Зміст |
Автори: Сторінки: 139-144 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-16
Розширена анотація українською мовою У статті проведений аналіз сучасного стану управління споживчим капіталом підприємств на основі трьох його компонентів: системи зв’язків із споживачами та зовнішніми суб’єктами, історії відносин з ними та бази даних про партнерів; управління портфелем торгових марок (брендів); франчайзингу. Ключові слова: споживчий капітал, торгова марка, інформатизація, комп’ютеризація, франчайзинг. Цитувати як: Golysheva, E. (2010). Current state management of the consumer capital of domestic enterprises. Marketing and Management of Innovations, 2, 139-144. https://doi.org/10.21272/mmi.2010.2-16 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua