Зміст |
Автори: Сторінки: 164-168 Мова: Українська DOI: https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-18
Розширена анотація українською мовою У статті проведено аналіз поняття «контролінг інновацій», розглянуто різні підходи до визначення кола функцій субсистеми контролінгу інновацій та визначено її місце в системі контролінгу на підприємстві та в управлінській системі в цілому. Подане авторське визначення поняття «контролінг інновацій», визначене коло функцій, які повинен виконувати контролінг інновацій, – координаційну, аналітичну, методичну, а також функцію інформаційного забезпечення інноваційних процесів на підприємстві. Ключові слова: контролінг, контролінг інновацій, інновації, інвестиції, менеджмент інновацій, інноваційний процес. Цитувати як: Mykhaylychenko, N. (2012). The problem of determining the range of innovation controlling functions. Marketing and Management of Innovations, 1, 164-168. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.1-18 Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International LicenseСписок використаних джерел
|
Контакти
Сумський державний університет
вул. Харківська, 116,
м. Суми, Україна, 40007
e-mail: mmi@fem.sumdu.edu.ua