N.A., Aisyah, R.A., Ayu Aryani, M.G. and Wandira, R.K. (2021). Purchase behavior of millennial female generation on Halal cosmetic products, Journal of Islamic Marketing, 12 (7), 1295-1315. [Google Scholar] [CrossRef]
- Haque, A., Anwar, N., Tarofder, A. K., Ahmad, N. S., & Sharif, S. R. (2018). Muslim consumers’ purchase behavior towards halal cosmetic products in Malaysia, Management Science Letters, 8, 1305-1318. [Google Scholar] [CrossRef]
- Hashim, P. & Mat Hashim, D. (2013). A Review of Cosmetic and Personal Care Products: Halal Perspective and Detection of Ingredient, Pertanika Journal Science & Technology, 21(2), 281-292. [Google Scholar]
- Ilma, N., & Shakirah Md Sapır, A. (2021). Halal Cosmetic Awareness among College Students in Malaysia, International Journal of Business and Economic Studies , 3 (1) , 17-26. Retrieved from [Link]
- Junaid, A. B., & Nasreen, R. (2012). Determination of Consumer Behaviour amongst Millennials in Dermaceuticals (Skin Care Products), International Journal of Marketing Studies. 4(3): 88-99. [Google Scholar]
- Kalaycı, S. (2009). SPSS Applied Multivariate Statistical Techniques, Ankara: Dynamic Academy Publication Distribution.
- Kaur, K., Osman, S., Kaur, S., & Singh, J. (2018). Is Halal a Prıorıty In Purchasıng Cosmetıcs In Malaysia Among Muslim Malaysian Women? International Journal of Business, Economics and Law, 15(3), 19-25. [Google Scholar]
- Khan, N., Sarwar, A., & Tan, B.C. (2021). Determinants of purchase intention of halal cosmetic products among Generation Y consumers. Journal of Islamic Marketing, 12(8), 1461-1476. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kitchen, P. J., & Proctor, T. (2015). Marketing communications in a postmodern world. Journal of Business Strategy, 36 (5), 34–42. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kordnaeij, A., Askaripoo, H., & Bakhshizadeh, A. (2013). Studying Affecting Factors on Customers’ Attitude toward Products with Halal Brand. International Research Journal of Applied and Basic Sciences, 3138-3145. Retrieved from [Link]
- Masood, A. (2021). Factors Influencing Halal Cosmetics Purchase Behaviour of Working Adults and University Students in Malaysia, Jurnal Personalia Pelajar 24(1), 113-127. [Google Scholar]
- McKeon, R. (2022). The Halal Cosmetics Market Will See Major Growth by 2027. Retrieved from [Link]
- Mohezar, S., Zailani, S., & Zainuddin, Z. (2016). Halal cosmetic adoption among young Muslim consumers in Malaysia: religiosity concern, Global Journal Al-Thaqafah (GJAT), 6(1), 47-59. [Google Scholar]
- Muhsin, M. (2019). Mapping Awareness of Halal Cosmetics Brands in the Teenagers Segment of Bandung City, International Journal of Nusantara Islam, 7(1), 18-33. Retrieved from [Link]
- Mufrodah, A., & Adinugraha, H. H. (2021). Millenial Generation’s Awareness of Halal-Labeled Cosmetics. AL MA’ARIEF. Journal Pendidikan Sosial Dan Budaya, 3(2), 92-100. [Google Scholar] [CrossRef]
- Munasinghe, U., & Weerasiri, S. (2016). Empirical Study on the Impact of Celebrity Endorsement on Purchasing Decision in Cosmetics and Personal Care Products Industry. University of Kelaniya Sri Lanka, Digital Repository. [Google Scholar]
- Onurlubas, E. & Altunısık, R. (2019). The Effect of Consumer Ethnocentrism and Brand Image on Purchasing Intention: An Application on Food Consumers, OPUS, International Journal of Society Studies, 10(17), 277-307. [Google Scholar] [CrossRef]
- Pavlou, P. A., & Chai, L. (2002). What drives electronic commerce across cultures? Across-cultural empirical investigation of the theory of planned behavior. Journal of Electronic Commerce Research, 3(4), 240-253. Retrieved from [Link]
- Putri, T.U. & Abdinagoro, S.B. (2018). Response to a New Wave in Digital marketing: Does beauty blogger involvement the most influencing factor in halal cosmetic purchase intention, International Journal of Supply Chain Management 7(6), 446-452. [Google Scholar]
- Rahim, N. F., Shafii, Z., & Shahwan, S. (2015). Awareness and Perceptıon of Muslım Consumers on Halal Cosmetics and Personal Care Products. International Journal of Business, Economics and Management, 2(1), 1-14. [Google Scholar] [CrossRef]
- Rahmah, F. (2021). Factors Affecting the Preference of Millenial Muslim Generation Toward Halal Cosmetics in East Kalimantan, Journal Ekonomi dan Bisnis Islam, 7(1), 231 – 241. [Google Scholar] [CrossRef]
- Rahman, A. A., Asrarhaghighi, E., & Rahman, S. A. (2015). Consumers and halal cosmetic products: knowledge, religiosity, attitude and intention, Journal of Islamic Marketing, 6(1): 148-163. [Google Scholar] [CrossRef]
- Rogers, E.M. (2003). Diffusion of innovations (5th ed.). New York: Free Press.
- Saifudin, R. E., Zuhri, A.M. & Muhlisin, M. (2020). Intention to Purchase Halal Cosmetics on Indonesian Women. ICBAE 2020, August 05-06, Purwokerto, Indonesia. [Google Scholar] [CrossRef]
- Sama, R. & Trivedi, J. P. (2019). Factors affecting consumers’ loyalty towards halal cosmetics: an emerging market perspective, International Journal of Business and Emerging Markets, 11(3), 254-273. [Google Scholar]
- Surya, A. P., & Kurniawan, A. (2021). The Effect Of Product Qualıty And Perceıved Prıce On Customer Satısfactıon And Loyalty: Study On Halal Cosmetıc Products In Indonesıa, International Journal of Economics, Business and Management Research 5(4), 1-17. [Google Scholar]
- TSE. (2016). TSE granted its first Halal Cosmetic Certificate. Retrieved from [Link]
- Wood, L. (2021). Global Halal Cosmetics Market (2021 to 2027) – by Product Type, Applications, Distribution Channels and Region. Retrieved from [Link]
|