Зміст |
Автори:
Ярослав Свєтлік, ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9879-538X Ph.D., професор, Пан’європейський університет, Прага, Чеська Республіка Ігор Лаштувка, ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2613-7406 Ph.D., Чеська Республіка
Сторінки: 159-171
Мова: Англійська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2022.3-14
Отримано: 02.06.2022
Прийнято: 02.08.2022
Опубліковано: 30.09.2022
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Метою емпіричного дослідження є представлення реального кейсу на прикладі проєкту ефективної комунікаційної стратегії B2B, спрямованої на впровадження нового цифрового додатка у сфері поводження з відходами – SOWA. У статті зазначено, що бізнес сектор Чеської Республіки (та низки інших країн) не має чіткого розуміння щодо важливості поводження з відходами. У статті наголошено на можливій обмеженості виробництва та розвитку пріоритетних напрямків бізнесу в майбутньому через відсутність налагодженої системи поводження з відходами. Попри зростання уваги до питань поводження з відходами в рамках нової зеленої політики, менеджмент компаній не часто усвідомлює важливість впровадження інновацій у сфері соціальної, економічної та екологічної відповідальності. Авторами зазначено, що соціально-відповідальний бізнес не є вагомим аргументом для зміцнення своїх позицій на високо конкурентному ринку, тому компанії приділяють більше уваги питанням поводження з відходами. Таким чином, перед компаніями постає необхідність впровадження та застосування нових цифрових технологій. До того важливим є переконання клієнтів на ринку B2B у корисності даних інновації з точки зору максимальної економії часу та автоматизації бізнес-процесів. Виходячи із зазначеного вище, компанії задаються питанням, які інструменти маркетингових комунікацій використовувати та як переконати цільові групи в ефективності оцифрування проєктів. З точки зору теорії маркетингових комунікацій, B2B ринок має ряд специфічних особливостей у порівнянні з більш поширеним ринком В2С. Ці відмінності є суттєвими з точки зору ефективності впливу на адресатів. У роботі для дослідження комунікаційної стратегії залучено різні цільові групи B2B споживачів. За результатами систематизації наукових джерел охарактеризовано стан сучасних знань з проблеми сучасного поводження з відходами та побудовано необхідну теоретичну базу у сфері B2B комунікацій. У рамках даного дослідження наведено необхідні дані та інформацію, які є відправною точкою у побудові комунікаційної стратегії для однієї з фундаментальних інновацій у сфері поводження з відходами, пов’язаної з впровадженням та розгортанням нового багатофункціонального додатка в Чеській Республіці. У статті визначено напрями та інструменти подальшого розвитку та промоції багатофункціонального додатка у сфері поводження з відходами в інших країнах Центральної Європи.
Ключові слова: додаток, В2В-комунікація, діджиталізація, маркетинг впливу, інновації, маркетинг відносин, соціальні медіа, діджиталізація, стійкість відходів.
Класифікація JEL: Q53, M37.
Цитувати як: Svetlik, J., & Lastuvka, I (2022). B2B Communication Strategy: Introducing a New Multifunctional Application for the Waste Management Industry Marketing and Management of Innovations, 3, 159-171. https://doi.org/10.21272/mmi.2022.3-14
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Backaler, J. (2018). Digital Influence: Unleash the Power of Influencer Marketing to Accelerate Your Global Business. [Google Scholar]
- Belas, J., Amoah, J., Dvorsky, J., & Šuleř, P. (2021). The importance of social media for management of SMEs. Economics and Sociology, 14(4), 118-132. [Google Scholar] [CrossRef]
- Bharadwaj, A. S. (2016). IoT based solid waste management system: A conceptual approach with an architectural solution as a smart city application. Bangalore, India: 2016 IEEE Annual India Conference (INDICON). [Google Scholar]
- Cialdini, R. (2021). Influence: The Psychology of Persuasion. HarperCollins. [Google Scholar]
- Civelek, M., & Krajcík, V. (2022). How do SMEs from different countries perceive export impediments depending on their firm-level characteristics? System approach. Oeconomia Copernicana, 13(1), 55-78. [Google Scholar] [CrossRef]
- Civelek, M., Gajdka, K., Svetlík, J., & Vavrecka, V. (2020). Differences in the usage of online marketing and social media tools: evidence from Czech, Slovakian and Hungarian SMEs. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, 15(3), 537-563. [Google Scholar] [CrossRef]
- Civelek, M., Kljucnikov, A., Fialova, V., Folvarcna, A., & Stoch, M. (2021). How innovativeness of family-owned SMEs differ depending on their characteristics? Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, 16(2), 413-428. [Google Scholar] [CrossRef]
- Dusek, R. & Sagapova, N. (2022). Instagram Use among Czech Young Generation during COVID-19 Lockdown Period with Restricted Travel and Services. Journal of Tourism and Services, 24(13), 150-163. [Google Scholar] [CrossRef]
- Fraccastoro, S., Gabrielsson, M., & Pullins, E. B. (2021). The integrated use of social media, digital, and traditional communication tools in the B2B sales process of international SMEs. International Business Review, 30(4), 101776. [Google Scholar] [CrossRef]
- Galik, R. E. (2020). Technika a technológia spracovania odpadov. Nitra: ES SPU.
- Hackernoon. (2021). Implementation of smart waste management solutions. Retrieved from [Link]
- Hassan, M., & Lee, G. (2021). Online payment options and consumer trust: determinants of e-commerce in Africa. International Journal of Entrepreneurial Knowledge, 9(2), 1-13. [Google Scholar] [CrossRef]
- Cheng, Y. H., Chang, K. C., Cheng, Y. S., & Hsiao, C. J.(2022). How Green Marketing Influences Customers’ Green Behavioral Intentions in the Context of Hot-Spring Hotels. Journal of Tourism and Services, 24(13), 190-208. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kljucnikov, A., Civelek, M., Vavrecka, V., & Netek, V. (2021a). The Differences in the Usage of Social Media between SMEs operating in the Iron and Mining Industries. Acta Montanistica Slovaca. Volume: 26 Issue: 2 Page: 185-194. [Google Scholar]
- Kljucnikov, A., Civelek, M., Fialova, V., & Folvarcna, A. (2021b). Organizational, local, and global innovativeness of family-owned SMEs depending on firm-individual level characteristics: evidence from the Czech Republic. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, 16(1), 169–184. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kljucnikov, A., Civelek, M., Klimeš, C., & Farana, R. (2022). Export risk perceptions of SMEs in selected Visegrad countries. Equilibrium. Quarterly Journal of Economics and Economic Policy, 17(1), 173-190. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kljucnikov, A., Civelek, M., Polach, J., Mikolaš, Z., & Banot, M. (2020a). How do security and benefits instill trustworthiness of a digital local currency?. Oeconomia Copernicana, 11(3), 433-465. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kljucnikov, A., Civelek, M., Vozňakova, I., & Krajcík, V. (2020b). Can discounts expand local and digital currency awareness of individuals depending on their characteristics? Oeconomia Copernicana, 11(2), 239–266. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kolkova, A., & Kljucnikov, A. (2021). Demand forecasting: an alternative approach based on technical indicator Pbands. Oeconomia Copernicana, 12(4), 1063-1094. [Google Scholar] [CrossRef]
- Kovacs, I., & Vamosi Zarandne, K. (2022). Digital marketing employability skills in job advertisements – must-have soft skills for entry level workers: A content analysis. Economics and Sociology, 15(1), 178-192. [Google Scholar]
- Krajcik, V. (2021) The readiness of Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) for the digitalization of industry: Evidence from the Czech Republic. Acta Montanistica Slovaca, 26(4), 761-772. [Google Scholar]
- Marques, P. M. (2019). An IoT-based smart cities infrastructure architecture applied to a waste management scenario. Ad Hoc Networks, 200-208. [Google Scholar] [CrossRef]
- Mohr, J., & Spekman, R. (1994). Characteristics of partnership success: partnership attributes, communication behavior, and conflict resolution techniques. Strategic management journal, 15(2), 135-152. [Google Scholar] [CrossRef]
- Moldan, B. (2020). Životní prostředí v globalní perspektive. Praha: Nakladatelství Karolínum. [Google Scholar]
- Murugesan, S., Ramalingam, S., & Kanimozhi, P. (2021). Theoretical modelling and fabrication of smart waste management system for clean environment using WSN and IOT. Materials Today: Proceedings, 45, 1908-1913. [Google Scholar] [CrossRef]
- Mustafa, M. R., & Azir, K. K. (2017). Smart bin: internet-of-things garbage monitoring system. In MATEC Web of Conferences (Vol. 140, p. 01030). EDP Sciences. [Google Scholar] [Google Scholar]
- Naveen, B. P., & Sivapullaiah, P. V. (2020). Solid waste management: Current scenario and challenges in Bengaluru. In Sustainable sewage sludge management and resource efficiency. IntechOpen. [GrossRef]
- Obeng, C., (2021). Measuring Value at Risk using GARCH model-evidence from the cryptocurrency market. International Journal of Entrepreneurial Knowledge, 9(2), 63-84. [Google Scholar]
- Pardini, K., Rodrigues, J. J., Diallo, O., Das, A. K., de Albuquerque, V. H. C., & Kozlov, S. A. (2020). A smart waste management solution geared towards citizens. Sensors, 20(8), 2380. [Google Scholar] [CrossRef]
- Saha, H. N. (2017). Waste management using Internet of Things (IoT). 2017 8th Annual Industrial Automation and Electromechanical Engineering Conference (IEMECON). Bangkok, Thailand: IEEE.
