Зміст |
Автори:
Дам Трі Куонг, ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5965-404X Ph.D., Індустріальний університет Хо Ші Мін, В’єтнам
Сторінки: 111-121
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2023.1-10
Отримано: 25.01.2023
Прийнято: 18.03.2023
Опубліковано: 31.03.2023
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Капітал бренду визнаний ключовим компонентом бізнес-стратегії компанії, тактичним питанням для досягнення конкурентної переваги, ключовим компонентом побудови бренду та інструментом для вимірювання довгострокових наслідків маркетингових дій. Аналіз наукових напрацювань свідчить про значну кількість емпіричних робіт присвячених дослідженню харчових продуктів, смартфонів та екологічних товарів, тоді як дослідження щодо розчинної кави менш поширені. З метою заповнення наявної прогалини в наукових напрацюваннях, метою даного дослідження є емпірична оцінка впливу вартості бренду на наміри споживачів споживати розчинну каву. Концептуальна модель компонентів капіталу бренду побудована на основі моделі ідентичності бренда Аакера. Підґрунтям дослідження стали результати Google-анкетування 296 споживачів розчинної кави. Відповіді до питань Google-форми було побудовано за 5-бальною шкалою Лайкерта. Для оцінки отриманих відповідей використано програмне забезпечення SmartPLS. Автором розроблено модель дослідження з урахуванням результатів попередніх наукових напрацювань. У ході дослідження надійність шкал моделі вимірювання оцінено за допомогою композитної надійності та коефіцієнта альфа Кронбаха, тоді як дискримінантну валідність оцінено за допомогою індексу Форнелла-Ларкера. Для перевірки сформованих гіпотез дослідження застосовано методологію моделювання структурних рівнянь. Отримані результати дослідження свідчать про те, що виміри капіталу бренду позитивно впливають на наміри споживачів купувати розчинну каву. Зокрема, позитивний вплив на наміри споживачів здійснити покупку мають поінформованість про бренд, сприйнята якість, лояльність до бренду та асоціації з брендом. Встановлено, що впізнаваність бренду є найбільш важливим фактором впливу на наміри купувати розчинну каву. Автором зазначено, що результати проведеного дослідження щодо впливу компонентів капіталу бренду на намір купувати розчинну каву мають теоретичну цінність та заповнюють прогалину в наукових напрацюваннях. До того, результати дослідження мають практичне значення та можуть бути прийняті до впровадження менеджерами виробників розчинної кави при розробці маркетингових стратегії, спрямованих на заохочення споживачів купувати розчинну каву.
Ключові слова: впізнаваність бренду, асоціація з брендом, сприйняття якості, лояльність до бренду, капітал бренду, наміри щодо купівлі, розчинна кава, В’єтнам.
Класифікація JEL: M19, M30, M31.
Цитувати як: Cuong, D. T (2023). Impact of Brand Equity on Intention to Use Instant Coffee Marketing and Management of Innovations, 1, 111-121. https://doi.org/10.21272/mmi.2023.1-10
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker, D. A. (1991). Managing brand equity. The Free Press. [Google Scholar]
- Aaker, D. A. (1996). Measuring Brand Equity Across Products and Markets. California Management Review, 38(3), 102–120. [Google Scholar] [CrossRef]
- Ahmed, S. (2020). Effect of Components of Brand Equity on Purchase Intention of Smartphones. Journal of Marketing Strategies, 2(2), 2020. [Google Scholar] [CrossRef]
- Cahyanaputra, M., Jimmy, Y., & Annas, M. (2022). Factors Affecting Purchase Intention and Purchase Behaviour Electronic Products (Home Appliance) in Online Transaction. Proceedings of the 4th International Conference of Economics, Business, and Entrepreneurship. [Google Scholar] [CrossRef]
- Calvo-Porral, C., Martínez-Fernández, V. A., Juanatey-Boga, O., & Lévy-Mangín, J. P. (2015). Measuring the influence of customer-based store brand equity in the purchase intention. Cuadernos de Gestion, 15(1), 93–118. [Google Scholar] [CrossRef]
- Chahal, B. P. S., Prakash, V., Vijayalaxmi, G. N., Mehra, K. G., Jalem, K., & Radhakrishnan, S. (2022). Effect Of E-Word of Mouth on Brand Equity and Intention to Purchase : A Study on Green Products in The Retail Sector. Journal of Positive School Psychology, 6(4), 9917–9924. [Google Scholar]
- Chieng, F. Y. L., & Lee, G. C. (2011). Customer-Based Brand Equity: A Literature Review. Journal of Arts Science & Commerce, 2(2011), 33–42. [Google Scholar]
