Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

P30-0117, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Том 10 Випуск 4, 2019

опубліковано 30 Грудня, 2019

Ярослав Янишин, Галина Брик, Юрій Кашуба

Проблеми і перспективи інтернет-страхування в Україні

Сторінки: 31-38

Віда Давідавічієне, Ієва Мейдут-Каваліаускієне, Регімантас Паліуліс

Дослідження впливу соціальних медіа на поведінку споживачів покоління Y

Сторінки: 39-49

Отех Огбонна Уке, Обасі Реймонд Озоелам, Езе Чіазокам Юстіна, Оніемачі Окечукву Дуке Ндука

Товарний брендинг: вплив молоді на еко-сертифікацію продукції в Штаті Абіа, Нігерія

Сторінки: 69-81

Рахмун Мбарек, Яссер Баєшен

Відтік та лояльність споживачів у галузі телекомунікацій

Сторінки: 110-117

Любомир Кмеко, Іржі Мезуланік, Олена Каскакова, Мехмет Цивелек

Фактори впливу на попит культурних івентів в туризмі: кейс Чеської Республіки

Сторінки: 118-128

З.-М. В. Задорожний, В. В. Ясишена

Проблеми обліку і звітності нематеріальних активів

Сторінки: 182-193

Мілош Хітка, Габріела Пайтінкова-Бартакова , Сільвія Лорінкова, Хуберт Палус, Андрій Пінак, Мартіна Ліпольдова, Мартіна Крахулкова

Цілі сталого розвитку в маркетингу: управління комунікацією з клієнтами в телекомунікаційній компанії

Сторінки: 194-215

Тетяна Дейнека, Ольга Шкурупій, Ксенія Вергал, Наталія Базавлук

Глобальний статус країн: визначення та інтерпретація

Сторінки: 216-228

Марія Ковакова, Катаріна Валаскова, Павол Дурана, Яна Клієстікова

Інноваційні підходи в управлінні банкрутством: приклад країн Вишеградської четвірки

Сторінки: 241-251

Ярослав Коречко, Радован Бацик, Івета Вознакова

Державне управління в ЄС: гармонізація податків на прибуток

Сторінки: 280-291

Є. О. Баранченко, Г. I. Аксьом, О. І. Жилінська , С. Г. Фірсова, Д. В. Дацькова

Інбаунд маркетинг: прикладні аспекти просування товарів і послуг в e-commerce

Сторінки: 308-320

Хасан Тутар, Омер Карадемір, Севілай Гулер, Салих Тутар

Управління інноваціями в освіті: рівень задоволеності студентів та їх працевлаштування

Сторінки: 321-335

О. Любкіна, Т. Мурована, А. Магомедова, Е. Сискос, Л. Акімова

Фінансові інструменти стимулювання інноваційної діяльності підприємств та їх удосконалення

Сторінки: 336-352

Петра Крейці, Ярміла Себестова

Інноваційна грамотність: гендерні, вікові та освітні фактори

Сторінки: 353-363

В. Левченко, А. Бойко, Т. Савченко, В. Боженко, Ю. Гуменна, Р. Пілін

Державне регулювання економічної безпеки шляхом застосування інноваційних підходів до її оцінювання

Сторінки: 364-372

Юрій Гаруст, Вадим Мельник, Максим Палієнко, Леся Прасол

Економічна безпека країни: маркетингові, інституційні та політичні детермінанти

Сторінки: 373-382