Зміст |
Автори: Сторінки: 31-38 Мова: Англійська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2019.4-03
Розширена анотація українською мовою У статті розглянуто проблеми і перспективи розвитку страхування в мережі інтернет. Проаналізовано теоретичні підходи до визначення сутності «інтернет-страхування». Описано основні етапи процесу страхування через мережу інтернет та ключові вимоги, які ставляться до страховика і страхувальника при оформленні договору страхування. Визначено, що для страхової компанії ключовими перевагами в організації віртуального бізнесу є: менші витрати, пов’язані з організацією інтернет-сайту компанії; нижчі трансакційні витрати по операціям з обслуговування клієнтів; розширення географічної диверсифікації страхових продуктів компанії; можливість збільшення продажу страхових продуктів за рахунок відкритого доступу до клієнтів з різних країн світу; обслуговування клієнтів на якісно новому рівні – сім днів на тиждень, 365 днів в році. Проведено аналіз ринку страхових продуктів в мережі інтернет. Встановлено, що страхові послуги, які пропонують через мережу інтернет, в Україні включають майнове, особисте страхування та страхування відповідальності. Найбільш розповсюдженими в Україні є такі страхові продукти, як страхування подорожуючих за кордон, медичне страхування, КАСКО, обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, страхування майна фізичних осіб тощо. Найбільш просту процедуру придбання полісу серед усіх перелічених має автострахування. Ключову увагу приділено шляхам вдосконалення механізму забезпечення інтернет-страхування. В работі запропоновані напрямки формування стратегії розвитку електронної комерції страхові компанії основі SWOT-аналізу; розроблено алгоритм стратегічного управлінням страховою компанією та концептуальну модель взаємодії страховика та страхувальника в рамках процесу стратегічного маркетингового планування на ринку інтернет-послуг. Важлива роль в процесах управління страховиком відводилася комплексу маркетингових комунікацій, а саме елементам маркетингу-міксу: «товар», «ціна», «збут», «просування». Визначено, що для входження страхової компанії на ринок інтернет-послуг предметом планування виступає окреслення основних цілей щодо обсягів продажу та отриманого доходу, а також визначення своїх потенційних споживачів (сегмента ринку), формування власного іміджу та репутації. Ключові слова: інтернет-страхування, страховик, он-лайн страхування, віртуальна економіка, інтернет-послуги. Класифікація JEL: G22, L86. Цитувати як: Yanyshyn, Y., Bryk, H. & Kashuba, Y. (2019). Problems and perspectives of internet-insurance in Ukraine Marketing and Management of Innovations, 4, 31-38. https://doi.org/10.21272/mmi.2019.4-03 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua