Зміст |
Автори: Сторінки: 24-29 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-02
Розширена анотація українською мовою Розглянуто особливості розвитку мобільного маркетингу в Україні та формування законодавчої бази щодо контролю за використанням його інструментів, розкрито сутнісні характеристики означеного поняття, виокремлено інструменти мобільного маркетингу; окреслена проблема спаму, що виникає внаслідок нелегальної SMS-розсилання абонентам мобільних телефонів, та подані способи її вирішення. Ключові слова: мобільний маркетинг, інструменти мобільного маркетингу, спам, SMS-розсилання, мобільний телефон, Кодекс мобільного маркетингу. Цитувати як: Mazurenko V. & Matviienko, N. (2011). Development of mobile marketing in Ukraine. Marketing and Management of Innovations, 42, 24-29. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-02 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua