|
Том 13 Випуск 2, 2022 опубліковано 30 Червня, 2022 Тугба Озсой Вплив інноваційного клімату компанії на рівень задоволеності її працівників умовами праці Сторінки: 9-16 Ахмед Салех Альнасер, Халед Альшаке Тееп, Хасан Альханатлех Послуги електронного урядування та лояльність споживачів: на прикладі Йорданії Сторінки: 17-30 Хілларі Луїза Піллей, Джугіндар Сінгх Картар Сінгх, Бенджамін Чан Інь Фах Сторінки: 31-42 Ребекка Броднанова, Патрик Ровний, Сергій Мороз Сторінки: 43-54 Юріс Балтгайліс, Анастасія Сімахова Сторінки: 55-65 Рената Севчикова, Любіка Кноскова Дизайн-менеджмент як інструмент створення інноваційного продукту Сторінки: 66-75 Магдалено Гребош-Кравчик, Дагна Сіуда Вплив пандемії COVID-19 на телевізійний рекламний контент: на прикладі країн Європи Сторінки: 76-85 Людовіт Настісін, Антон Юра, Річард Федорко, Іван Копор Формування лояльності споживачів до онлайн-бренду в Інстаграм: гендерні аспекти Сторінки: 86-93 Івета Убрежіова, Оксана Сокіл, Драгослав Ланчарич Сторінки: 94-109 Мартін Маріс Управління конкурентоспроможністю у країнах-членах ЄС: ключові сильні та слабкі сторони Сторінки: 110-120 Тетяна Затонацька, Марина Губська, Віктор Шпирко Маркетингові стратегії в секторі банківських послуг з допомогою інструментів Data Science Сторінки: 121-127 Абдельхак Айт Туїл, Сіхам Джабрауї Ефективна комунікаційна стратегія: ключовий елемент відстеження COVID-19 Сторінки: 128-140 Енгін Унгурень, Ясар Їгіт Качмаз Сторінки: 141-150 Світлана Колосок, Людмила Сагер, Євген Коваленко, Міліса Делібасіc Сторінки: 151-160 Фікрат Валі Гулієв Маркетинговий аудит як засіб підвищення ефективності маркетингу підприємств харчової промисловості Сторінки: 161-170 Агота Гедре Райзієне, Віолета Рапуано, Сімонас Юозапас Раісіс, Рита Лучинськате-Садовське Досвід дистанційної роботи фахівців освіти та менеджменту: завдання щодо впровадження інновацій Сторінки: 171-183 Сема Алімоглу Озкан, Кадір Ардич Сторінки: 184-197 Ельнуре Шафізада, Нігяр Асланова Інноваційні підходи до моделювання та прогнозування економічного розвитку Азербайджану Сторінки: 198-208 Цотне Жгенті, Георгій Геденідзе Шерінгові платформи в Грузії: цифрова довіра та лояльність споживачів Сторінки: 209-219 Анастасія Самойлікова, Оксана Жилінська, Жолт Пал, Деніель Каттор Коопетиція «бізнес-освіта-наука» та трансфер інновацій для сталого розвитку Сторінки: 220-230 Марія Олеарова, Беата Гавурова, Радован Бачік Мотиваційні чинники поведінки споживачів: на прикладі вебруму та шоуруму Сторінки: 231-243 Зограб Ібрагімов, Сакіна Гаджієва, Вукар Назаров, Азар Мазанов, Джаліл Багіров Сторінки: 244-254 Ганімат Сафаров, Мілянат Уразаєва, Сабіна Садигова Методологічні засади визначення інноваційних детермінант управління людським капіталом Сторінки: 255-267 Абухаят Алієва Сторінки: 268-283 Сергій Легенчук, Мілош Тумпач, Ірина Вигівська, Світлана Лайчук, Вікторія Макарович Вплив інновацій на прибутковість словацьких фармацевтичних компаній Сторінки: 284-296 |
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua