Зміст |
Автори: Сторінки: 83-88 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-10
Розширена анотація українською мовою Розглянутий механізм обґрунтування розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії – результатами маркетингових досліджень на прикладі лідерів українського ринку олії. Ключові слова: фірмовий стиль, товарні марки, словесні товарні знаки, логотипи, салогани. Цитувати як: Zvyaginceva, O. (2011). Development of brandname style of food enterprise – producer of sunflower-seed oil. Marketing and Management of Innovations, 42, 83-88. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-10 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua