Зміст |
Автори:
Должанський Ігор Зіновійович, Крачковська Наталія Володимирівна
Сторінки: 75-82
Мова: Російська
DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-09
Завантажити: |
Перегляди: |
Завантаження: |
|
|
|
Розширена анотація українською мовою
У статті викладені питання перетворення анімації з товару в послугу, розглянута специфіка анімаційного товару як об’єктау маркетингу, а також проведений аналіз реального ринкового потенціалу українських анімаційних фільмів.
Ключові слова: анімаційний маркетинг, модель, анімаційні студії, спрямованість на споживача, ринок анімації, мультиплікаційний фільм.
Цитувати як: Dolzhansky I. & Krachkovska, N. (2011). Features of marketing of animation films and dualism of videoproduct. Marketing and Management of Innovations, 42, 75-82. https://doi.org/10.21272/mmi.2011.4.2-09
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Vasilenko V.A. Teoriya i praktika rozrobok upravlinskih rishen / V.A. Vasilenko. – K. : CUL, 2003. – 420 s.
- Goncharova O. <> rezhissiruet <> / O. Goncharova, H. Aminov // Kommersant. – 28.07.2008. – no 130/P (3947).
- Goncharova O. <> svernula kino / O. Goncharova, H. Aminov, O. Sichkar // Kommersant. – 19.11.2008. – no 210 (4027).
- Ieleyko Ya.I. Pro vikoristannya vektoriv funkciy rozpodiliv strategiy dlya poshuku optimalnih rishen. / Ya.I. Ieleyko, T.D. Bondar -Ekonomichna kibernetika. – 2002. – no 5-6 (17-18).
- Kotler F. 300 klyuchevyh voprosov marketinga: otvechaet Filip Kotler / per. s angl. – M. : ZAO <>, 2008. – 224 s.
- Malkov U.H. Rezultaty eksperimentalnogo sravneniya metoda urovney i principa razlozheniya Danciga-Vulfa / U.H. Malkov, E.G. Golshteyn, N.A. Sokolov // Ekonomika i matematicheskie metody. – 2003. – T. 39, no 2. – S. 183-187.
- Shulc D.E. Novaya paradigma marketinga: Integriruemye marketingovye kommunikacii / D.E. Shulc, S.I. Tannenbaum, R.F. Lauterborn. – M. : INFRA-M, 2004. –
- Bitner M. Services marketing / M.J. Bitner, V. Zeithaml. – Massachusetts, 1996.
|