Зміст |
Автори: Сторінки: 198-205 Мова: Англійська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2019.2-17
Розширена анотація українською мовою Соціально-економічні процеси, розвиток технологій та супутні зміни створюють динамічне середовище, що вимагає інноваційних знань. У свою чергу, це провокує відповідні зміни на ринку праці, розширення знань та цілеспрямований розвиток компетенцій молоді. Таким чином, академічна освіта відіграє суттєву роль у даному напряму. У статті авторами розглянуто особливості формування ключових компетенцій студентів технічних спеціальностей університетів Польщі з точки зору академічної освіти з урахуванням основних особливостей інноваційного розвитку. Мета даної статті полягає у визначенні: ключових компетенцій студентів, які в найближчі роки будуть значимими, ефективних методів освіти, які сприяють розвитку та зміцненню компетенції враховуючі специфіку інноваційної діяльності. У свою чергу, емпіричне дослідження проведено з використанням методів інтерв’ю та експертної оцінки. При цьому респондентами дослідження стали декани факультетів польських державних технічних університетів та їх заступники за такими спеціальностями як: економіка, фінанси та управління. У статті представлено результати емпіричних досліджень, які обґрунтовують наявні розбіжності між набутими студентами компетенціями та їх попитом на ринку праці. Авторами зроблено припущення про те, що інноваційні компетенції відіграють важливу роль серед компетенцій майбутнього, визначених респондентами. Крім того, отримані результати дослідження свідчать про те, що розвиток знань, умінь і навичок, пов’язаних у першу чергу із когнітивними, соціальними та міжособистісними компетенціями, а також технічними, цифровими та інноваційними компетенціями, міждисциплінарним та мультикультурним розвитком, є обов’язковими для випускників з метою забезпечення їх конкурентоздатності на ринку праці. Авторами зазначено, що результати дослідження можуть бути використані при формуванні та побудові навчального процесу, спрямованого на формування компетенцій студентів, затребуваних на ринку праці. Ключові слова: компетенції, інноваційність, інноваційний менеджмент, освіта, ринок праці. Класифікація JEL: A23, I21, J24. Цитувати як: Wodarski, K., Machnik-Slomka, J., & Semrau, J. (2019). Students’ competencies for the future and innovativeness – research among managerial staff of public universities of technology in Poland Marketing and Management of Innovations, 2, 198-205. https://doi.org/10.21272/mmi.2019.2-17 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua