Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена дослідженню комплексу соціально орієнтованих маркетингових комунікацій, визначенню причин низької ефективності подібних заходів в Україні та вивченню закордонного досвіду, який можна використовувати у вітчизняній практиці.
Ключові слова: соціально орієнтовані маркетингові комунікації, соціальна реклама, ефективність.
Цитувати як: Mitsurа О. & Provozion, Yu. (2011). Experience of use of the socially oriented marketing communications complex in Ukraine and world. Marketing and Management of Innovations, 42, 147-154. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-20
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Androsenko N. Socialna reklama u Velikobritaniyi [Elektronniy resurs] / N. Androsova. – Rezhim dostupu: http://www.materstudiorum.ru/referat-37590.html.
- Borisova A.V. Derzhavne upravlinnya u sferi socialnoyi reklami problemi ta perspektivi v Ukrayini [Elektronniy resurs] / Borisova A.V. – Rezhim dostupu: http://www.kbuapa.kharkov. ua/e-book/conf /2010-2/doc/15.pdf.
- Zvit po socialniy reklami v Ukrayini za 2010 rik [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.itk.org.ua/.
- Micura O.O. Kompleks socialno oriientovanih marketingovih komunikaciy / O.O. Micura // Zbirnik tez dopovidey P’yatoyi mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferenciyi <>. – Sumi : TOV <>, 2011. – S. 260-262.
- Nikolayishvili G.G. Socialna reklama: Teoriya i praktika : navchalniy posibnik dlya VNZ / G.G. Nikolayishvili. – M : Aspekt Pres, 2008 – 191s.
- Paklen Ie. Socialna reklama v SShA [Elektronniy resurs] / Ie.Paklen. – Rezhim dostupu : http://www.marconsult.ru.
- Stepanov E. Socialnaya reklama v Rossii: genezis, zhanry, evolyuciya / E. Stepanov. – M. : VestKonsalting, 2006. – 120 s.
- Tacishin I.B. Pravovi aspekti vregulyuvannya socialnoyi reklami v Ukrayini / I.B. Tacishin // Forum prava. – 2010. – no 3. – S. 421-426.