Зміст |
Автори:
Олефиренко Олег Михайлович, Карпіщенко Марина Юріївна
Сторінки: 30-40
Мова: Російська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-03
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуто актуальні проблеми теорії та практики брендингу територій, проведено аналіз історичного становлення територіального брендингу як самостійного напрямку в маркетингу. Наведено концепцію формування регіонального бренда Сумської області.
Ключові слова: бренд, брендинг територій, територіальний маркетинг.
Цитувати як: Оlefirenko O. & Karpischenko, M. (2011). Teoretical and practical problems of territorial branding at the example of Sumy region brand forming. Marketing and Management of Innovations, 42, 30-40. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-03
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Anholt S. Brending: doroga k mirovomu rynku / S. Anholt. – M. : Kudic-Obraz, 2004. – 272 s.
- Balderyan I. Marketing territorii: uchebnoe posobie / pod nauch. red. d-ra ekon. nauk, professora G.L. Bagieva. – SPb. : Izd-vo SPbGUEF, 2007. – 344 s.
- Seregina E. Brending territoriy. [Elektronnyy resurs] / E. Seregina. – Rezhim dostupa: http://pr-portal.com.ua/peredovitsa/4621.php.
- Vizgalov D.V. Marketing goroda / D.V.Vizgalov. – M. : Institut ekonomiki goroda, 2008. – 110 s.
- Galumov E.A. Mezhdunarodnyy imidzh Rossii: strategiya formirovaniya / E.A. Galumov- M. : Izd-vo <>, 2003. – 452 s.
- Kak effektivno upravlyat territoriey? [Elektronnyy resurs] / V. Solodkiy. – Rezhim dostupa: http://www.sostav.ru/blogs/27523/4453.
- Kalyuzhnova N.Ya. Konkurentosposobnost rossiyskih regionov v usloviyah globalizacii / N.Ya. Kalyuzhnova. – M.: TEIS, 2003. – 526 s.
- Knyazeva I.V. Marketing territoriy: kurs lekciy./ I.V Knyazeva, E.V. Shevcova.- Novosibirsk : SibAGS, 2007. – 200 s.
- Marketing mest. Privlechenie investiciy, predpriyatiy, zhiteley i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy / [F.Kotler, K.Asplund, I.Reyn, D.Hayder]. – SPb. : Izdatelstvo: <>, 2005. – 382 s.
- Lavrov A.M. Regionalnyy marketing i tendencii ego razvitiya / A.M. Lavrov, V.S. Surnin. – Reformirovanie ekonomiki: regionalnye aspekty. – Kemerovo: Kuzbassvuzizdat, 2008. – 146 s.
- Pankruhin A.P. Marketing territoriy / A.P. Pankruhin. – [2-e izd.]. – SPb. : Piter, 2006. – 416 s.
- Prirodniy ruh naselennya za sichen-lipen 2011 roku. [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.sumystat.sumy.ua/arx/dem/dem1_0711.htm.
- Rodkin P. Vizualnaya politika. Firmennyy stil Rossii / P. Rodkin. – M. : Izdatelstvo <>, 2007. – 160 s.
- Savinov G.G. Strategicheskoe marketingovoe planirovanie. / G.G. Savinov // Osobennosti strategicheskogo planirovaniya razvitiya gorodov v postsovetskih stranah. – SPb. MCSE <>, 2007. – 233 s.
- Anholt S. Brend Amerika: mat vseh brendov / S. Anholt, Dzh. Hildret. – M. : Dobraya kniga, 2010. – 232 s.
- Sachuk T.V. Territorialnyy marketing / T.V Sachuk. – SPb. : Piter, 2009. – 368 s.
- Traut Dzh. Pozicionirovanie: bitvy za umy. Yubileynoe izdanie / Dzh.Traut, E.Rays; per. s angl. – SPb. : Piter, 2009. – 336 s.
- Wheeler Al. Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team / Al. Wheeler ; [3 edition]. – Wiley, 2009. – 320 p.
- Baker B. Destination Branding for Small Cities / B. Baker. – [1st edition]. – Creative Leap Books, 2007. – 192 p.
- Avraham El. Media Strategies for Marketing Places in Crisis: Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations. / El. Avraham, Er. Ketter. – Butterworth-Heinemann, 2008. – 248 p.
- Ashworth Gr. Towards Effective Place Brand Management: Branding European Cities and Regions / Gr. Ashworth, M. Kavaratzis. – Edward Elgar Pub, 2010. – 279 p.
- Dinnie K. City Branding: Theory and Cases / K. Dinnie. – [1 edition]. – Palgrave Macmillan, 2011. – 256 p.
- Dinnie K. Nation branding: Concepts, Issues, Practice / K. Dinnie. – Taylor & francis, 2007. – 288 p.
- Govers R. Place Branding: Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced / R. Govers, Fr. Go. – Palgrave Macmillan, 2009. – 256 p.
- Anholt S. Competitive Identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions / S. Anholt. – 1-st edition. – Palgrave Macmillan, 2007. – 160 p.
- Anholt S. Places: Identity, Image and Reputation / S. Anholt. – Palgrave Macmillan, 2009. – 256 p.
- Ward St. Selling Places: The Marketing and Promotion of Towns and Cities 1850-2000 (Planning, History and Environment Series) /St. Ward. – Routledge, 1998. – 288 p.
- Pike St. Destination Marketing: An Integrated Marketing Communication Approach / St. Pike. – Butterworth-Heinemann, 2008. – 424 p.
- Moilanen T. How to Brand Nations, Cities and Destinations: A Planning Book for Place Branding / T. Moilanen, S. Rainisto. – Palgrave Macmillan, 2009. – 230 p.
|