- Chin, W. W. (1998). The partial least squares approach to structural equation modeling. Modern methods for business research, 295(2), 295-336. [Google Scholar]
- Cobb-Walgren, C. J., Ruble, C. A., & Donthu, N. (1995). Brand equity, brand preference, and purchase intent. Journal of Advertising, 24(3), 25–40. [Google Scholar] [CrossRef]
- Fan, Y., Chen, J., Shirkey, G., John, R., Wu, S. R., Park, H., & Shao, C. (2016). Applications of structural equation modeling (SEM) in ecological studies: an updated review. Ecological Processes, 5(1), 5–19. [Google Scholar] [CrossRef]
- Farquhar, P. (1989). Managing Brand Equity. Marketing Research, 1(3), 24–33. [Google Scholar] [CrossRef]
- Fornell, C., & Larcker, D. F. (1981). Evaluating Structural Equation Models with Unobservable Variables and Measurement Error. Journal of Marketing Research, 18(1), 39–50. [Google Scholar] [CrossRef]
- Gabriella, G., & Sonny, S. (2021). The Impact of Brand Equity To Purchase Intention (Case Study From Iphone Users in Makassar). Jurnal Muara Ilmu Ekonomi Dan Bisnis, 5(1), 1. [Google Scholar] [CrossRef]
- Gautam, D. K., & Shrestha, S. K. (2018). Impact of Brand Equity on Purchase Intention of Smart Phones. The Institute of Management and Economy Research, 9(1), 1–18. [Google Scholar] [CrossRef]
- Hair, J., Hult, G. T. M., Ringle, C. M., & Sarstedt, M. (2021). A Primer on Partial Least Squares Structural Equation Modeling (PLS-SEM) (3rd ed.). SAGE Publications, Inc. [Google Scholar]
- Hansopaheluwakan, S., Oey, E., & Setiawan, Y. (2020). The Impact of Brand Equity and Brand Trust Towards Purchase Intention Through Brand Preference. Journal Of Archaeology Of Egypt/Egyptology, 18(1), 505–517. [Google Scholar]
- Henseler, J., Hubona, G., & Ray, P. A. (2016). Using PLS path modeling in new technology research: Updated guidelines. Industrial Management and Data Systems, 116(1), 2–20. [Google Scholar] [CrossRef]
- Henseler, J., Ringle, C. M., & Sinkovics, R. R. (2009). The use of partial least squares path modeling in international marketing. Advances in International Marketing, 20(2009), 277–319. [Google Scholar] [CrossRef]
- Hosein, N. Z. (2012). Measuring the purchase intention of visitors to the auto show. Journal of Management and Marketing Research, 9, 1–18. [Google Scholar]
- Howard, J. A. (1994). Buyer behavior in marketing strategy. Prentice Hall. [Google Scholar]
- Husain, R., Ahmad, A., & Khan, B. M. (2022). The impact of brand equity, status consumption, and brand trust on purchase intention of luxury brands. Cogent Business and Management, 9(1), 1–19. [Google Scholar] [CrossRef]
- Jalilvand, M. R., Samiei, N., & Mahdavinia, S. H. (2011). The Effect of Brand Equity Components on Purchase Intention: An Application of Aaker’s Model in the Automobile Industry Mohammad. International Business and Management, 2(2), 149–158. [Google Scholar] [CrossRef]
- Javalgi, R., & Moberg, C. R. (1997). Service loyalty: implications for service providers. Journal of Services Marketing, 11(3), 165–179. [Google Scholar] [CrossRef]
- Jung, J., & Sung, E. Y. (2008). Consumer-based brand equity: Comparisons among Americans and South Koreans in the USA and South Koreans in Korea. Journal of Fashion Marketing and Management, 12(1), 24–35. [Google Scholar] [CrossRef]
- Keller, K. L. (1993). Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Brand Equity. Journal of Marketing, 57, 1–22. [Google Scholar] [CrossRef]
- Keller, K. L. (2003). Brand Synthesis: The Multidimensionality of Brand Knowledge. Journal of Consumer Research, 29(4), 595–600. [Google Scholar] [CrossRef]
- Keller, K. L. (2013). Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity (4 (ed.)). Pearson Education, Ltd. [Google Scholar]
- Kim, W. G., & Kim, H. B. (2004). Measuring customer-based restaurant brand equity: Investigating the relationship between brand equity and firms’ performance. Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, 45(2), 115–131. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kyguoliene, A., & Zikiene, K. (2021). Impact of brand equity on purchase intentions buying food products in Lithuania. Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure Development, 43(3), 373-382. [Google Scholar] [CrossRef]
- Lee, G., & Leh, F. (2011). Dimensions of Customer-Based Brand Equity: A Study on Malaysian Brands. Journal of Marketing Research and Case Studies, 2011, 1–10. [Google Scholar] [CrossRef]
- Madahi, A., & Sukati, I. (2012). The Effect of External Factors on Purchase Intention amongst Young Generation in Malaysia. International Business Research, 5(8), 153–159. [Google Scholar] [CrossRef]
- Nedungadi, P. (1990). Recall and Consumer Consideration Sets: Influencing Choice without Altering Brand Evaluations. Journal of Consumer Research, 17(3), 263–276. [Google Scholar] [Crossref]
- Ogunnaike, O. O., Kehinde, O. J., Omoyayi, O. O., Popoola, O. O., & Amoruwa, A. (2017). Conceptualization of the Relationship between Brand Equity and Purchase Behavior. International Review of Management and Marketing, 7(2), 403–408. [Google Scholar]
- Pavlou, P. A., & Gefen, D. (2004). Building Effective Online Marketplaces With Institution-Based Trust. Information Systems Research, 15(1), 37–59. [Google Scholar] [CrossRef]
- Phan Trang. (2022). Expanding the market, coffee exports are forecast to reach the target of 4 billion USD. Retrieved from [Link]
- Pi, S., Liao, H., Liu, S., & Lee, I. (2011). Factors Influencing the Behavior of Online Group-buying in Taiwan. African Journal of Business Management, 5(16), 7120–7129. [Google Scholar] [CrossRef]
- Rizwan, S., Al-Malkawi, H. A., Gadar, K., Sentosa, I., & Abdullah, N. (2021). Impact of brand equity on purchase intentions: empirical evidence from the health takāful industry of the United Arab Emirates. ISRA International Journal of Islamic Finance, 13(3), 349–365. [Google Scholar] [CrossRef]
- Rossiter, J., & Percy, L. (1987). Advertising and Promotion Management. Mc- Graw-Hill. [Google Scholar]
- Rungsrisawat, S., & Sirinapatpokin, S. (2019). Impact of brand equity on consumer purchase intent. Utopia y Praxis Latinoamericana, 24(6), 360–369. [Google Scholar]
- Sadyk, D., & Islam, D. M. Z. (2022). Brand Equity and Usage Intention Powered by Value Co-Creation: A Case of Instagram in Kazakhstan. Sustainability, 14, 1–13. [Google Scholar] [CrossRef]
- Santoso, C. R., & Cahyadi, T. E. (2014). Analyzing the Impact of Brand Equity towards Purchase Intention in Automotive Industry: A Case Study of ABC in Surabaya. IBuss Management, 2(2), 29–39. [Google Scholar]
- Sarstedt, M., Ringle, C. M., & Joseph F. Hair. (2017). Partial least squares structural equation modeling (PLS-SEM). In Handbook of Market Research. Springer International Publishing. [Google Scholar] [CrossRef]
- Shah, S. M., Adeel, M., Hanif, F., & Khan, M. (2016). The Impact of Brand Equity on Purchase Intensions with Modertaing Role of Subjective Norms. Universal Journal of Industrial and Business Management, 4(1), 18–24. [CrossRef]
- Sharma, A., Bhola, S., Malyan, S., & Patni, N. (2013). Impact of Brand Loyalty on Buying Behavior of Women Consumers for Beauty Care Products-Delhi Region. Global Journal of Management and Business Studies, 3(7), 817–824. [Google Scholar]
- Simon, C. J., & Sullivan, M. W. (1993). The Measurement and Determinants of Brand Equity: A Financial Approach. Marketing Science, 12(1), 28–52. [Google Scholar] [CrossRef]
- Swait́, J., Erdem, T., Louviere, J., & Dubelaar, C. (1993). The equalization price: A measure of consumer-perceived brand equity. International Journal of Research in Marketing, 10(1), 23–45. [Google Scholar] [CrossRef]
- Tharmi, T., & Senthilnathan, S. (2012). The Relationship of Brand Equity to Purchase Intention. IUP Journal of Marketing Management, 11(2), 7–26. [Google Scholar] [CrossRef]
- Ukpebor, P., & Ipogah, B. (2008). A Study To Indicate the Importance of Consumer Based-Brand Equity on Consumer Perception of Brand (A Case Study of Fast Food Restaurants) (pp. 1–85). RONNEBY. [Google Scholar]
- van Osselaer, S. M. J., & Alba, J. W. (2000). Consumer Learning and Brand Equity. Journal of Consumer Research, 24(1), 1–16. [Google Scholar] [CrossRef]
- Yang, S., Isa, S. M., Wu, H., Thurasamy, R., Fang, X., Fan, Y., & Liu, D. (2022). Effects of stores’ environmental components on Chinese consumers’ emotions and intentions to purchase luxury brands: Integrating partial least squares-structural equation modeling and fuzzy-set qualitative comparative analysis approaches. Frontiers in Psychology, 13. [Google Scholar] [CrossRef]
- Yoo, B., & Donthu, N. (2002). Testing cross-cultural invariance of the brand equity creation process. Journal of Product & Brand Management, 11(6), 380–398. [Google Scholar] [CrossRef]
|