Зміст |
Автори:
Івашова Надія Василівна
Сторінки: 89-97
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-11
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті досліджено еволюцію факторів конкурентоспроможності підприємств та відображено зростання ролі брендингу. Узагальнено тенденції розвитку ринків та доповнено основні маркетингові пріоритети підприємств в сучасних умовах. Досліджено сутність нових концепцій маркетингу, які втілюють у собі різні джерела підвищення конкурентоспроможності товарів. Визначено місце брендингу в системі маркетингу підприємства, форми його інтеграції та зв’язок з концепціями маркетингу.
Ключові слова: фактори конкурентоспроможності, бренд, сучасні концепції маркетингу, система маркетингу підприємства, тенденції розвитку ринків.
Цитувати як: Ivashova, N. (2011). Place of branding in the modern marketing concept. Marketing and Management of Innovations, 42, 89-97. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-11
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Aaker D. Brend-liderstvo: novaya koncepciya brendinga / D. Aaker, E. Yohimshtayler. – M. : Izdatelskiy dom Grebennikova, 2003. – 380 s.
- Azaryan O.M. Marketing: principi i funkciyi : navch. posibnik dlya vishchih navch. zakladiv / O.M. Azaryan, I.H. Bashirov, B. Z. Vorobyov [ta in.] ; za red. O.M. Azaryana. – 3-tie vid., pererob. i dop. – Harkiv : Studcentr, 2002. – 320 s.
- Bazherina K.V. Upravlinnya formuvannyam ta vikoristannyam torgovih marok pidpriiemstv : avtoref. dis. … kand. ekon. nauk : 08.06.01/ K.V. Bazherina. – Kiyiv, 2004.
- Bielyavcev M.I. Marketing : navch. posibnik / M.I. Bielyavcev, L.M. Ivanenko. – K. : CNL, 2005. – 328 s.
- Ierankin O. Formuvannya novoyi paradigmi marketingu v umovah globalizaciyi / O. Ierankin // Marketing v Ukrayini. – 2008. – no 4. – S. 43-50.
- Zozulov O. Brend yak nematerialniy aktiv u postindustrialnomu suspilstvi / O. Zozulov, Yu. Nesterova // Ekonomika Ukrayini. – 2008. – no3. – S. 4-11.
- Kotler F. Marketingoviy menedzhment / F. Kotler, K.L. Keller. – K. : Himdzhest, 2008. – 720 s.
- Krevens D. Strategicheskiy marketing : per. angl. / D. Krevens. – 6-e izd. dop. – M. : Izdatelskiy dom <>, 2003. – 752 s.
- Lifanov S. Yakiy shans daie V2V marketingu? / S. Lifanov // Marketing v Ukrayini. – 2009. – no3. – S. 4-8.
- Mihaylik G.V. Konkurentni perevagi ta shlyahi yih formuvannya na mashinobudivnih pidpriiemstvah Ukrayini / G.V Mihaylik. // Aktualni problemi ekonomiki. – 2008. – no11. – S. 130-136
- Osenton Tom. Novye tehnologii v marketinge: zolotoy klyuchik k loyalnosti potrebiteley : per. s angl. / Tom Osenton. – M. : Izdatelskiy dom <>, 2003. – 304 s.
- Pavlenko A.F. Marketing : pidruchnik / A.F. Pavlenko, I.L. Reshetnikova, A.V. Voychak ; za nauk. red. d-ra ekon. nauk, prof., akad. APN Ukrayini A.F. Pavlenka ; ker. avt. kol. d-r ekon. nauk, prof. I.L. Reshetnikova. – K. : KNEU, 2008. – 600 s.
- Pavlenko A.F. Marketingovi komunikaciyi: suchasna teoriya i praktika : monografiya / A.F. Pavlenko, A.V. Voychak, T.O. Primak. – K. : KNEU, 2005. – 408 s.
- Pavlyuchenko A. Model BRAVO: rost stoimosti kompanii za schet uvelicheniya stoimosti portfelya brendov / A. Pavlyuchenko, V. Strizhikura // Marketing i reklama . – 2008. – no10(146). – S. 24-27.
- Pringl H. Energiya torgovoy marki : per. s angl. / H. Pringl, M. Tompson ; pod red. I.V. Krylova. – SPb. : Piter, 2001. – 288 s.
- Pustotin V. Brend-konsalting : glavnye osobennosti i tendencii razvitiya / V. Pustotin // Marketing i reklama. – 2006. – no 1.- S. 31-34.
- Slavin B. Informacionnoe obshchestvo i rynochnye otnosheniya / B. Slavin // Problemy teorii i praktiki upravleniya. – 2007. – no7. – S. 55-63.
- Traut Dzh. Novoe pozicionirovanie / Dzh. Traut. – SPb. : Piter, 2001.- 192 s.
- Trofimov Ya. Konkurenciya v obshchestve informacii. Razmyshleniya na temu / Ya. Trofimov//
- Marketing i reklama. – 2009. – no11. – S. 61-67.
- Hotinskaya G.I. Nematerialnye aktivy kak faktor povysheniya konkurentosposobnosti kompanii: finansovo-ekonomicheskiy aspekt / G.I. Hotinskaya // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2006. – no5(55). – S. 94-100.
|