Розширена анотація українською мовою
У статті здійснений аналіз цільової аудиторії спеціальності «УІД» СумДУ за географічним принципом, розроблений комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій для її просування, а також запропонований медіа-план комунікаційних заходів.
Ключові слова: управління інноваційною діяльністю, комплекс інтегрованих маркетингових комунікацій, цільові групи споживачів, медіа-план, освітні послуги, ВНЗ.
Цитувати як: Bozhkova V. & Timokhina, Ya. (2012). Improvement of complex of integrated marketing communications to promote speciality «Management of Innovative Activity» of SSU . Marketing and Management of Innovations, 3, 13-20. https://doi.org/10.21272/mmi.2012.3-01
Ця стаття публікуються за ліцензією Creative Commons Attribution International License
Список використаних джерел
- Osnovy marketinga / [Armstrong Gari, Vong Veronika, Kotler Filip, Sonders Dzhon]. – M. : OOO <>, 2010. – 1200 s.
- Kanevska I.M. Konceptualni pidhodi shchodo vikoristannya marketingu osvitnih poslug v upravlinni vishchimi navchalnimi zakladami [Elektronniy resurs] / I.M. Kanevska // Ekonomika Kryma. – 2011. – no 3 (36). – Rezhim dostupu: http://science.crimea.edu/zapiski/djvu_econom/2011/ econ_3_2011/063_kanevsk.pdf.
- Dmitriv A.Ya. Harakteristika osoblivostey osvitnoyi poslugi z poglyadu marketingu [Elektronniy resurs] / A.Ya. Dmitriv. – Rezhim dostupu: http://ena.lp.edu.ua:8080/ bitstream/ntb/11323/1/7.pdf.
- Ryabova Z.V. Marketingovi doslidzhennya v upravlinni navchalnim zakladom [Elektronniy resurs] / Z.V. Ryabova. – Rezhim dostupu: http://tme.umo.edu.ua/docs/5/11ryameo.pdf.
- Sichenko V.V. Sutnist ta osoblivosti marketingu osvitnih poslug v Ukrayini [Elektronniy resurs] / V.V. Sichenko. – Rezhim dostupu: http://www.kbuapa.kharkov.ua/e-book/db/2007-2/doc/2/10.pdf.
- Kostyuchenko A.M. Specifika marketingu osvitnih poslug ta suchasni problemi osviti v Ukrayini v umovah rinkovogo seredovishcha [Elektronniy resurs] / A.M. Kostyuchenko // Visnik Doneckogo universitetu ekonomiki ta prava. -2010. – no 2. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv. gov.ua/portal/Soc_Gum/Vdie/2010_2/files/25.pdf.
- Illyashenko S.M. Komunikaciyna efektivnist web-tehnologiy u marketingu naukovo-osvitnih poslug [Elektronniy resurs] / S.M. Illyashenko, Yu.S. Shipulina // Marketing i menedzhment innovaciy. – 2012. – no 1. – Rezhim dostupu:http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/ default/files/mmi2012_1_69_78.pdf.
- Isaykina O.D. Marketing osvitnih poslug:suchasni tendenciyi ta perspektivi [Elektronniy resurs] / O.D. Isaykina. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_ gum/Evu/2010_15_1/Isaykina.pdf.
- Iefimenko O. Informaciyno-komunikaciyni tehnologiyi dlya zabezpechennya efektivnoyi sistemi profesiynoyi ta vishchoyi osviti Ukrayini [Elektronniy resurs] / O. Iefimenko // Teoriya i metodika profesiynoyi osviti. – 2012. – no 1. – Rezhim dostupu: http://www.tmpe.gb7.ru /docs/dod/12ephimenko.pdf.
- Vahovich I.M. Marketingovi komunikaciyi vishchogo navchalnogo zakladu [Elektronniy resurs] / I.M. Vahovich, Yu.V. Volinchuk. – Rezhim dostupu: http://www.nbuv.gov.ua/ portal/soc_gum/en_em/2010_7_1/19.pdf.