|
Том 10 Випуск 2, 2019 опубліковано 30 Червня, 2019 Петер Галло, Богуслава Михалкова, Ольга Вегсова, Тунде Дзуров-Варга, Наталія Бусова Інноваційні тренди в управління трудовими ресурсами: приклад системи охорони здоров’я Сторінки: 11-20 Волкан Гоктас, Умре Ерол, Ремзі Алтунісік , Кадір Ардік Соціальний маркетинг у благодійних організаціях: модель послідовного посередництва Сторінки: 21-32 Грегоргз Зімон, Галина Члодніка Інновації у фінансовій звітності: особливості фінансових груп Сторінки: 33-41 Наїра Акопян, Анна Хачатрян, Наріне Варданян, Юлія Чорток, Людмила Старченко Сторінки: 42-51 C. Андрос, Л. Новак-Каляєва, В. Тихенко Сторінки: 62-73 М. П. Бутко, О. В. Попело, І. К. Пішенін Сторінки: 74-82 Ф’юе Зенг, Мухаммед Ясеен Бхутто, Ясір Алі Соомро Бренд китайських смартфонів: гендерний фактор, поведінка та лояльність споживачів Сторінки: 83-98 Річард Федорко, Радован Бачік, Марія Олеарова, Мартін Рігельський, Пітер Брейль Вплив додаткових послуг на рейтинг готелів країн Вишеградської групи Сторінки: 99-107 Володимир Крайчік, Олександр Ключніков, Олена Ріхова Інноваційні бізнес-моделі шерінгової економіки в туризмі: на прикладі компанії Airbnb у Празі Сторінки: 108-117 Джірі Мезуланік, Любомир Кмеко, Мехмет Чівелек, Джірка Клоудова Сторінки: 118-130 Маліка Метью, М. М. Салфей Інновації фінансового управління перетоком волатильності на індійському ринку золотих ф’ючерсів Сторінки: 131-140 Джоліта Греблікіте, Аудрона Іспірян, Деймена Монтвидайте Розвиток ягідних фермерських господарств в Європі: організаційні та управлінські аспекти Сторінки: 141-159 Паніта Прічавонг, Оусані Савагвудчарі, Бахаудін Г. Муджтаба Сторінки: 160-172 Ганна Оласюк, Удіт Бхардваж Дослідження факторів впливу на ставлення споживачів до екологічного бренду Сторінки: 173-184 Мухаммад Такі, Нілгун Гуркайнак, Мехмет Генцер Еволюція маркетингової концепції: бібліометричний аналіз Сторінки: 185-197 Криштоф Водарскі, Йоанна Махнік-Сломка, Якуб Семрау Сторінки: 198-205 Еніко Корсмарос, Рената Мачова, Золтан Себен, Лілла Фехер Зміна лояльності споживачів як реакція на Євроінтеграцію Cловаччини Сторінки: 206-216 Річард Шанто КСВ-дилеми мультинаціональних компаній на прикладі Угорщини: глобальний тиск та локальні очікування Сторінки: 217-227 В. Ткаченко, О. Квілінський, І. Ткаченко, П. Пузирьова Сторінки: 228-238 Любіка Гаджанова, Маргарета Наданьйова, Джана Клієстікова, Джудит Олах Сторінки: 239-252 Ю. О. Васютинська, Н. Л. Кузьмінська Оцінювання рівня новизни продукції: інноваційний підхід Сторінки: 282-294 Гжегож Ігнатовські, Варфоломій Стопщинські, Джоанна Требська Парадокс непотизму на підприємствах Польщі та України: перспективи соціального капіталу Сторінки: 295-313 A. Кужьор, Б. Соботка, А. Філіпенко, П. Кужьор Маркетингові комунікації адміністративних органів місцевого самоврядування та місцевих громад Сторінки: 314-325 Л. Мельник, I. Новак, M. Гоменюк, O. Підлубна, O. Безпалова Детермінанти розвитку туристичної галузі: приклад країн-кандидатів вступу до ЄС Сторінки: 326-336 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua