Розширена анотація українською мовою
Досліджені й систематизовані сучасні технології та інструменти інтернет-маркетингу. Визначені основні тенденції їх застосування і розвитку. Уточнено категорійну базу й визначено склад основних елементів інтернет-маркетингу. Наведені перспективи його розвитку.
Ключові слова: інтернет-бізнес, інтернет-маркетинг, маркетингові дослідження в Інтернеті, маркетингові комунікації в Інтернеті, збут в Інтернеті, технології та інструменти інтернет-маркетингу.
Цитувати як: Illiashenko, S. (2011). Modern lines of application of Internet technologies in marketing. Marketing and Management of Innovations, 42, 64-74. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-08
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Sidak Alona Marketingovi doslidzhennya cherez Internet – innovaciya dlya Ukrayini? [Elektronniy resurs] / Alona Sidak – Rezhim dostupu: http://innovations.com.ua /uk/digitallab/26/234/845.
- Auditoriya Uaneta Fevral 2011 g. [Elektronniy resurs] // Gemius. – Rezhim dostupu: http://www.gemius.com.ua.
- Bakalinskaya A. Dlya teh, kto doma / A. Bakalinskaya // Biznes. – 2007. – no18. – S. 106-108.
- Boychuk I.V. Innovaciyni pidhodi do zastosuvannya Internetu v marketingoviy diyalnosti pidpriiemstv / I.V. Boychuk // Marketing. Menedzhment. Innovaciyi: monografiya / za red. d.e.n., profesora S.M. Illyashenka. – Sumi : TOV <>, 2010. – S. 553-562.
- Bushueva L.I Rol Internet-uslug v prakticheskoy marketingovoy deyatelnosti [Elektronniy resurs] / L.I Bushueva – Rezhim dostupu: http://www.cfin.ru/press/marketing/2001-4/07.shtml.
- Paranin V. Kakie dopolnitelnye servisy internet-magazina pomogayut uvelichit prodazhi [Elektronniy resurs] / V. Paranin. – Rezhim dostupu: http://www.insales.ru/blog/2011/05/ 30/kak-uvelichit-prodazi-internet-magazina/.
- Golubkov E.P. Ispolzovanie Interneta v marketinge [Elektronniy resurs] / E.P. Golubkov // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2002. – no3 (29). – Rezhim dostupu: http://www.mavriz.ru/articles/2002/3/315.html.
- Deynekin T.V. Kompleksnyy metod ocenki effektivnosti Internet-reklamy v kommercheskih organizaciyah / T.V. Deynekin // Marketing v Rossii i za rubezhom. – 2003. – no 2. – S. 34-39.
- Demchenko D. Fonyat / D. Demchenko // Biznes. – 2008. – no8. – S. 58.
- Zimina E. Popast v ssylku / E. Zimina // Biznes. – 2006. – no12. – S. 100-104.
- Illyashenko S.M. Analiz retrospektivnogo ta suchasnogo stanu Internet-reklami i mozhlivi napryamki rozvitku / S.M. Illyashenko, I.Yu. Ivanickiy // Marketing ta menedzhment innovaciy. – 2010. – no 1. – S. 57-66.
- Internet-ekonomika [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://uk.wikipedia.org/wiki /Internet-ekonomika.
- Konferenciya <> 2011 [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu:http://www.imu.org.ua/.
- Kotler F. Marketing HHI veka / F. Kotler. – SPb. : Izdatelskiy dom <>, 2005. -432 s.
- Litovchenko I.L. Metodologichni aspekti Internet-marketingu: monografiya / I.L. Litovchenko. – K. : Naukova dumka, 2009. – 196 s.
- Litovchenko I.L. Internet-marketing: navchalniy posibnik / I.L. Litovchenko, V.P. Pilipchuk. – K. : Centr uchbovoyi literaturi, 2008. – 184 s.
- Mamykin A.A. Strategiya i taktika marketinga v Internet [Elektronniy resurs] / A.A. Mamykin. – Rezhim dostupu: http://www.acgroup.ru/publics/managers/marketing _pub2.shtml.
- Marketingovye issledovaniya v Internet: osnovnye podhody i principy provedeniya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://dewpoint.by/blog/?p=125.
- Marketingovye issledovaniya [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.gemius.com/ua/ru_research_studies.
- Melnik L.G. Ekonomika i informaciya: ekonomika informacii i informaciya v ekonomike: Enciklopedicheskiy slovar / L.G. Melnik. – Sumy : ITD <>, 2005. – 384 s.
- Opyt upravleniya stavkami na osnove matematicheskoy modeli reklamy s oplatoy za klik [Elektronniy resurs] / M.A. Obuhov. – Rezhim dostupu:http://www.grebennikon.ru/article-6s7t.html.
- Prakticheskie primery virusnogo marketinga [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.reklamist.com.ua/prakticheskie-primeryi-virusnogo-mark-894/.
- Statistika regionov [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.ua.all-biz.info/regions/?fuseaction=adm_main.showStatistics.
- Taganov D. N. Internet kak novyy element sistemy marketingovyh kommunikaciy / D.N. Taganov // Marketing. – 2003. – no3. – S. 67-74.
- Hartman A. Strategiya uspeha v Internet-ekonomike / A. Hartman, Dzh. Sifoni. – M. : LORI, 2001. – 274 s.
- 2010 Full Year Results April 2011 Interactive Advertising Bureau [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.iab.net/.
- 5 Rules of Social Media Optimization (SMO) [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.rohitbhargava.typepad.com/weblog/2006/08/5_rules_of_soci.html.
- IR realnist // Biznes. – 2009. – no38. – S.59.
- Social media marketing / Wikipedia [Elektronniy resurs]. – Rezhim dostupu: http://www.en.wikipedia.org/wiki/Social_media_marketing.