|
Том 12 Випуск 1, 2021 опубліковано 30 Березня, 2021 Еріка Луканова, Міріам Олсякова Краудфандинг як інструмент фінансування екологічних проєктів Сторінки: 21-29 Аллам Юсуф, Вахід Зеянванд Лорестані, Янос Фелфулді, Тетяна Затонацька, Сергій Козловський, Олександр Длугопольський
Управління ефективністю діяльності компаній: роль операційної гнучкості Сторінки: 30-37 Серхат Ата, Абдулазіс Сезер Оцінюваня впливу рівня задоволеності життям споживачів на здійснення ними імпульсних онлайн-купівель Сторінки: 38-55 Олександра Кузьор, Міхалена Гребські, Вес Гребські Маркетинг освітніх програм: на прикладі інженерних спеціальностей Сторінки: 56-64 Ірина Саух, Ольга Вікарчук Креативність в менеджменті та креативний менеджмент: мета-аналіз Сторінки: 65-80 Абір Елсаєд Фаєд Сторінки: 81-95 Абдулвахап Байдас, Фуат Ялман, Мурат Баят Ставлення споживачів до органічної продукції: детермінанти здорового способу життя Сторінки: 96-111 Хеннінг Бундцен, Геррієт Гінріхс Інноваційний потенціал компанії: роль лідерства та ефективність управління помилками Сторінки: 112-123 Сайед Мухаммед Максуд, Ясір Алі Соомро Сірий ринок та його вплив на бренд: кейс для роздрібної парфумерної промисловості Сторінки: 124-134 Анастасія Самойлікова, Сергій Лєонов, Аліда Гусейнова Сторінки: 135-157 Оксана Жилінська, Світлана Фірсова, Тетяна Білорус, Герман Аксьом Управління брендом компанії-роботодавця: методичні аспекти Сторінки: 158-169 Еніко Корчмарош, Рената Мачова, Золтан Себен, Тібор Зігмонд Управління регіональним інноваційним розвитком: критерії конвергенції Словаччини Сторінки: 170-180 Ганна Карчева, Наталья Швець, Каріна Далгич, Наталія Далевська Інноваційні підходи до оцінки банківської конкуренції в Україні: за умов цифрової трансформації Сторінки: 181-195 Олена Ястремська, Ганна Строкович, Олеся Ястремська, Калантаридис Христос, Саболч Нагі, Мариан Вересне Сомоси
Сторінки: 196-211 Лукас Какалейчик, Річард Федорко , Беата Гавурова, Радован Бачик Чи має маркетинг WoM негативний вплив на репутацію бренду? Сторінки: 212-224 Вацлав Купец, Премисл Пісар Аудит і контроль як інструментарій управління маркетинговим ризиком: на прикладі МСП Сторінки: 225-235 Люсія Барткова, Ленка Веселовська, Маріанна Срамкова, Ян Завадський Подвійні стандарти якості продукції: міфи та факти з точки зору споживачів-міленіалів Сторінки: 236-252 Віталія Койбічук, Наталія Островська, Флора Кашиєва, Олексій Квілінський Інноваційні технології та ризики кібершахрайства необанків: гравітаційне моделювання Сторінки: 253-265 Гусейнов Ількін Адиль огли, Тетяна Ілляшенко, Єва Петроке Управління інноваційним розвитком: критична оцінка міжнародних економічних відносин Сторінки: 266-277 Наталія Тюхтенко, Сергій Макаренко, Наталія Олійник, Едвін Португал Інноваційні підходи до оцінювання конкурентоспроможності підприємств Сторінки: 278-289 Зограб Ібрагімов, Сакіна Гаджиєва, Вукар Назаров, Ламія Гасимова, Васіф Ахадов Сторінки: 290-303 Хічем Дхілі, Лассаад Бен Дхіаб Вплив національної культури на рівень екологічної ефективності: кейс для країн Перської затоки Сторінки: 304-311 Єгана Хакімова, Ярина Самусевич, Шахла Аліджанова, Есміра Гулузаде Екологічні інновації проти екологічного оподаткування: що ефективніше для державного бюджету? Сторінки: 312-323 Генрік Двізол Мета-аналіз як інструмент підвищення якості наукових досліджень: на прикладі галузі менеджменту Сторінки: 324-335 Денис Пудрик, Микола Легенький, Людмила Альошкіна Інноваційний розвиток та міграційні процеси: аналіз панельних даних Сторінки: 336-347 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua