Зміст |
Автори:
Дірк Зверенч, компанія Doka Schalungstechnik GmbH (Німеччина)|Університет Капошвар (Угорщина)
Сторінки: 253-265
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2019.2-22
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Мотивація в управлінні проектами є одним із головних факторів формування висококваліфікованої проектної команди та успішного виконання проекту. У данійстатті автором висвітлено основні проблеми ідентифікації працівників матричної організації в проектній команді та шляхи їх вирішення. На основі аналізу емпіричних досліджень (експерт-опитування) та наукової літератури з теми дослідження визначено основні фактори впливу на рівень відданостівиконавців проекту. У статті проаналізовано та систематизовано основніметодиуправління проектами, що забезпечують 100-відсотково ідентифікацію виконавців проекту з його цілями. Автором визначено, що будь-який проект компанії опосередковано формує її бренд. У свою чергу, проектний менеджер повинен брати на себе функції представника цінностей бренду компанії як всередині, так і за її межами. Автором визначено основні характеристики бренду, його цінності та специфіку їх врахування при управлінні проектами. У статті проаналізовано та систематизовано основні інструменти підвищення рівня продуктивності команди проекту. Автором наголошено, що рівень відданості працівників вище, якщо проект їх зацікавив, ніж для проектів, що є нецікавими та не мають власного бренду. У статті доведено, що високо мотивовані учасники проекту є невід’ємною умовою успішності його реалізації. Однак, автором наголошено, що висока мотивація виконавців проекту в межах матричної організації може спричинити нестачу ресурсів на інші проекти, що одночасно виконуються в компанії. У статтіобґрунтованонеобхідність подальшого аналізу індивідуальних та кількісних показників особистої ефективності проектного менеджера. У результаті роботи автором приведено рекомендації для подальших досліджень кількісних методів виміру успішності проекту та оцінки бренду проекту. У статті запропоновано бонусну модель для визначення змінних та мотивуючих компонентів системи оплати праці, що може бути застосовна для проектних менеджерів.
Ключові слова: лояльність до бренду, внутрішній маркетинг, маркетинг, матрична організаційна структура, мотивація, проектний менеджмент, організаційна поведінка.
Класифікація JEL: A14, D01, D21, J62.
Цитувати як: Zwerenz, D. (2019). Brand management: organizational changes in project management Marketing and Management of Innovations, 2, 253-265. https://doi.org/10.21272/mmi.2019.2-22
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Ailawadi, K. L., Lehmann, D. R., & Neslin, S. A. (2003). Revenue Premium as an Outcome Measure of Brand Equity. Journal of Marketing, 67(4), 1–17. https://doi.org/10.1509/jmkg.67.4.1.18688
- Barmeyer, C. I. (2000). Interkulturelles Management und Lernstile: Studierende und Fuhrungskrafte in Frankreich, Deutschland und Quebec. Retrieved from https://d-nb.info/958394970/04
- Barth, R. (2012). Ethische Mystik. Albert Schweitzers Fichterezeption. In Wissen, Freiheit, Geschichte. Die Philosophie Fichtes im 19. und 20. Jahrhundert(pp. 217–233). https://doi.org/10.5840/fichte20123654
- Bartscher, T., & Nissen, R. (2018). Theorie des Reifegrades. In Gabler Wirtschaftslexikon(pp. 1–7). Retrieved from http://wirtschaftslexikon.gabler.de/Archiv/85846/theorie-des-reifegrades-v7.html
- Bemme, S.-O. (2011). Erfolgsfaktor Mensch im Kultur- Projektmanagement. In Kultur-Projektmanagement.
- Blatter, J., Langer, P. C., & Wagemann, C. (2018). Qualitative Methoden in der Politikwissenschaft.
- Borgert, S. (2012). Go Live: Interventionen des holistischen Projektmanagements. In Holistisches Projektmanagement.
- Braun, T., Muller-seitz, G., & Sydow, J. (2012). Kooperatives Verhalten in zwischenbetrieblichen Projekten. Berlin.
- Brodbeck, F., & Guillaume, Y. (2018). Umgang mit Informationen und Meinungsbildung in Projekten. In Angewandte Psychologie fur das Projektmanagement – ein Praxisbuch fur die erfolgreiche Projektleitung(pp. 43–62).
- Esch, F.-R., Langner, T., & Rempel, J. E. (2005). Ansatze zur Erfassung und Entwicklung der Markenidentitat. In Moderne Markenfuhrung : Grundlagen, innovative Ansatze, praktische Umsetzungen. https://doi.org/10.1007/978-3-8349-4541-9_4
- Flieb, S. (2006). Vertriebsmanagement. In Markt- und Produktmanagement(pp. 322–364).
- Goldenstein, J., Hunoldt, M., & Walgenbach, P. (2018). Empirisch-qualitative Forschung. In Wissenschaftliche(s) Arbeiten in den Wirtschaftswissenschaften(pp. 91–105). https://doi.org/10.1007/978-3-658-20345-0
- Grochla, E., & Thom, N. (1978). Die Matrix-Organisation Chancen und Risiken einer anspruchsvollen Strukturierungskonzeption. In Betriebswirtschaftliches Kontaktstudium(pp. 41–42).
- Grosser, S. N. (2012). Dynamische Komplexitat ist die grobe Herausforderung fur das Management: Mit Business Dynamics werden Controller zu Meistern des Komplexitatsmanagements. CFOaktuell, 67–72.
- Haun, M. (2016). Cognitive Organisation. https://doi.org/10.1007/978-3-662-52952-2
- Hauschildt, J. (1999). Widerstand gegen Innovationen – destruktiv oder konstruktiv? Innovation Und Absatz, (September), 1–22. https://doi.org/10.1007/978-3-322-89809-8_1
- Heider, A. K. (2017). Unternehmenskultur und Innovationserfolg in Familienunternehmen.
- Hertel, G. (2012). Die Zukunft der Fuhrung. In Die Zukunft der Fuhrung(pp. 103–118).
- Hobel, B., & Schutte, S. (2017). Projektmanagement ( PM ). In Gabler Wirtschaftslexikon(pp. 1–10). Retrieved from http://wirtschaftslexikon.gabler.de/Archiv/54978/projektmanagement-pm-v6.html?print=true
- Hulsheger, U. R., Maier, G. W., & Anderson, N. (2013). Innovation in Gruppen und Teams. In Kreativitat, Innovation, Entrepreneurship. https://doi.org/https://doi.org/10.1007/978-3-658-02551-9_9
- Jones, R. (2005). Finding sources of brand value: Developing a Stakeholder Model for Brand Equity. Journal of Brand Management, 13(1), 10–32.
- Kilian, K., & Muller, M. (2016). Markencontrolling − Markenerfolg messbar. PraxisWISSEN Marketing, 1–21.
- Kraus, R., & Woschee, R. (2018a). Commitment und Identifikation mit Projekten. In Angewandte Psychologie fur das Projektmanagement(pp. 187–206). https://doi.org/https://doi.org/10.1007/978-3-662-53929-3_10
- Kraus, R., & Woschee, R. (2018b). Projektmanagement in Teams. In Angewandte Psychologie fur das Projektmanagement(pp. 331–350). Retrieved from https://doi.org/10.1007/978-3-662-53929-3_17
- Krejci, G. P. (2009). Projektmanagement mit virtuellen Teams? Gruppendynamik Und Organisationsberatung, 40(3), 303–314. https://doi.org/10.1007/s11612-009-0086-7
- Kuhl, D. (2016). Empirische Ergebnisse aus drei Einzelfallstudien. In Balanceorientierte Fuhrung(pp. 81–259).
- Langhoff, T., & Schroder, S. (2015). Innovationskompetenz im demografischen Wandel. In Innovationskompetenz im demografischen Wandel(pp. 43–197). https://doi.org/10.1007/978-3-658-09159-0
- Mayring, P. (2001). Kombination und Integration qualitativer und quantitativer Analyse. Forum : qualitative sozialforschung, 2(1). https://doi.org/http://dx.doi.org/10.17169/fqs-2.1.967
- McCrae, R. R., & Paul T. Costa, J. (1987). FiveFactorModel.pd.pdf. Journal of Personality an Social Psychology, 81–90.
- Mohan, K., & Ahlemann, F. (2013). Strategisches Projektmanagement. In Strategisches Projektmanagement(pp. 37–58).
- Moser, K., Galais, N., & Byler, A. (2018). Personalpsychologie im Projektmanagement. In Angewandte Psychologie fur das Projektmanagement(pp. 101–124). https://doi.org/10.1007/978-3-662-53929-3_6
- Picot, A., & Baumann, O. (2009). Die Bedeutung der Organisations-Theorie fur die Entwicklung der Wirtschaftsinformatik. Business and Information Systems Engineering, 51(1), 72–81. https://doi.org/10.1007/s11576-008-0135-9
- Pryor, F. L. (2010). Capitalism and freedom? Economic Systems, 34(1), 91–104. https://doi.org/10.1016/j.ecosys.2009.09.003
- Radtke, B. (2014a). Ansatze zur Erfassung und Beschreibung der Markenidentitat. In Markenidentitatsmodelle(pp. 15–34).
- Radtke, B. (2014b). Markenidentitatsmodelle. (2), 51–55. https://doi.org/10.1007/978-3-658-04586-9
- Runia, P. M., Wahl, F., & Ruttgers, C. (2013). Das Markenimage von Hersteller- und Handelsmarken.
- Ryschka, J., Tietze, K.-O., Schneider, P., Wilke, J., Allmendinger, K., Schmidt, J. M., … Michael Hess. (2005). Instrumente und Techniken der Personalentwicklung. In Praxishandbuch Personalentwicklung(p. 77).
- Schewe, G. (2018). Matrixorganisation. In Gabler Wirtschaftslexikon(pp. 1–6). Retrieved from https://wirtschaftslexikon.gabler.de/definition/matrixorganisation-39659/version-263061
- Schlick, C., Bruder, R., & Luczak, H. (2018). Betriebs- und Arbeitsorganisation. In Arbeitswissenschaft(pp. 635–679).
- Schuiling, I., & Kapferer, J.-N. (2004). Executive Insights: Real Differences Between Local and International Brands: Strategic Implications for International Marketers. Journal of International Marketing, 12(4), 97–112.
- Schulz, V. (2000). Anreizanalyse. In Nichtmaterielle Anreize als Instrument der Unternehmungsfuhrung(p. 87).
- Siebert, J. (2006). Die Studie “Leadership Excellence”. In Fuhrungssysteme zwischen Stabilitat und Wandel(p. 373). Munchen, 2005: Deutscher Universitatsverlag.
- Stehr, C., Dziatzko, N., & Struve, F. (2019). Corporate Social Responsibility und interkulturelle Kompetenz: Auflosung von unternehmensinternen Wertekonflikten anhand von Losungsansatzen aus dem interkulturellen Kontext. In CSR und Interkulturelles Management(pp. 27–59). https://doi.org/10.1007/978-3-662-55230-8
- Tom, E., Uske, S., & Lindenberg, K. (2008). Moderne Projektsteuerung in einer mehrdimensionalen Matrixorganisation. In Anlaufmanagement in der Automobilindustrie erfolgreich umsetzen(pp. 65–79). https://doi.org/10.1007/978-3-540-78407-4_6
- Tuckmann, B. W. (1965). Developmental sequences in small groups. Psychological Bulleti, (63), 348–399.
- Villinger, U., & Schadle-Deininger, H. (2005). Ehrfurcht vor dem Leben. Psych. Pflege Heute, 11(06), 299–300.
- Windeler, A., & Wirth, C. (2010). Netzwerke und Arbeit. In Handbuch Arbeitssoziologie. https://doi.org/10.1007/978-3-531-92247-8_19
- Zink, K. J. (2015). Tief greifende Veraderungsprozesse in mittelgroben Unternehmen. In Veranderungsprozesse erfolgreich gestalten(pp. 55–107). https://doi.org/10.1007/978-3-662-44702-4
- Zwerenz, D. (2018). Evaluation of the expert survey >Motivation of project managers<: Empirical studies to explain identity in project management.
|