|
Том 14 Випуск 1, 2023 опубліковано 31 березня, 2023 Ніязі Гюмюш, Ебру Онурлубаш Дослідження факторів впливу на споживання халяльної косметики серед покоління Z Сторінки: 1-11 Олеся Ястремська, Ганна Строкович, Гасімов Фуад Взаємозв’язок інвестування в інновації та логістичної діяльності в умовах розвитку економіки вражень Сторінки: 12-23 Варад Неруркар, Прашант Барж, Вімал Бхатт, Шайлеш Растогі, Бхакті Агарвал Фактори впливу на купівельну поведінку споживачів автомобілів Сторінки: 24-40 Єва Грманова, Йозеф Бартек Задоволеність умовами праці як ключова детермінанта її якості Сторінки: 41-54 Пітер Галло, Богуслава Міхальчова, Беата Балогова Мотивація праці соціальних працівників в контексті управлінських інновацій Сторінки: 55-63 Мехмет Емірхан Кула, Ікрам Юсуф Ярбаші Виклики бізнес-етики та комплексне розуміння боротьби із дитячою працею в Туреччині Сторінки: 64-74 Мухаммад Алі Саад, Самер Ахмед Аль-Наджар Сторінки: 75-86 Ламія Гусейнова, Адиль Гусейнов Управління міжнародною торгівлею в контексті забезпечення інноваційного розвитку Сторінки: 87-98 Марія Олеарова, Радован Бачик, Беата Гавурова, Мартін Рігельський Сторінки: 99-110 Етем Топчуоглу, Онур Октайсой, Селен Уйгунгіл Ердоган, Ердоган Кайгін, Енгін Карафакіоглу Цифрове лідерство, рівень задоволеності роботою та якістю життя: роль гарантій працевлаштування Сторінки: 122-132 Інна Балагуровська Мережеве лідерство як перспективний напрям в у сфері менеджменту Сторінки: 133-145 Амет Сао, Аміт Кумар, Гаутам Бапат, Мохд. Сухейл Хан, Сакші Сінгх Дослідження лояльності, задоволеності клієнтів та якості наданих послуг: кейс DLF MALL в Індії Сторінки: 146-157 Регіна Вецкалне, Тетяна Тамбовцева Роль ґендерної рівності у сприянні підприємництва та інновацій Сторінки: 158-168 Володимир Нестеренко, Олег Олефіренко Вплив розвитку Штучного Інтелекту на розвиток маркетингових комунікацій Сторінки: 169-181 Люсія Барткова, Ленка Веселовська Чи турбують подвійні стандарти якості продукції споживачів в Європейському союзі? Сторінки: 182-198 Марія Враблікова, Анна Грнчарова Турцякова, Мирослава Баранова Туризм як фактор місцевого та регіонального розвитку Сторінки: 199-212 Мбарек Рахмун, Мохамед Алсагаф, Ахмад Мостафа Абдельтаваб, Абдулла Ажарі, Махране Хофаїдхлауі Ефективність ведення переговорів на ринку В2B: вплив доброзичливості та довіри Сторінки: 213-223 Шахін Гейдарі, Мехрназ Зарей, Аліреза Данешфар, Саїд Доханян Сторінки: 224-234 Седат Айдін, Мустафа Чахіт Унган Моделі поведінки індустріальних споживачів: емпіричне дослідження Сторінки: 235-253 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua