Зміст |
Автори: Сторінки: 111-117 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-14
Розширена анотація українською мовою Досліджений механізм організації діагностики в маркетингу. На прикладі підприємств хімічної галузі показано використання аналітичного інструментарію для оцінки інтенсивності конкуренції на товарному ринку. Ключові слова: діагностика, конкурентоспроможність підприємства, конкурентні переваги, інтенсивність конкуренції. Цитувати як: Peteshova, Т. (2011). Diagnostic approaches to definition of level of intensity of the competition in the branch market. Marketing and Management of Innovations, 42, 111-117. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-14 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua