Marketing and Management of Innovations

ISSN (print) – 2218-4511 

ISSN (online) – 2227-6718

Реєстр суб’єктів у сфері медіа, Ідентифікатор у реєстрі:

R30-01179, Рішення від 31 серпня 2023 року, № 759

Мова видання: англійська 

Журнал виходить щоквартально (березень, червень, вересень і грудень) 

Бізнес-модель: Golden Open Access | APC Policy

Головний редактор            Редколегія

Олексій Люльов

Сумський державний університет | Україна

Дослідження впливу специфіки Facebook-реклами на споживчу поведінку

Ті Хуонг Гіанг Во , Дуй Бінь Луонг 2,* , Кхоа Хуан Ле2  , Тхі Мінь Туйен Хуінь 2

  1. Університет промисловості та торгівлі міста Хошимін, В’єтнам
  2. Сайгонський університет, В’єтнам

     * Corresponding author

Received: 01 June 2023

Revised: 25 August 2023

Accepted: 30 August 2023

Abstract

Низка агентств обирають соціальну мережу Facebook як основний канал зв’язку та комунікації зі своїми клієнтами через її широке використання та відносну легкість у застосуванні. Використання соціальних мереж для реклами товарів може підвищувати імовірність їх покупки. Однак все ще існує потреба в більш науковому підході для розуміння впливу використання соціальних медіа на намір споживачів, особливо в В’єтнамі – країні зі значною кількістю користувачів соціальних медіа. Таким чином, це дослідження спрямоване на вивчення факторів, пов’язаних з рекламою у соціальних медіа, таких як інформативність, очікувана ефективність, сприйнята відповідність та взаємодія, що впливають на намір споживачів купувати через популярні платформи в В’єтнамі, такі як Facebook. Авторами використано набір загальноприйнятих шкал для вимірювання досліджуваних конструктів. Було розроблено та створено онлайн-опитування з 22 пунктів, що відібрані на основі попередніх досліджень. Цільовою аудиторією обрано в’єтнамських споживачів, які регулярно взаємодіють з соціальною мережею Facebook. У статті використано програмний продукт SPSS для емпіричного підтвердження висунутих гіпотез. На основі емпіричних результатів дослідження визначено, що двостороння комунікація у формі взаємодії, що є однією з найбільш поширених функцій соціальних мереж, відіграє важливу роль у підвищенні намірів споживачів купувати товар, за ним слідують сприйнята відповідність, очікувана ефективність та інформативність. Це дослідження розширює теоретичне підґрунтя з проблематики споживчої поведінки в онлайн-шопінгу та підкреслює важливість проведення рекламних кампаній  у соціальних мережах. Отримані результати та рекомендації можуть бути використані рекламними компаніями при розробленні інформативного, релевантного, привабливого відео- та візуального контенту, а також виборі двосторонніх каналів взаємодії з потенційними споживачами. Проте це дослідження має певні обмеження щодо можливості застосування сформованих рекомендацій в інших країнах. Крім того, у подальших дослідженнях слід враховувати специфіку конкретної категорії товарів та розширити набір соціальні мереж для аналізу

Keyword: намір покупки; інформативність; очікувана ефективність; сприйнята відповідність; взаємодія; Facebook.

How to Cite: Vo, T. H. G., Luong, D. B., Le, K. H. & Huynh, T. M. T. (2023). Investigating the Impact of Facebook Advertising Features on Consumer Behaviour. Marketing and Management of Innovations, 14(3), 17–25. https://doi.org/10.21272/mmi.2023.3-03

Abstract Views

PDF Downloads

References

Alalwan, A. A. (2018). Investigating the impact of social media advertising features on customer purchase intention. International Journal of Information Management, 42, 65-77. [Google Scholar] [CrossRef]

Alalwan, A. A., Rana, N. P., Dwivedi, Y. K., & Algharabat, R. (2017). Social media in marketing: A review and analysis of the literature. Telematics and Informatics, 34(7), 1177-1190. [Google Scholar] [CrossRef]

Belle Wong, J. D. (2023). Top social media statistics and trends of 2023. Forbes Advisor. Retrieved from [Link]

Brown, S. A., Dennis, A. R., & Venkatesh, V. (2010). Predicting collaboration technology use: Integrating technology adoption and collaboration research. Journal of management information systems27(2), 9-54. [Google Scholar] [CrossRef]

Campbell, D. E. & Wright, R. T. (2008). Shut-Up I Don’t Care: Understanding the Role of Relevance and Interactivity on Consumer Attitudes toward Repetitive Online Advertising. Journal of Electronic Commerce Research, 9, 62-76. [Google Scholar]

Celsi, R. L., & Olson, J. C. (1988). The role of involvement in attention and comprehension processes. Journal of consumer research15(2), 210-224. [Google Scholar] [CrossRef]

Chang, Y. T., Yu, H., & Lu, H. P. (2015). Persuasive messages, popularity cohesion, and message diffusion in social media marketing. Journal of Business Research68(4), 777-782. [Google Scholar] [CrossRef]

Chen, I. Chieh Hsu, and Chia Chen Lin. (2010). Website Attributes That Increase Consumer Purchase Intention: A Conjoint Analysis. Journal of Business Research, 63(9-10), 1007-1014. [Google Scholar] [CrossRef]

Chetioui, Y., Benlafqih, H., & Lebdaoui, H. (2020). Factors influencing consumer attitudes toward online shopping: the mediating effect of trust. EuroMed Journal of Business, 16(4), 544-563. [Google Scholar] [CrossRef]

Chong, A. Y. L. (2013). Predicting m-commerce adoption determinants: a neural network approach. Expert Systems With Applications, 40(2), 523-530. [Google Scholar] [CrossRef]

de Mooij, M., & Hofstede, G. (2010). The Hofstede model. International Journal of Advertising29(1), 85-110. [Google Scholar] [CrossRef]

Dehghani, M., & Tumer, M. (2015). A research on effectiveness of Facebook advertising on enhancing purchase intention of consumers. Computers in Human Behavior, 49, 597–600. [Google Scholar] [CrossRef]

Dehghani, M., Niaki, M. K., Ramezani, I., & Sali, R. (2016). Evaluating the influence of YouTube advertising for attraction of young consumers. Computers in Human Behavior, 59, 165-172. [Google Scholar] [CrossRef]

Ducoffe, R. H. (1995). How Consumers assess the value of advertising. Journal of Current Issues and Research in Advertising, 17, 1-18. [Google Scholar] [CrossRef]

Duffett, R. G. (2015). Facebook advertising ’s influence on intention-to-purchase and purchase amongst Millennials. Internet Research, 25(4), 498-526. [Google Scholar] [CrossRef]

Erdem, T., Swait, J., & Valenzuela, A. (2006). Brands as signals: a cross-country validation study. Journal of Marketing, 70(1), 34-49. [Google Scholar] [CrossRef]

Hamouda, M. (2018). Understanding social media advertising effect on consumers’ responses: An empirical investigation of tourism advertising on Facebook. Journal of Enterprise Information Management, 31(3), 426-445. [Google Scholar] [CrossRef]

Hart, S. L. (1997). Beyond greening: strategies for a sustainable world. Harvard Business Review, 67-76. [Google Scholar]

Hu, S., & Zhu, Z. (2022). Effects of social media usage on consumers’ purchase intention in social commerce: a cross-cultural empirical analysis. Frontiers in Psychology13, 837752. [Google Scholar] [CrossRef]

Huang, Z., & Benyoucef, M. (2013). From e-commerce to social commerce: A close look at design features. Electronic Commerce Research and Applications, 12(4), 246-259. [Google Scholar] [CrossRef]

Janssen, J., Erkens, G., Kirschner, P. A., & Kanselaar, G. (2009). Influence of group member familiarity on online collaborative learning. Computers in Human Behavior, 25(1), 161-170. [Google Scholar] [CrossRef]

Jensen, J. F. (1998). Interactivity: Tracing a New Concept in Media and Communication Studies. Nordicom Review, 19(1), 185-204. [Google Scholar]

Jiang, Z., Chan, J., Tan, B. C., & Chua, W. S. (2010). Effects of interactivity on website involvement and purchase intention. Journal of the Association for Information Systems, 11(1), 34-59. [Google Scholar] [CrossRef]

Kim, Y., Sohn, D., & Choi, S. M. (2011). Cultural difference in motivations for using social network sites: A comparative study of American and Korean college students. Computers in Human Behavior, 27(1), 365-372. [Google Scholar] [CrossRef]

Lin, C. A., & Kim, T. (2016). Predicting user response to sponsored advertising on social media via the technology acceptance model. Computers in Human Behavior, 64, 710–718. [Google Scholar] [CrossRef]

Liu, H., Chu, H., Huang, Q., & Chen, X. (2016). Enhancing the flow experience of consumers in China through interpersonal interaction in social commerce. Computers in Human Behavior, 58, 306–314. [Google Scholar] [CrossRef]

Logan, K., Bright, L. F., & Gangadharbatla, H. (2012). Facebook versus television: Advertising value perceptions among females. Journal of Research in Interactive Marketing, 6(3), 164-179. [Google Scholar] [CrossRef]

Naylor, R. W., Lamberton, C. P., & West, P. M. (2012). Beyond the “like” button: The impact of mere virtual presence on brand evaluations and purchase intentions in social media settings. Journal of Marketing, 76(6), 105–120. [Google Scholar] [CrossRef]

Statista (2022). Social media in Vietnam – statistics & facts. Statista. Retrieved from [Link]

Pallant, J. (2016). SPSS survival manual. 6th ed. Maidenhead: Open University Press, McGraw-Hill.

Permatasari, A., & Laydi, F. (2018). The effects of social media advertising on consumer purchase intention: A case study of Indonesian family start-up enterprises. International Journal of Technology Transfer and Commercialization, 16(2), 159. https://doi.org/10.1504/IJTTC.2018.097422. [Google Scholar] [CrossRef]

Rafaeli, S. (1988). Interactivity: from new media to communication. In R. P. Hawkins, J. M.Wiemann and S. Pingree (eds), Advancing communication science: Merging mass andinterpersonal process (110–134). Newbury Park, CA: Sage. [Google Scholar]

Rao, B., & Minakakis, L. (2003). Evolution of mobile location-based services. Communications of the ACM46(12), 61-65. [Google Scholar] [CrossRef]

Rice, R. E. (1984). New media technology: growth and integration. In R. E. Rice (ed.). The new media: Communication, research and technology (33–54). Beverly Hills, CA:Sage.

Shareef, M. A., Mukerji, B., Dwivedi, Y. K., Rana, N. P., & Islam, R. (2017). Social media marketing: Comparative effect of advertisement sources. Journal of Retailing and Consumer Services, 46, 58-69. [Google Scholar] [CrossRef]

Kemp, S. (2022). Digital 2022: Vietnam. Datareportal. Retrieved from [Link]

Teisl, M.F. (2003). What we may have is a failure to communicate: labelling environmentally certified Forest products. Forest Science, 49(5), 668-680. [Google Scholar] [CrossRef]

Tsang, M. M., Ho, S. C., & Liang, T. P. (2004). Consumer attitudes toward mobile advertising: An empirical study. International journal of electronic commerce8(3), 65-78. [Google Scholar] [CrossRef]

Tuten, T. L., & Solomon, M. R. (2017). Social Media Marketing. New Jersey: Sage.

Van Amstel, M., Driessen, P., & Glasbergen, P. (2008). Eco-labelling and information asymmetry: a comparison of five eco-labels in The Netherlands. Journal of Cleaner Production, 16(3), 263-276. [Google Scholar] [CrossRef]

Venkatesh, V., Thong, J. Y., & Xu, X. (2012). Consumer acceptance and use of information technology: Extending the unified theory of acceptance and use of technology. MIS Quarterly, 36(1), 157-178. [Google Scholar] [CrossRef]

Wang, Y. S., Yeh, C. H., & Liao, Y. W. (2013). What drives purchase intention in the context of online content services? The moderating role of ethical self-efficacy for online piracy. International Journal of Information Management, 33(1), 199-208. [Google Scholar] [CrossRef]

Yang, S., Lin, S., Carlson, J. R., & Ross, W. T. (2016). Brand engagement on social media: Will firms’ social media efforts influence search engine advertising effectiveness? Journal of Marketing Management, 32(5–6), 526–557. [Google Scholar][CrossRef]

Zabadi, A. M. A., Shura, M., & Elsayed, E.A. (2012). Consumer attitudes toward SMS advertising among Jordanian users. International Journal of Marketing Studies, 4(1), 77-94. [Google Scholar] [CrossRef]

Zeng, F., Huang, L., & Dou, W. (2009). Social factors in user perceptions and responses to advertising in online social networking communities. Journal of Interactive Advertising, 10(1), 1-13. [Google Scholar] [CrossRef]

Zhu, Y. Q., & J. H. Chang. (2016). The key role of relevance in personalized advertisement: Examining its impact on perceptions of privacy invasion, self-awareness, and continuous use intentions. Computers in Human Behavior, 65, 442–447. [Google Scholar] [CrossRef]

 

View articles in other formats

License

Coyright

Copyright (c) 2023 The Author(s).

Published by Sumy State University

Issue