- Schaefer, M. W. (2017). The Rise of Influencer Marketing in B2B Technology. Retrieved from [Link]
- Stefko, R., Bacik, R., Fedorko, R., & Olearova, M. (2022a). Gender-generation characteristic in relation to the customer behavior and purchasing process in terms of mobile marketing. Oeconomia Copernicana, 13(1), 181-223. [Google Scholar] [CrossRef]
- Stefko, R., Bacík, R., Fedorko, R., Horvath, J., Propper, M., & Gavurova, B. (2017). Gender differences in the case of work satisfaction and motivation. Polish Journal of Management Studies. 16(1), 215–225. [Google Scholar] [CrossRef]
- Stefko, R., Džuka, J., & Lacny, M. (2022b). Factors influencing intention to go on a summer holiday during the peak and remission of the Covid-19 Pandemic. Journal of Economics, 70(2), 144 – 170. [Google Scholar]
- Štefko, R., Džuka, J., & Lacny, M. (2022c). Psychological Factors of Tourist Expenditure: Neglected or Negligible?. Frontiers in psychology, 13. [Google Scholar] [CrossRef]
- Stefko, R., Fedorko, R., Bacik, R., Rigelsky, M. & Olearova, M. (2020d). Effect of service quality assessment on perception of TOP hotels in terms of sentiment polarity in the Visegrad group countries. Oeconomia Copernicana. 11(4), 721–742. [Google Scholar] [CrossRef]
- Stefko, R., Fedorko, R., Svetozarovova, N., & Nastisin, Ľ. (2021). Start-up Management and the Relationship between the Level of Awareness among Potential Young Entrepreneurs and the Motivation to Start Own Business. Quality-Access to Success, 22(183). [Google Scholar]
- Stefko, R., Gavurova, B., & Kocisova, K. (2018). Healthcare efficiency assessment using DEA analysis in the Slovak Republic. Health economics review, 8(1), 1-12. [Google Scholar] [CrossRef]
- Stefko, R., Heckova, J., Gavurova, B., Valentiny, T., Chapcakova, A., & Ratnayake Kascakova, D. (2022e). An analysis of the impact of economic context of selected determinants of cross-border mergers and acquisitions in the EU. Economic Research-Ekonomska Istraživanja, 1-18. [Google Scholar] [CrossRef]
- Stefko, R., Jencova, S., Vasanicova, P., & Litavcova, E. (2019). An evaluation of financial health in the electrical engineering industry. Journal of Competitiveness, 11(4), 144. [Google Scholar] [CrossRef]
- Stefko, R., Jencova, S. & Vasanicova, P. (2020). The Slovak Spa Industry and Spa Companies: Financial and Economic Situation. Journal of Tourism and Services, 11(20), 28-43. [Google Scholar] [CrossRef]
- Svetlík, J., Bacíkova, Z., Kacaniova, M., Mikulas, P., Mago, Z., & Van Wichelen, S. (2017). Reklama. Teorie, koncepce, modely. Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z Siedzibą w Rzeszowie. [Google Scholar]
- Tekin, O. A., & Turhan, A. A. (2020). Does Social Media Addiction Differ by Personality Traits? A Study on Undergraduate Tourism Students. Journal of Tourism and Services, 22(12), 23-41. [Google Scholar] [CrossRef]
- Virglerova, Z., Kramolis, J., & Capolupo, N. (2022). The impact of social media use on the internationalisation of SMEs. Economics and Sociology, 15(1), 268-283. [Google Scholar]
- MAM. (2022). Waste management market. Retrieved from [Link]
- Zamir, Z., & Kim, D. (2022). The Effect of Quality Dimensions of Information Systems on Knowledge Sharing and User Satisfaction. International Journal of Entrepreneurial Knowledge, 10 (1), 1-19. [Google Scholar] [Google Scholar]
|