Розширена анотація українською мовою
Досліджений механізм організації діагностики в маркетингу. На прикладі підприємств хімічної галузі показано використання аналітичного інструментарію для оцінки інтенсивності конкуренції на товарному ринку.
Ключові слова: діагностика, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги, інтенсивність конкуренції.
Цитувати як: Peteshova, Т. (2011). Diagnostic approaches to definition of level of intensity of the competition in the branch market. Marketing and Management of Innovations, 42, 111-117. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-14
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Azoev G.L. Konkurentnye preimushchestva firmy / G.L. Azoev, A.P. Chelenkov. – M. : Novosti, 2000. – 256 s.
- Voronkova A.E. Strategicheskoe upravlenie konkurentosposobnym potencialom predpriyatiya: diagnostika i organizaciya : monografiya / A.E. Voronkova. – Lugansk : Izd-vo Vostochnoukrainskogo nac. un-ta, 2000. – 315 s.
- Voychak A.V. Konkurentni perevagi pidpriiemstva: sutnist i klasifikaciya. / A.V. Voychak, R.V. Kamishnikov // Marketing v Ukrayini. – 2005. – no2. – S. 50-53.
- Dolzhanskiy I.Z. Konkurentospromozhnist pidpriiemstva : navchalniy posibnik. / I.Z. Dolzhanskiy, T.O. Zagorna. – K. : Centr navchalnoyi literaturi, 2006. – 384 s.
- Lilik I.V. Marketing: vikliki HHI stolittya./ I.V. Lilik, I.I. Saychuk. // Marketing v Ukrayini. – 2007. – no3. – S. 49-51.
- Porter M. Konkupenciya./ M. Porter; pep.s angl. – M. : Izdatelskiy dom <>, 2000. – 495 s.
- Fathutdinov R.A. Upravlenie konkurentosposobnostyu organizacii: uchebnoe posobie. / R.A. Fathutdinov. – M. : Izd-vo Eksmo, 2004. – 544 s.