Зміст |
Автори: Сторінки: 41-45 Мова: Російська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-04
Розширена анотація українською мовою Стаття присвячена особливостям життєвого циклу мобільних пристроїв, починаючи з розроблення даного виду товару і завершуючи виведенням його з ринку. У статті відображено ряд недоліків, що пов’язані з управлінням життєвим циклом цієї продукції, які виникають у сучасному світі, а саме: орієнтація не на якість мобільних пристроїв, а на їх дизайн, як наслідок, скорочення часового проміжку, впродовж якого цей продукт залишається актуальним і користується попитом на ринку, передчасне старіння цифрових товарів. У статті звернено увагу на необхідність удосконалення процесу управління життєвим циклом мобільних пристроїв, оскільки цей вид товару користується на даний момент високим рівнем попиту серед населення, тому споживачів цікавить, перш за все, якість, і тільки потім – зовнішній вигляд товару. Ключові слова: життєвий цикл товару, мобільні пристрої, розроблення товару, процес збуту, управління життєвим циклом товару. Цитувати як: ОPeresadko, G., Naumenko S. & Rohal, T. (2011). Life cycle of mobile devices. Marketing and Management of Innovations, 42, 41-45. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-04 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua