Зміст |
Автори:
Ілляшенко Наталія Сергіївна, Росохата Анна Сергіївна
Сторінки: 29-35
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-02
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена аналізу сучасних підходів до розуміння маркетингового інструменту визначення стратегічних цілей – трендвотчингу. Розглянуто історичний розвиток напрямку та погляди провідних науковців сучасності, які здійснюють практичне його застосування. Визначено основні складові комплексу трендвотчингу та методи їх застосування. Використано один із методологічних підходів для аналізу нових трендів ринку освітніх послуг України і надання рекомендацій стосовно перспективних напрямків розвитку Сумського державного університету.
Ключові слова: тенденція, тренд, інновація, трендвотчинг, трендсеттінг, трендхантинг (кулхантинг), вищий навчальний заклад (ВНЗ).
Цитувати як: Illiashenko N. & Rosohataya, A. (2011). Trendwatching as the tool of definition of strategic directions of development. Marketing and Management of Innovations, 1, 29-35. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-02
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Alferov Yu.S. Uchastie obshchestvennosti v upravlenii obrazovaniem v zarubezhnyh stranah // Socialno-gumanitarnye znaniya. – 1999. – no 2. – S. 164 – 173.
- Afanasev V., Cherkasov V. Marketing obrazovatelnyh uslug// Marketing v Rossii i za rubezhom. – 1999. – no 5(1). – S. 68 – 78.
- Glen M.N. Videolekcii kak element uchebnogo processa // Telekommunikacii i informatizaciya obrazovaniya. 2000. no 1.
- Dolzhenko D.S. Sovremennye metody marketinga obrazovatelnyh uslug: dinamika, perspektivy: zb. nauk. pr. DonDAU <>. – Doneck: DonDAU, 2001. – T. 2. – Vip. 7. – S. 10-14. – Seriya <>.
- Kireeva E.D., Kurosh S.S. Uchebnoe radio i televidenie za rubezhom // Telekommunikacionnye tehnologii obucheniya: trudy SGU. Specialnyy vypusk. – 2000. – no 20.
- Dihtl E. Prakticheskiy marketing: Uchebnoe posobie. / E. Dihtl , H. Hershgen; per. s nem. A. M. Makarova / pod red. I. S. Minko. – M. : Vysshaya shkola ; INFRA-M, 1996. – 255 s.
- Makogon Yu.V., Orehova T.V., Vlasova T.V. Nekotorye aspekty razvitiya nauki i obrazovaniya v ES: Germaniya i Velikobritaniya. – Doneck: DonNU, 2000. – 60 s.
- Marketing: bakalavrskiy kurs: navch. posibnik / za zag. redakciieyu d.e.n., prof. S.M. Illyashenka. – Sumi: VTD <>, 2004. – 976s.
- Neysbit Dzh. Megatrendy / Dzh. Neysbit. – M. : Izdatelstvo AST: Ermak, 2003. – S. 9.
- Saginova O.V. Marketing obrazovatelnyh uslug / O.V. Saginova // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 1999. – no 3. – S. 48-49.
- Spisok dzherel literaturi zgidno z DSTU GOST 7.1:2006 <>, prikladi oformlennya bibliografichnogo opisu navedeno v Byuleteni VAK Ukrayini. – 2008. – no3 (forma 23, S. 9-13).
- Tielietov O.S. Reklamniy menedzhment: pidruchnik. ? Sumi: VTD <>, 2009. – 365 s.
- Butenko O. Prognoz kak strategiya /O. Butenko // &.Strategii [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://community.livejournal.com/trend_review/97266.html#cutid1.
- Golubkov E. P. Eshche raz o ponyatii <> / E.P. Golubkov //Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2006. – no2.
- Zaydlin B. Trendvotching – chto eto? [Elektroniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://mac9.lutsk.ua/.
- Loshenyuk I. Instrumenti formuvannya konkurentospromozhnosti VNZ / I. Loshenyuk, A. Ivanchenko [Elektroniy resurs] – Rezhim dostupu: http://intkonf.org/ktn-loshenyuk-ir-ivanchenkoa- instrumenti-formuvannya-konkurentospromozhnosti-vnz/.
- Marketing: Bolshoy tolkovyy slovar / [A.P. Pankruhin i dr.] – [2-e izd.]. – M. : Izd-vo <>, 2010. – S. 264.
- Novye professii 21 veka [Elektroniy resurs] / portal <> – Rezhim dostupu : http://www.estrabota.ru/index.phtml?go=slov004.
- Samye udivitelnye professii [Elektroniy resurs] / portal <> – Rezhim dostupu : http://planetashkol.ru/articles/8019/.
- Sichenko V.V. Sutnist ta osoblivosti marketingu osvitnih poslug v Ukrayini>> [Elektroniy resurs] – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/DeBu/2007-2/doc/2/10.pdf.
- Smirnov Yu. Memo-flash – gadzhet-myslekopilka // &.Strategii [Elektroniy resurs] – Rezhim dostupu: http://community.livejournal.com/trend_review/99283.html#cutid1.
- Brend [Elektroniy resurs] / Vikipediya – svobodnaya enciklopediya – Rezhim dostupu: http://ru.wikipedia.org/wiki/Brend.
- Trend [Elektroniy resurs] / Vikipediya – svobodnaya enciklopediya – Rezhim dostupu: http://ru.wikipedia.org/wiki/Trend.
- Fromm E. Trendsetting – oruzhie informacionnogo proletariata [Elektroniy resurs] – Rezhim dostupu: http://www.pr007.ru/01_trendsetting.html.
|