Розширена анотація українською мовою
Стаття присвячена особливостям життєвого циклу мобільних пристроїв, починаючи з розроблення даного виду товару і завершуючи виведенням його з ринку. У статті відображено ряд недоліків, що пов’язані з управлінням життєвим циклом цієї продукції, які виникають у сучасному світі, а саме: орієнтація не на якість мобільних пристроїв, а на їх дизайн, як наслідок, скорочення часового проміжку, впродовж якого цей продукт залишається актуальним і користується попитом на ринку, передчасне старіння цифрових товарів. У статті звернено увагу на необхідність удосконалення процесу управління життєвим циклом мобільних пристроїв, оскільки цей вид товару користується на даний момент високим рівнем попиту серед населення, тому споживачів цікавить, перш за все, якість, і тільки потім – зовнішній вигляд товару.
Ключові слова: життєвий цикл товару, мобільні пристрої, розроблення товару, процес збуту, управління життєвим циклом товару.
Цитувати як: ОPeresadko, G., Naumenko S. & Rohal, T. (2011). Life cycle of mobile devices. Marketing and Management of Innovations, 42, 41-45. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-04
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Armstrong G. Vvedenie v marketing: per. s angl.: ucheb. posob. / G. Armstrong, F. Kotler. – [5-e izd.]. – M.: Izdatelskiy dom <>, 2000.- 640 s.
- Vatutin A. Mobile Device Management. Upravlenie zhiznennym ciklom mobilnyh ustroystv [Elektronnyy resurs] / A. Vatutin // Kompaniya <>.- Rezhim dostupa: http://library. croc.ru /download /4914/16a48de7ae24c493a445d3c60aa79e15.pdf.
- Volkov O.I. Ekonomika predpriyatiya: uchebnik / O.I. Volkov.- M., 2007.- 416 s.
- Zhiznennyy cikl tovarov [Elektronnyy resurs] / Enciklopediya marketinga.- Rezhim dostupa: http://www.marketing.spb.ru/read/m1/011.htm.
- Illyashenko S.M. Aktualni problemi tovarnoyi politiki / S.M. Illyashenko // Mehanizm regulyuvannya ekonomiki, ekonomika prirodokoristuvannya, ekonomika pidpriiemstva ta organizaciya virobnictva. – 2003. – no2. – S.111-123.
- Kardash V.Ya. Marketingova tovarna politika: pidruchnik / V.Ya. Kardash. – K. : KNEU, 2001. ? 240 s.
- Nedostatki mobilnyh telefonov [Elektronnyy resurs] / Mobitel Review.ru.- Rezhim dostupa:http://www.mobitelreview.ru/nedostatki_mobil_nykh_telefonov.html.
- Osnovy marketinga. Tipy tovarov. Zhiznennyy cikl tovara [Elektronnyy resurs] / Mirovaya ekonomika. – Rezhim dostupa: http://www.ereport.ru/articles/market/mktng02.htm.
- Robert G. Kuper. Razrabotka novyh tovarov // Marketing / pod red. M. Beykera. – SPb. : Piter, 2002. – S. 434-454.
- Tovar i koncepciya zhiznennogo cikla tovara [Elektronnyy resurs] / Marketing studentam vysshih uchebnyh zavedeniy. – Rezhim dostupa: http://www.msvuz.ru/mar-007.htm.
- Shkanova O.M. Marketingova tovarna politika: navch. posib. / O.M. Shkanova – K. : MAUP, 2003. – 160 s.