Розширена анотація українською мовою
Розглянуто кластеризацію як інструмент підвищення конкурентоспроможності окремих суб’єктів економічної діяльності регіону. Показано, що проведення відповідних маркетингових досліджень має сприяти побудові коопераційного регіонального господарського комплексу із загальною структурою відтворення. Позитивні результати створення кластеру – в спільній ефективності функціонування його учасників.
Ключові слова: маркетинг регіону, економічний кластер, економічна регіональна політика, кластеризація економічних систем, економічна інтеграція, партнерські стосунки, розподіл праці.
Цитувати як: Teletov, A. (2011). The marketing clusterization maintenance of economics at a regional level. Marketing and Management of Innovations, 1, 176-184. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.1-20
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Sovremennye innovacionnye struktury i kommercializaciya nauki / pod red. A.A. Mazura. – Harkov : Poliart, 2000. – 254 s.
- Porter M. Konkurenciya / M. Porter. – K : Vilyams, 2001. – S. 495.
- Kanishchenko N.G. Formuvannya nacionalnih galuzevih klasteriv v umovah internacionalizaciyi / N.G. Kanishchenko // Formuvannya rinkovih vidnosin v Ukrayini: zb. nauk. pr. – 2006. – Vip., 4 (59). – S. 70-73.
- Tielietov O.S. Marketing partnerskih stosunkiv u sistemi virobnictva i spozhivannya promislovoyi produkciyi / O.S. Tielietov // Marketing i menedzhment innovaciynogo rozvitku : monografiya / [S.M. Illyashenko, L.G. Melnik, V.V. Bozhkova ta in.] ; za red. S.M. Illyashenka. – Sumi : Univ. kn., 2006. – S. 58-117.
- Derzhavna regionalna politika Ukrayini: osoblivosti ta strategichni prioriteti : monografiya / za red. Z.S. Varnaliya. – K. : NISD, 2007. – 768 s.
- Tielietov O.S. Principi pobudovi marketingovih promislovih sistem / O.S. Tielietov // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2006. – no4. – S. 63-72.
- Tielietov O.S. Marketingovo-innovaciyni aspekti regionalnoyi ekonomichnoyi politiki / O.S. Tielietov // Visnik Hmelnickogo nacionalnogo universitetu. – 2010. – no5, T.3. – S. 46-50.
- Nova Sumshchina – 2015. Strategiya rozvitku Sumskoyi oblasti na period do 2015 roku [Programa rozvitku Sumskoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi]; kol. avtoriv. – 2010. – 207 s.
- Tielietov O.S. Problemi miskogo gospodarstva v umovah osoblivostey regionu / O.S. Tielietov, M.V. Provozin // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki. – 2010. – no 3. – T. 3. – S. 42-51.