Зміст |
Автори:
Рассихіна Вікторія Євгенівна, Мартинова Ольга Валентинівна
Сторінки: 46-51
Мова: Українська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-05
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті розглянуті підходи до визначення складових та послідовності етапів інноваційного процесу. Визначений вплив маркетингу та комплексу його заходів на результативність інноваційної діяльності, доведена необхідність маркетингового спрямування інноваційного процесу. Запропоновано інтегрувати елементи маркетингу в розширену модель життєвого циклу інноваційного процесу з урахуванням зміни витрат інноваційного процесу та постійної дифузії інновацій.
Ключові слова: інноваційний процес, концепція життєвого циклу, маркетинг, маркетингові заходи.
Цитувати як: Rassykhina V. & Маrtinova, О. (2011). Marketing integration of the innovative process based on the concept of product life . Marketing and Management of Innovations, 42, 46-51. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-05
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Vodachek L. Strategiya upravleniya innovaciyami na predpriyatii: sok. per. so slovac. / L. Vodachek, O. Vodachkova. – M. : Ekonomika, 1989. – 166s.
- Grinov A.V. Innovaciyniy rozvitok promislovih pidpriiemstv: koncepciya, metodologiya, strategichne upravlinnya / A.V. Grinov. – H. : VD <>, 2003. – 308 s.
- Zavlin P.N. Innovacionnyy menedzhment : sprav. pos. / P.N. Zavlin, A.K. Kazancev, L.E. Mindeli. / – [2-e izd., pererab. i dop.]. – M. : CISN, 1998. – 568 s.
- Innovacionnyy menedzhment: uchebnik dlya vuzov / S.D. Ilenkova, P.M. Gohberg, S.Yu. Yagudin i dr.; pod red. S.D. Ilenkovoy. – M. : Banki i birzhi; <>, 1997. – 327 s.
- Prigozhin A.I. Novovvedeniya: stimuly i prepyatstviya / A.I. Prigozhin. – M.: Politizdat, 1989. – 270 s.
- Shumpeter Y. Teoriya ekonomicheskogo razvitiya: issledovanie predprinimatelskoy pribyli, kapitala, kredita i cikla konyunktury / Y. Shumpeter. – M.: Progress, 1982. – 455 s.
- Barancheev V.P. Marketing innovaciy / V.P. Barancheev. – M. : OOO <>, 2007. – 232 s.
- Kozmenko S.M. Marketing bankivskih innovaciy / S.M. Kozmenko, T.A. Vasilieva, S.V. Leonov// Marketing i menedzhment innovaciy. – 2011. – no1. – S. 13-28.
- Osnovy marketinga: Per. s angl. / F. Kotler, G. Armstrong, Dzh. Sonders, V. Vong. – [2-e evrop. izd.]. – M.; S.Pb. ; K. : Izdatelskiy dom <>, 2000. – 944 s.
- Molchanov N.N. Innovacionnyy process: organizaciya i marketing / N.N. Molchanov. – SPb. :SPb. un-t, 1994. – 104 s.
- Vasilenko V.O. Innovaciyniy menedzhment: navch. posib. / V.O. Vasilenko, V.G. Shmatko / za red. V.O. Vasilenko. – Kiyiv : CUP, Feniks, 2003. – 440 s.
- Nikulina O.V. Perspektivy razvitiya marketinga innovaciy v Rossii [Elektronniy resurs] / O.V. Nikulina. – Rezhim dostupu: www.innclub.info/wp-content/uploads/2011/07/ Nikulina_6_ konk_d_ITR.doc.
- Kodama F. Emerging Patterns of Innovation Sources of Japan’s Technological Eadge / F. Kodama. – Harvard Business School, 1995. – 297 r.
- Wahren H-K. Ergfolksfactor innovation. Ideen systematish generieren bewerten und ymsetyen, Springer / H-K. Wahren – VerlagBerlin Heidelberg, 2004. – 283 p.
- Sotnikova Yu.V. Ekonomichna ocinka innovaciynoyi diyalnosti pidpriiemstv: avtoref. dis. na zdobuttya nauk. stupenya kand. ekonom. nauk: spec. 08.06.01 / Yu.V. Sotnikova. – Harkiv, 2006. – 18 s.
- Dobrov G.M. Sistemnyy analiz organizacionno-upravlencheskih problem nauchno-tehnicheskogo progressa / G.M. Dobrov – Kiev: Znanie, 1981. – 19 s.
|